Salikäynnin hyödyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Stupe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kehoilua harrastavat voivat nostaa itsensä jalustalle, muiden yläpuolelle, kun omistautuvat kehonsa muokkaamiseen, ravintoon, lepoon ja muuhun terveelliseen ja hyveelliseen. Kieltäydytään mahdollisesti viinasta, omistaudutaan omaan harrastukseen, näytetään erilaiselta, ollaan vahvempia kuin keskiverto kansalainen, vaatteet ei mahdu päälle ja ihmiset ihmettelee bodaajaa, eivätkä tyhmät ymmärrä asiasta mitään. Bodaajat ovat kuin vainottuja Kristittyjä, asialleen omistautuneita, väärinymmärrettyjä (ainakin omasta mielestään).

Vähemmästäkin sitä kokee itsensä erilaiseksi, muita paremmaksi...

;)

Jos tarkastellaan käsitettä "iso ja lihaksikas" tavallisen naisen näkökulmasta, niin kyllähän tässä itse kukin on aika massiivinen. Tulee nyt mieleen ainakin legendaarinen David Beckham threadi. Iltasanomissa, joku kolumnistinainen kirjoitti, miten hienoa oli seurustella jääkiekkoilijan kanssa ja antoi oikein HUIPPUUNSA TREENATUSTA vartalosta ekstrapisteitä.
Tässähän se on. Pakkiksella kun käsitettä ajatellaan, vähemmistö täällä olevista sopii siihen... yleisesti kun käsitettä ajatellaan, niin suurin osa täällä olevista sopii siihen kategoriaan...

Kehoilua harrastavat voivat nostaa itsensä jalustalle, muiden yläpuolelle, kun omistautuvat kehonsa muokkaamiseen, ravintoon, lepoon ja muuhun terveelliseen ja hyveelliseen. Kieltäydytään mahdollisesti viinasta, omistaudutaan omaan harrastukseen, näytetään erilaiselta, ollaan vahvempia kuin keskiverto kansalainen, vaatteet ei mahdu päälle ja ihmiset ihmettelee bodaajaa, eivätkä tyhmät ymmärrä asiasta mitään. Bodaajat ovat kuin vainottuja Kristittyjä, asialleen omistautuneita, väärinymmärrettyjä (ainakin omasta mielestään).

Vähemmästäkin sitä kokee itsensä erilaiseksi, muita paremmaksi...

;)

:hyvä:

Bodaus = Maailman kovin laji :D

Omasta mielestä salilla käynnin hyödyt ovat siinä, että kunnon reenin jälkeen tulee hyvä fiilis. Vaatteita oon ainakin ite vielä löytänyt, vaikka oonkii läski 171/120. Aika vähän myöskään missään tullaan vittuilemaan, lähinnä työkaverit ja välillä tuntemattomat tulee kyselemään kaikkea salilla käymiseen liittyviä juttuja, enkä nää sitä ollenkaan rasittavana. Ihan mukava on vaihtaa jopa tuntemattomienkin kanssa muutama sananen saleilusta.

Maaliskuussa mitattiin liian korkeita maksa-arvoja ja verensokeriarvoja. Kesäkuussa aloin käymään salilla 5-6 kertaa viikossa. Lokakuussa kaikki maksa-arvot olivat takaisin normaaleita ja verensokeritkin vain hiukan yli kuuden, eli tulleet about kokonaisen yksikön verran alaspäin.

Ja saattaa tuolta kaiken läskin alta, joka vähenee jatkuvasti, alkaa joskus pilkottamaan jokin herneen tapainen kikkare. Ja sehän miellyttää itseä niin helvetisti.

Eli siis, terveydelliset hyödyt on ihan spektaakkelimaisen kovat kyllä olleet ainakin mulle. En tiedä haettiinko juurikin tämänlaisia hyötyjä nyt tässä langassa mutta kerroimpa kuitenkin.

On vaikee olla tekemättä numeroa, en mäkään huutele missään edes facebookissa et kävin vittu nyt salilla ja juon tässä palkkaria.. Mut jos on edes jonkin kokonen että näyttää T-paita päällä suht isolta niin kyllä siitä saa kuulla. Mutta jos ei huomiota kestä niin on lajin vaihto edessä.

Ja tohon vanhempaan Vstaotteen kommenttiin noista Gaspin ja Gazozin releistä :D
Toi on kyllä niin totta kun kattoo meidänkin salilla niin siellä on ne pienimmät fruittarit tai vaihtoehtoisesti läskit aina niitä kenellä on kaikki saatanan gaspin releet salikassia myöten :D Sen takia mä en edes viitti hommata tollasia, kyllä ne normaalitkin vaatteet sopii, niin iso ei kukaan meistä varmaan ole, ei edes raskaan sarjan kisaajat :D Vähän voi joutua farkun lahjetta käärimään isomman koon housussa..

