Naisen näkökulma:
Treenaamisen hyödyt:
- Näyttää hyvältä omasta mielestä
- Voimaa
-Respectia, työpaikan miehet ei vittuile
- Terveys
- Hyvä olo
- Mukava harrastus ja itsekurin harjoittelu
- Osaa paljon ravinnosta ja treeneistä ja ihmiset kyselee neuvoja
Sitten huonot puolet:
- Miehet kiertää kaukaa koska naisten lihakset pelottavat
- Yksinäinen elämä kun ei halua aina lähteä rilluttelemaan ja syömään kaikkea epäterveellistä sontaa
- Välillä saa kuulla kuinka rumaa on kun naisella on lihasta, ja aina kysytään mitä roinaa tulee vedettyä jne
- Baarissa ei voi liikkua hihattomassa paidassa yhtään, heti iskee joku kiinni "paljon nousee penkistä" "wow mitkä habat" jne jne
- Kukaan ei bodari ei ymmärrä mun elämäntapaa mistä saa jatkuvasti kuulla
Hmm.. tälläistä tää on. Silti mä en vaihtaisi enää ikinä mun elämäntyyliä, olkoon sitten muiden mielestä rumaa tai mitä vaan kun on voimaa ja lihasta naisella. Sitten voin vituilla muille rauhassa kun muut kärsii huonosta kropasta 80 vuotiaana ja mä kävelen selkä suorana ja ryhti kunnossa :D ;)
Treenaamisen hyödyt:
- Näyttää hyvältä omasta mielestä
- Voimaa
-Respectia, työpaikan miehet ei vittuile
- Terveys
- Hyvä olo
- Mukava harrastus ja itsekurin harjoittelu
- Osaa paljon ravinnosta ja treeneistä ja ihmiset kyselee neuvoja
Sitten huonot puolet:
- Miehet kiertää kaukaa koska naisten lihakset pelottavat
- Yksinäinen elämä kun ei halua aina lähteä rilluttelemaan ja syömään kaikkea epäterveellistä sontaa
- Välillä saa kuulla kuinka rumaa on kun naisella on lihasta, ja aina kysytään mitä roinaa tulee vedettyä jne
- Baarissa ei voi liikkua hihattomassa paidassa yhtään, heti iskee joku kiinni "paljon nousee penkistä" "wow mitkä habat" jne jne
- Kukaan ei bodari ei ymmärrä mun elämäntapaa mistä saa jatkuvasti kuulla
Hmm.. tälläistä tää on. Silti mä en vaihtaisi enää ikinä mun elämäntyyliä, olkoon sitten muiden mielestä rumaa tai mitä vaan kun on voimaa ja lihasta naisella. Sitten voin vituilla muille rauhassa kun muut kärsii huonosta kropasta 80 vuotiaana ja mä kävelen selkä suorana ja ryhti kunnossa :D ;)