Eli intiaahindiä, bengalia ja sanskriittiä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli intiaahindiä, bengalia ja sanskriittiä.
Itse menen aina aamupuntille reinot jalassa. Helppo pistää jalkaan ja helppo ottaa pois jalasta salille tultaessa. En näe tässä mitään komediaa.
ei tää oo ees komediaa, 2kk katsellut 1 tyypin treenejä.. Joka ikinen kerta 2min soutulaite/30sek kepin pyörittely,.. Penkkipunnerrus +30sarjaa 2 - 3 toistoa josta KP penkkiin sama juttu mutta nyt vedetään failureen asti joka sarja, käsipainot muljautetaan lattialle ja siirrytään vääntää hauis/ojentaja sarjoja +20minuutiksi..
sali "ohjaaja" yrittänyt sanoa tyypille että kannattaisiko muuttaa jtn mut ei ja ei sama kaava toistuu 3-4x viikko.
ei tää oo ees komediaa, 2kk katsellut 1 tyypin treenejä..
Kunnon kyylä :D Nosta sitä rautaa niin loppuu se toisten kyyläily!

hehe.. arvasin että joku tarttuu
sanokaa mitä sanotte mutta jokainen ihminen tarkkailee ympäristöä jonkin verran, ja kyseisestä tyypistä on tulossa "julkkis" tolla salilla :face: on sen verran vakuuttavaa toimintaa..
Ihan mielenkiinnosta: alkaako ukon etunimi R:llä ja onko ukko tietyn sortin penkkispesialisti?
Sama homma oli keväällä kun olin itsekseni salilla aloittelemassa kovaa penkkisarjaa. Taustalla vetää Edelmanin Samuli "Eeiii mitään hätää, jos ei omat voimat riittäneet " Tuumasin että vi**u onhan, ja aloin penkkaamaan. Sarjat meni läpi.

Ystävällismielinen opastaminen on aina tervetullutta, mutta se pitäisi kertoa sille ihmiselle suoraan.
Asenne kai ratkaisee, pääasia että se on kunnossa treenasi miten tahansa.Periaatteet on perseestä, mutta olen silti sellaista ajatusta koittanut viljellä, että ketään ei pidä ulkomuodon perusteella arvostella. Poikkeus vahvistaa säännön, kun jostain ihmeen syystä koen huvituvani tietynlaisista kanssakuntoilijoista. Nyt ei puhuta penkki-hauis -tyyppisistä treenaajista vaan hieman eri alalajista. Nämä yksilöt treenaavat monipuolisesti rintaa, hauista, ojentajia, olkapäitä ja jonkin veran selkää. Reidet saattavat olla normaalin hoikan ihmisen reidet, mutta pohkeet on kuin hennolla 15 kesäisellä. Hyvin jännä katsoa ihmistä joka treenaa tosissaa hauista ja olkapätä ja mutta mitä alemmas mennään niin sitä pienemmäksi muututaan, ja pohkeet on keskiverto säbäpelaajalla suuremmat. Ilmeisesti salillakäynnin tavoite ei voi olla muu kuin baarilihasten kasvattaminen, minkään lajin urheilija ei voi omata tuollaista lihasepätasapainoa, aivan kuin ylä ja alakroppa olisi eri ihmisestä.
Ei ne pohkeet kaikilla vaan kasva samalla tavalla. Itsellä pohkee on kuin "jollain hennolla 15 kesäisellä" ainakin melkein, vaikka niitä tulee hinkattu vaikka kuinka, reisiin on kyllä tullut lihaa, mutta ei niitä kukaan näe vaatteiden alta. Joten joku sattaa pitää juuri tuollaisena kuvailemanasi tyyppinä, varsinkin kun käytössä on 2-jakoinen ylä-/alakroppa jaolla, niin jos näkevät vaan treenaamassa yläkertaa..

Elän sellaisen kanssa, jonka jalat näyttää sille ettei niitä treenattaisi. Ja yläkroppa siltä että todellakin treenataan. Ne kintut (+pakarat) vain ei kasva vaikka niitä tuo treenaa ihan kunnolla (eikä ole kiinni vääränlaisesta treenistä, varmuudella). Ja voimaa on (rasvaa taas ei nimeksikään, voisi olla osasyy?). Ite väitin alkuaikoina että kyllä mä sen jaloissa kyykkään, vaan ei sinnepäinkään. Enkä ole eka joka moista on väittänyt, eikä vielä ole hänen treenipainoilla kukaan treenaava kaverinsa saanut tehtyä.Ilmeisesti salillakäynnin tavoite ei voi olla muu kuin baarilihasten kasvattaminen, minkään lajin urheilija ei voi omata tuollaista lihasepätasapainoa, aivan kuin ylä ja alakroppa olisi eri ihmisestä.
Elän sellaisen kanssa, jonka jalat näyttää sille ettei niitä treenattaisi. Ja yläkroppa siltä että todellakin treenataan. Ne kintut (+pakarat) vain ei kasva vaikka niitä tuo treenaa ihan kunnolla (eikä ole kiinni vääränlaisesta treenistä, varmuudella). Ja voimaa on (rasvaa taas ei nimeksikään, voisi olla osasyy?). Ite väitin alkuaikoina että kyllä mä sen jaloissa kyykkään, vaan ei sinnepäinkään. Enkä ole eka joka moista on väittänyt, eikä vielä ole hänen treenipainoilla kukaan treenaava kaverinsa saanut tehtyä.
Ei ole (ois varmaan jos bulkkais). Vaatteet päällä melko pieni ihminen, talvella kukaan tietäisi että edes juurikaan treenaa. Ja mä en valehdellut, jalkojen ympärys likimain sama ku mulla, 20cm lyhyemmällä, 20kg kevyemmällä naisella.