No itte asiassa, parina viime kesänä on ollu niin saatanan kova homma löytää shortseja, jotka:
- just mahan kohdalta mahtuis kunnolla ympäri,
- mieluusti ois joustovyötärö,
- ei kirrais reisistä
- ei maksais 120 egee,

että Wrangelta ostin Gaspin shortseja, koska ne oli about ainoat, jotka täyttivät nämä kriteerit. Syy ei siis ollut lihasmassa, vaan pääsääntöisesti "massa".
Ei ne saakelin tyylikkäitä ole nää Gaspit, mutta ihan sama, kunhan on mukavat päällä.
Plussana, että aika hyvin ne tuntuvat myös kestävän.

On vaikee olla tekemättä numeroa, en mäkään huutele missään edes facebookissa et kävin vittu nyt salilla ja juon tässä palkkaria.. Mut jos on edes jonkin kokonen että näyttää T-paita päällä suht isolta niin kyllä siitä saa kuulla. Mutta jos ei huomiota kestä niin on lajin vaihto edessä.

Ja tohon vanhempaan Vstaotteen kommenttiin noista Gaspin ja Gazozin releistä :D
Toi on kyllä niin totta kun kattoo meidänkin salilla niin siellä on ne pienimmät fruittarit tai vaihtoehtoisesti läskit aina niitä kenellä on kaikki saatanan gaspin releet salikassia myöten :D Sen takia mä en edes viitti hommata tollasia, kyllä ne normaalitkin vaatteet sopii, niin iso ei kukaan meistä varmaan ole, ei edes raskaan sarjan kisaajat :D Vähän voi joutua farkun lahjetta käärimään isomman koon housussa..

no mitä vittua sillä on minkä kokonen ihminen on, joka pukee jotku gaspin releet? pitäskö sulta erikseen tulla kysyy että mitä kukin saa laittaa päälle

Ei mua vituta mikään muu nykysellään ku se, että vaatteista kauluspaitoja (siis tälläisiä hienompia paitoja vaikkapa baariin) on hemmetin vaikea löytää. Ne kun on tehty sellasiksi tasaisen leveäksi, eli jos omistat yhtään selkää ne tuntuu tosi tiukoilta kun tuot kädet eteen yms. Jos taas ostat sellasen rintakehän ympäriltä mukavan väljän, se on vyötäröltä samanlainen kuin oisit pukeutunut lakanaan. Muuten tää harrastus on ihan kiva, paitsi jatkuva syöminen on välillä rasittavaa. Ja se jos et pääse kahteen viikkoon treenaamaan tunnet olos ihan löysäksi ja lihavaksi kasaksi, tosin se taitaa olla kaikissa urheilulajeissa sama homma.

no mitä vittua sillä on minkä kokonen ihminen on, joka pukee jotku gaspin releet? pitäskö sulta erikseen tulla kysyy että mitä kukin saa laittaa päälle

Ei tarvii turhaan, mulle se on ihan sama jos 16 v siimat käyttää gaspin releitä.. Ne ei vaan näytä kovin hyvältä jos on narukäsi. Ja ehkä ihan periaatteesta naurattaa kun ne on alunperin tarkoitettu salivermeiksi ja sitten niitä näkee säbänpelaajilla jotka mahtuisivat kaksin kerroin niihin :D

Dimmu: -Kyllä mä rajottaisin sitä rasittavaa syömistä, jos kerta jo parin viikon treenaamattomuuden jälkeen tuntee itsensä löysäksi ja lihavaksi kasaksi...

"Muuten tää harrastus on ihan kiva, paitsi jatkuva syöminen on välillä rasittavaa. Ja se jos et pääse kahteen viikkoon treenaamaan tunnet olos ihan löysäksi ja lihavaksi kasaksi"

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Dimmu: -Kyllä mä rajottaisin sitä rasittavaa syömistä, jos kerta jo parin viikon treenaamattomuuden jälkeen tuntee itsensä löysäksi ja lihavaksi kasaksi...

"Muuten tää harrastus on ihan kiva, paitsi jatkuva syöminen on välillä rasittavaa. Ja se jos et pääse kahteen viikkoon treenaamaan tunnet olos ihan löysäksi ja lihavaksi kasaksi"

Hoh, sä tahallaan ymmärrät mut väärin. Emmä nyt oo mikään lihava, mutta lihaspaineet kun häviää niin tulee sellanen olo että löystyy. Toi syöminen liittyy siihen että saa edes kulutetut kalorit täyteen.

Dimmu: -Meinaakko? :D

"sä tahallaan ymmärrät mut väärin."

