Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Nyt olis kyl kiva nähdä ihan kuviakin, alkaa olla niin levotonta juttua.

Paha sanoa kun meidän salilta loppuu painot 200kg:n kohalla. :( Hack on ainoa jonne saa vielä lisäpainona jonkun ihmisen.. Minä vain en tykkää yhtään, pelkään että posahtaa suoni päässä kun näyttää niin ikävältä.

Muoks. Valehtelinkin vielä, painoja ei ole ees ton vertaa, taitaa olla 190kg saakka vain jos oikein ne kiekot muistan!
~80kg on taas hän itse. Mikäli sillä merkitystä?

Tohon painoon aika harvalla on isot jalat, varsinkin jos se yläkroppa on kerta niin treenattu eikä olla tappokireässä kunnossa, mutta kova kyykky tuohon painoon tuo 190 kiloa :)

Pistä ukkos kävelee korkkareissa. Kyllä ne pohkeet alkaa kasvaa. Itsellä auttoi kyseinen metodi. Töissä ihmeteltiin aluksi, ja enään ei ihmettele kun asiakkaat palaverissa. Mut hei, se on ihan ookoo koska mun pohkeet ovat kuin jykevät puunrungot.

Kerro lisää! Toi korkkareitten käyttö on hyvä idea, puhkeet kasvaa vähän kuin itestään! Kuinka korkeella korolla kannattaa lähteä liikkeelle? Mukla ei oo kun piilokorot, mutta ne ei taida toimia ?

Kerro lisää! Toi korkkareitten käyttö on hyvä idea, puhkeet kasvaa vähän kuin itestään! Kuinka korkeella korolla kannattaa lähteä liikkeelle? Mukla ei oo kun piilokorot, mutta ne ei taida toimia ?

Sori OT!

Mä lähdin heti heilumaan 7 sentin koroilla. Siihen toi lisäjännitystä verkkosukkahousut. Ennen kuin huomasinkaan, vaapuin lähikaupan rahkahyllylle 10 cm koroissa kuin vanha tekijä!

Vai että 190kg raw kyykky ja reidet 80kg kaverilla sama kun 60kg naisella.... :D jaahas jaahas. Ei siinä tietysti mitään, jos naisella on 70cm reidet. - Tai tekee jotai ultimaattista nytkytyskyykkyä

Sori OT!

Mä lähdin heti heilumaan 7 sentin koroilla. Siihen toi lisäjännitystä verkkosukkahousut. Ennen kuin huomasinkaan, vaapuin lähikaupan rahkahyllylle 10 cm koroissa kuin vanha tekijä!

Tosiaan, tää kuuluis ennemmin johonkin treeniohjelma-keskusteluun, mut silti...

Korkkarit jalassa vois kyykätäkkin, ottais pohkeet enemmän hittiä. Toi progressio 7 cm koroista 10 cm korkoihin ei varmaan tapahdu hetkessä. Verkkosukkahousujen funktioo en heti tajunnu, mut tarvii testata enne kun lähtee arvosteleen. Ajattelin koittaa myös liivejä (siis lisäpainoliivejä) ja rajoittaa hapensaantia kaasunaamarilla. Siinä on naapurit ihmeissään kun askelkyykkää Siwaan rahkaostoksille noi kuteet päällä ja pohkeet pullistelee! Lakkaa ainKin se rintahauispelleksi vittuilu siihen paikkaan.

Ei saatana kun nyt paloi verkkokalvolle kuva 200 kiloisesta voimanostajasta joka kyykkää korkkareissa ja minihameessa, ilman alushousuja.

Ei seiso viikkoon, taikka kahteen.

Tein kaverin kanssa kulmasoutua tangolla (ilman sitä tuppea johon tangon pään voi kätevästi työntää). Noh kaikki meni muuten hyvin, mutta tangon toinen pää mikä oli maassa pomppasi jostain syystä vähän korkeammalle lattian tasosta ja seinästä tangon pää läpi.. En voinut kun naureskella ja niin nauro salin respan tyttöki. :D Onneks!

Tosiaan, tää kuuluis ennemmin johonkin treeniohjelma-keskusteluun, mut silti...

Korkkarit jalassa vois kyykätäkkin, ottais pohkeet enemmän hittiä. Toi progressio 7 cm koroista 10 cm korkoihin ei varmaan tapahdu hetkessä. Verkkosukkahousujen funktioo en heti tajunnu, mut tarvii testata enne kun lähtee arvosteleen. Ajattelin koittaa myös liivejä (siis lisäpainoliivejä) ja rajoittaa hapensaantia kaasunaamarilla. Siinä on naapurit ihmeissään kun askelkyykkää Siwaan rahkaostoksille noi kuteet päällä ja pohkeet pullistelee! Lakkaa ainKin se rintahauispelleksi vittuilu siihen paikkaan.

Ite rupeen ainakin tästä lähin askelkyykkäämään mihin ikinä meenkin! Voi sitten morjenstella muita Pakkislaisia kadulla kun tulee joku samalla kävelytyylillä vastaan :D

Ite rupeen ainakin tästä lähin askelkyykkäämään mihin ikinä meenkin! Voi sitten morjenstella muita Pakkislaisia kadulla kun tulee joku samalla kävelytyylillä vastaan :D

...ja pakkislaisenhan tunnistaa tästä lähin siitä, että sillä on jotkin kyykkytrikoot päällä ja jalassa korkkarit. :)

Ei saatana kun nyt paloi verkkokalvolle kuva 200 kiloisesta voimanostajasta joka kyykkää korkkareissa ja minihameessa, ilman alushousuja.

MiYi7Ce.gif

Tämän päivän tapahtumia, en tidä onko enää komediaa vai mitä... Suihkuun lähin ja pyyhe sillee ettei paljon peitä kroppaa.
Suihkuttelen ja tulen takas paikalleen ja nyt pyyhe oli sillee että peitti jonkin verran. Kuivailen kun siitä vierestä kysytään, miten sä vaan tolleesti kävelet pyyheolalla. Olin että täh, vastasin en mä vaan tiiä. Jatkoin kuivaamista niin vierestä tulee kommentti, nyt mä tiiän johonka minä että kerro rohkeesti, no helppohan sun on tuolleen painella menee kun sun kyrpä on levossa jo noin iso, hän vastasi. Mä kyllä jäädyin ihan totaalisesti, en saanut enää sanaa suustani muutakuin morot kun pukkarista lähdin.

Eilen kun olin salilla ja tein ylätaljaa niskan taakse, niin mulla meni hiukset sinne tangon nivelen väliin... Mä en saanut millään mun päätä irti siitä tangosta, jouduin pyytää yhden miehen kesken sen kyykkyjen vapauttaa mut. En ihan heti muista tilannetta, millon ois hävettäny niin paljon.

Mitä turhia sitä häpeämään. Todennäköisesti mies kävelee koko tulevan viikon rinta rottingilla kun sai auttaa neitoa pulassa. Jokainen mies haluaa tuntea itsensä ritariksi edes joskus :D

Eilen kun olin salilla ja tein ylätaljaa niskan taakse, niin mulla meni hiukset sinne tangon nivelen väliin... Mä en saanut millään mun päätä irti siitä tangosta, jouduin pyytää yhden miehen kesken sen kyykkyjen vapauttaa mut. En ihan heti muista tilannetta, millon ois hävettäny niin paljon.

No oisit ny ees kahvit sille tarjonnut tuosta hyvästä.

Back
Ylös Bottom