Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paha sanoa kun meidän salilta loppuu painot 200kg:n kohalla. :( Hack on ainoa jonne saa vielä lisäpainona jonkun ihmisen.. Minä vain en tykkää yhtään, pelkään että posahtaa suoni päässä kun näyttää niin ikävältä.
Muoks. Valehtelinkin vielä, painoja ei ole ees ton vertaa, taitaa olla 190kg saakka vain jos oikein ne kiekot muistan!
~80kg on taas hän itse. Mikäli sillä merkitystä?

Pistä ukkos kävelee korkkareissa. Kyllä ne pohkeet alkaa kasvaa. Itsellä auttoi kyseinen metodi. Töissä ihmeteltiin aluksi, ja enään ei ihmettele kun asiakkaat palaverissa. Mut hei, se on ihan ookoo koska mun pohkeet ovat kuin jykevät puunrungot.
Kerro lisää! Toi korkkareitten käyttö on hyvä idea, puhkeet kasvaa vähän kuin itestään! Kuinka korkeella korolla kannattaa lähteä liikkeelle? Mukla ei oo kun piilokorot, mutta ne ei taida toimia ?
Sori OT!
Mä lähdin heti heilumaan 7 sentin koroilla. Siihen toi lisäjännitystä verkkosukkahousut. Ennen kuin huomasinkaan, vaapuin lähikaupan rahkahyllylle 10 cm koroissa kuin vanha tekijä!

Ei saatana kun nyt paloi verkkokalvolle kuva 200 kiloisesta voimanostajasta joka kyykkää korkkareissa ja minihameessa, ilman alushousuja.
Ei seiso viikkoon, taikka kahteen.
Tosiaan, tää kuuluis ennemmin johonkin treeniohjelma-keskusteluun, mut silti...
Korkkarit jalassa vois kyykätäkkin, ottais pohkeet enemmän hittiä. Toi progressio 7 cm koroista 10 cm korkoihin ei varmaan tapahdu hetkessä. Verkkosukkahousujen funktioo en heti tajunnu, mut tarvii testata enne kun lähtee arvosteleen. Ajattelin koittaa myös liivejä (siis lisäpainoliivejä) ja rajoittaa hapensaantia kaasunaamarilla. Siinä on naapurit ihmeissään kun askelkyykkää Siwaan rahkaostoksille noi kuteet päällä ja pohkeet pullistelee! Lakkaa ainKin se rintahauispelleksi vittuilu siihen paikkaan.
Ite rupeen ainakin tästä lähin askelkyykkäämään mihin ikinä meenkin! Voi sitten morjenstella muita Pakkislaisia kadulla kun tulee joku samalla kävelytyylillä vastaan :D

Ei saatana kun nyt paloi verkkokalvolle kuva 200 kiloisesta voimanostajasta joka kyykkää korkkareissa ja minihameessa, ilman alushousuja.
Eilen kun olin salilla ja tein ylätaljaa niskan taakse, niin mulla meni hiukset sinne tangon nivelen väliin... Mä en saanut millään mun päätä irti siitä tangosta, jouduin pyytää yhden miehen kesken sen kyykkyjen vapauttaa mut. En ihan heti muista tilannetta, millon ois hävettäny niin paljon.