+ Voi uskotella itselleen "massan" lisääntymisen olevan positiivinen asia. "Joojoo, tätä läskiä nyt tulee aina bulkkauksen sivutuotteena..."
+ Saa hyvällä omallatunnolla perustella kaiken laiskottelun palautumisen hidastumisella, jos tekee mitään ylimääräistä punttailun lisäksi.

- Tytöt ei nykyään tykkää bodareista, vaan punaviinipöhnässä kitaraa soittavista langanlaihoista vegaanitaiteilijoista.

hapot,cooper

toi on kyl ihan totta,siis et hartiat ''hapottuu'' lampun vaihdossa..koita ite räplätä hetkinen jotai lamppukupuu tjms. mis menee se 30-60 sekkaa vaihtoon..ja mitä tohon coopperin testiin tulee ni ei siihen kyllä lihakset ainakaa auta..kaikki pitkän matkan kisajuoksijat on langanlaihoja,ja satasen sprintterit semmosii kaappinkokosii mörköjä.:)

- Tytöt ei nykyään tykkää bodareista, vaan punaviinipöhnässä kitaraa soittavista langanlaihoista vegaanitaiteilijoista.
Aika kitkerän kuuloista, ettei ois henkilökohtaista kokemusta? :D

+ Lihakset on kiva juttu
+ Raskas harjoittelu tyhjentää stressistä ja paskasta fiiliksestä
+ Vastaavasti yllämainittu tuo pirun hyvän fiiliksen

- Dominoi joskus vähän turhan voimakkaasti menemisiä/ajankäyttöä

Gasp/Gazoz/yms keskusteluun sanoisin vaan, että itse huomaan aika merkittävän eron onko jalassa Gaspit vai halpahallin kolitsipöksyt. On se kyllä aivan eri asia jos vähänkään massiivisemmat reidet ja perse löytyy, niin kyykätä ja mavetella niin ettei rekkamiehenviiva vilku. Saman hintaisia nuo normaalit Gaspit on esimerkiksi Adidasten, Nikejen ynnä muitten paskalafkojen treeniverkkareiden suhteen, mutta ainakin meikäläisen alakropalle muotoiltu/mitoitettu hemmetin paljon paremmin. Gaspin hupparia pidän sen takia koska se on magee, ja oon trendihuora. :pano:

Kyllä mä ainankin komppaan tota "turvallisempi liikkua kadulla" juttua. Ite ollu sellanen 191cm 76kg anorektikko ennen ja noussu tyylii sillo penkist 60kg. Nykysin paino 80-90kg ja penkistäki liikkuu jonkun verran pääl 100kg ja muutenki liikkuu raudat pikkuhiljaa jo aika hyvin, ni on se vitusti kivempi kävellä kadulla 4v tyttären kans. Varsinki ku menneisyyski on sen verran hämärä et ei tiä mitä menneisyyden haamuja tulee viel vittuilemaa.

Kyllä mä ainankin komppaan tota "turvallisempi liikkua kadulla" juttua. Ite ollu sellanen 191cm 76kg anorektikko ennen ja noussu tyylii sillo penkist 60kg. Nykysin paino 80-90kg ja penkistäki liikkuu jonkun verran pääl 100kg ja muutenki liikkuu raudat pikkuhiljaa jo aika hyvin, ni on se vitusti kivempi kävellä kadulla 4v tyttären kans. Varsinki ku menneisyyski on sen verran hämärä et ei tiä mitä menneisyyden haamuja tulee viel vittuilemaa.

No eipä tommosta muutosta kukaan ulkoisesti huomaa. Ja ton pitusena alta 100kg ei varmasti ketään pelota.

No eipä tommosta muutosta kukaan ulkoisesti huomaa. Ja ton pitusena alta 100kg ei varmasti ketään pelota.
Niin mutta oman pään sisällä muutos on jo huomattava, siitäkin hyötyä ja se kyllä taas näkyy ulkopuolelle.

Sanotaanko näin että pitkäjänteisyys ja keskittymiskyky paranee ja henkisesti on muutenkin tasapainoisempi. Näkyyhän se fyysisestikin, mutta kaikki ei osaa arvostaa sitä henkistä kehitystä tarpeeksi.

Joo, en tarkottanu että muita paljoo pelottais tai ei tulis vittuilemaa jos siltä tuntuu... mut ittee ei paljoo jännitä. voima treenil täs on menty ni ketää mitää huomaa ku salilla vast :)

edit: vois tähän nyt lisäillä lisää niitä hyötyjä.

1. parempi kunto, isommat/voimakkaammat lihakset, rutiinit, joku tarkotus, itsekuri, paremmat elämäntavat,parempi mieli, pilluuki varmaa sais paremmi mut oon jo naimisis... en mitää negaativistä keksi lukuunottamat loukkaantumisia ja ruokaan menevää rahaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom