Salihenkilökunta ja -palvelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Minua taas ärsyttää se, että joka kerta, kun menen salille niin henkilökunnan pitää moikata minua.

Minä ainakin käyn salilla treenaamassa enkä solmimassa kontakteja muuhun ihmiskuntaan.

Onneksi edes kanssatreenaajat ymmärtävät aika nopeasti, että tuota ei kannata moikata.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä ainakin meilläpäin palvelu nykyään toimii, ehkä vaikuttaa asiaan että on "tuttu" jo. Jotenkin kun muistelee niin palvelu ei ollut pakosti niin loistavaa ihan kylmiltään.
Nyt ku menee seisomaan tiskin ääreen niin jo joku neitokainen ryntää paikalle hymyillen ja kyselemään :D
Ainoat ongelmat kyseisellä salilla ovat ettei liian nopeasti laitteita korjailla tai muitakaan korjauksia tehdä. (stepperi puolivuotta "Ei kunnossa" lapun kanssa) Omistajan puolelta asenne on lähinnä "mitä te niitä kulutatte että joudun kokoajan korjauttamaan" ...
:confused:

Salilla jossa treenaan oli sellainen työntekijä jonka pärstästä saattoi sanoa jo ensinäkemällä että kyseessä on täysi mulkku.
Muuten sälli istui kaiken aikaa kopissa mutta heti kun joku hyvännäköinen muija tuli treenaamaan ryntäsi tämä neuvomaan ja auttamaan.
Kyseinen tyyppi onneksi katosi sieltä muutama viikko sitten.

Jep, mä olen sitten käyttämäni salin "mulkku" joka ei korjaa laitteita tarpees nopeasti jne.
Salin kaiken puolinen hoitaminen/ylläpito on meikäläisen vastuulla. Salikaan ei tietenkään ole kaupallinen mutta kuitenkii 180 asuinhuoneiston asukkaiden käytössä. Viime aikoina noin 10 asukasta käyttää salia säännöllisesti. Aika paljon valitettavasti on jäänyt niin uudet laite hankinnat kuin muukin kehittely vain omien tarpetteni varaan. Onhan sitä joskus kyselty että joutaisinko neuvomaan treenauksessa mutta eipä taida riittää taito siihen, joten olen neuvonut surffaamaan pakkotoistossa ;)

Onko se Töölö Gymin homolta vaikuttava työntekijä homo? Ei sillä, että mulla olisi mitään homoja vastaan, tai ettenkö tietäisi, että kaveri ei varmaan oo Helsingin ainoa homo, mutta jotenkin vain asia kiinnostaa, kun se kaveri on niin ilmiselvä homon stereotyyppi.

Muuten Töölö Gymillä otti päähän se, että musiikki loppuu varttia ennen sulkemisaikaa ja joskus 20 vaille.

Meillä täällä Lohjan Bodarit ry:ssä ainakin tuo tapaamani pitäjä on aivan ylireilu ja hauska tyyppi :). Aina hymyilee ja tossakin tänään sanoi "no kyllä mä sen sun kortin voin aktivoida taas vaikket oo vielä maksanukaan, kyllä mä sen verran luotan suhun" :worship:

Originally posted by Oneofus
Onko se Töölö Gymin homolta vaikuttava työntekijä homo? Ei sillä, että mulla olisi mitään homoja vastaan, tai ettenkö tietäisi, että kaveri ei varmaan oo Helsingin ainoa homo, mutta jotenkin vain asia kiinnostaa, kun se kaveri on niin ilmiselvä homon stereotyyppi.

Voi hyvää päivää :zzzz: :david:
Hyvä työssään, lippistyypin vastakohta.

Töölö-Gymillä oli pari aika välinpitämätöntä miespuolista henkilöä vastaanotossa. Toinen oli varmaan sama henkilö, jonka Tomi mainitsi. Eivät varmaan ikinä tervehtineet salille tullessa tai salilta lähtiessä kun siellä kävi :down: . Töölö-Gymin musavalikoimatkin oli aika syvältä.

Mayor´silla palvelu on ollut loistavaa :worship: . Hyvää musaa, siisti joka suhteessa, kunnolliset laitteet jne.

Originally posted by traktori
Salilla jossa treenaan oli sellainen työntekijä jonka pärstästä saattoi sanoa jo ensinäkemällä että kyseessä on täysi mulkku.

Mistäköhän toi johtuu, että kadullakin kävellessä jostain tyypistä voi heti sanoo et se on varmaan täys mulkku. Tai ainakin näyttää mulkulta. Ties vaikka olis miten mukava. Mikä tekee joistakin mulkun näköisen???

Originally posted by Afrodite
Nyt kun olen vastikään muutettuani käynyt tutustumassa eri saleihin on tullut vastaan jos jonkinlaisia saleja ja henkilökuntia..

Pahimmassa tapauksessa tiskin takana oli vastassa keski-ikäinen ämmä naama norsun vitulla (miten ihana tapa toivottaa uusi mahdollinen asiakas tervetulleeksi!!!!), ja se olematon palvelukin vastasi täysin tuota parissa sekunnissa saatua ensivaikutelmaa. Sali oli muutoinkin surkea ja jämähtänyt Kike Elomaa kuvineen 80-luvulle.

Ettet vaan olisi käynyt Herwoodissa... vastaisi hyvin kuvaustasi :lol2:

Re: Re: Salihenkilökunta ja -palvelu

Originally posted by Tomi
Ja mun mielestä salihenkilökunnan pitää näyttää siltä, että olisi itse hyvässä kunnossa.

Mayorissa on ainakin sellainen reenanneen näköinen iso poika tiskillä, joka on ollut ainakin ruoka-aikaan kotona :D . On muuten erittäin kohtelias ja mukavakin :kippis1:

Originally posted by Powerhousu
Mikä tekee joistakin mulkun näköisen???

Sellanen ylimielinen ilme ja virnistys joka viestii että kaveri tuntee olevansa paljon muita yläpuolella.

Voihan tommonen olettamus olla väärä, mutta ainakin tässä tapauksessa meni ihan nappiin.
Enkä siis tarkota että tuomitsen ketään ilmeen perusteella.

sain varotuksen nuuskaamisesta ja seuraavasta kuulemma lähtis kortti. aina pidin huolta ettei sitä löytynyt lattialta enkä heitellyt kattoonkaan. en myöskään tykitellyt julkisesti, aina menin vessaan tjms. piiloon. kävi vähän kummastuttamaan että ketäköhän loukkasin kun ei salin säännöissäkään siitä mitään lukenut :confused: ei niillä sitten ollutkaan pokkaa toteuttaa uhkaustaan kun ihan piruikseni koitin :D

Ajattelin nyt liputtaa Fressin puolesta. Todella viihtyisä sali. Jas henkilökunta on todella mukavaa, ikinä eivät unohda moikata tullessa tai mennessä vaikkei olisi tyyppiä ikinä nähnytkään ja iloinen hymy löytyy. Ja ammattitaitoisiakin he ovat ainaki Mäkisen Anu, muita en osaa/muista ainakaan nimeltä mainita.

Laitteet ovat monipuoliset ja hyvät ja harvoin rikki.

Kannatan Fressiä :worship: (tosin se on vain naistensali)
:5:

Originally posted by hash pipe
pt-gym :curs: Viime syksynä sinne oli hieno erikoistarjous 2kk yhden hinnalla. Noh, tartuinpa sitten tilaisuuten, olihan se niin paljon kehuttu paikka.
Kaikki alkoi sitten siitä, kun sairastuin flunssaan ja päätin mennä pyytämään lykkäystä pariksi viikoksi korttiin, ettei ihan menis hukkaan touhu. Vaan eipä ne alkaneet korttia lykkään. Vaativat perkeleet lääkärintodistusta! :confused: Avauduin siinä sitten omaan tyyliini, että tää on sali eikä mikään koulu! jne. "EI, ei me voida"
Nykyään niitten sopimuksessa lukee tuo kohta, että lykkäystä korttiin ei anneta kuin lääkärintodistuksen perusteella. Se on kyllä ihan p:stä koko touhu. Muutenkin se oli niin inside paikka ettei toista. Tuon tapahtuman jälkeen mulle ei sanottu enää mitään. Katottiin vaan pahana. Ja sitten vielä ne laput joka paikassa: " älä tee maastavetoa liian isoilla romuilla" "älä käytä magnesiumia" "muista pestä kädet vessassa käynin jälkeen" <- no okei, tuota ei tainnut olla.
Se oli niin Vmäinen paikka että..... :down:

Nyssää vähän liiottelet. :)

-Mavea rajotetaan tehtäväksi mielellään ennen 20, koska sali sijaitsee sellaisen rakennuksen alakerrassa, jossa on asuinhuoneistoja. -Magnesiumia ei kielletä, ainoastaan pyydetään olemaan sotkematta joka paikkaa.
-Veski on pyydetty vetäseen kattos, kun joku herkkubeba on jättänyt kakkinsa pyttyyn lillumaan.
-Lääkärintodistus (kaksipiippuinen homma) vaaditaan nykyään, koska jotkut velttoilijat käyttivät väärin ennen niin rentoa systeemiä. Me kiltithän siitä kärsitään.

Tämän verran puolustan Pasia, koska pohjimmiltaan kielloissaan on järki mukana. Meitä on sali-immeisiä on niin monenlaisia eikä kaikilla millään ehdi se järki mukaan salille asti. Jotkut tajuaa tangosta vääntämällä, jotkut ilman. Vai mitä sanot?

PT on mahtava paikka reenata tosissaan. Kävin siellä vuosia ja kävisin yhä, jos asuisin paikkakunnalla.

Vielä lopuksi vihje: omistajan kanssa ei tarvi/kannata alkaa kaveeraamaan, jos haluaa säilyttää mielenrauhansa.
Usko tätiä, täti tietää.
:thumbs:

Ps. Minäkäsitys ja itsetunto vaikuttaa hyvin paljon siihen, miten kokee käsitteen "inside". :piis:

Originally posted by metalman
kuntopyörien vieressä: "Tee aerobista ruuha-aikana max 15 min!"

Käsittääkseni te olette maksavia asiakkaita ja maksatte salin käytöstä. Tuskin rajoitetusta käytöstä.
Miksi ei laita samantien lappua esim penkin viereen, että ruuhka aikana älä tee enempää kuin 2*6..

Töölö gymillä on vain yksi lappu mitä kaikki siellä onneksi suurin piirtein noudattaa, nimittäin: PAINOT PAIKOILLEEN, KIITOS!

Joskus vuosi sitten tosin osui omalle kohdalle että joku välkkypää oli jättänyt viidenkympin kiekot jalkaprässiin, mikä luonnollisesti kiukutti ihan mielettömästi. Jalkapuolella ei ollut ketään muita kuin minä ja piti mennä räpsyttelemään silmiä jollekin sedälle selkäpuolella että se tulis ottamaan ne kiekot pois... *yhä katkera*

Töölö Gymin homolta vaikuttava työntekijä on tietääkseni homo, mielestäni aivan loistotyyppi -hallitsee asiakaspalvelun ja tervehtii aina. Mitä ei voi sanoa siitä lippispäisestä ja siitä toisesta purkkaa jauhavasta äijästä...

Originally posted by tuomi
Töölö gymillä on vain yksi lappu mitä kaikki siellä onneksi suurin piirtein noudattaa, nimittäin: PAINOT PAIKOILLEEN, KIITOS!

Eräällä kaupungin salilla oli joskus useampi lappu, joissa teksti:

" LAITA TANKOT TAKAISIN PAIKALLEEN, AASIKIN OSAA TÄMÄN !!! "

Jos aasi oli todella kirjoittanut laput, on se aika taitava aasi, kun kirjoitusvirheitäkin oli tullut vain kaksi.........:D

Sali jolla minä käyn, on hotellin ja kylpylän yhteydessä. Siellä on eräs naistyöntekijä joka tiskillä ollessaan saa kyllä annettua meikälle hyvät agret reeniä varten. Marssin tiskille ja tervehdin. - Ei vastausta. Okei, näytän salikorttiani. Ylimielinen vilkaisu siihen ja maailman vittumaisimmalla ja sarkastisimmalla äänellä kovasti "KIITOKSIA!". Okei. Joskus taas ei sanaakaan ja koko ajan niin hapan ilme naamalla että ei voi tavallinen tallaaja ymmärtää. Muu henkilökunta on taas tosi asiallista ja tervehtii iloisesti jne.

Originally posted by fish
Ettet vaan olisi käynyt Herwoodissa... vastaisi hyvin kuvaustasi :lol2:

En suinkaan... vaan steel bodylla. Siellä oli myös tuollaisia kaiken maailman veikeitä ohjelappusia ripoteltuna pitkin salia... Alko kyl lievästi sanottuna :lol2: ja :curs: . Makuasioista on turha kiistellä sanoi mäyräkoira kun muniansa nuoli, mutta silti..

Wolf on sen sijaan.... S-A-L-I!!!! :kuola: :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom