Salihenkilökunta ja -palvelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu

PMLats

Mode/Punttimimmit
Mode
Ikä
47
Joo, juolahtipa mieleen, että olisi kiva kuulla ihmisten mielipiteitä salien henkilökunnasta, ts. niistä ihmisistä jotka palvelevat (tai ”palvelevat”) treenaajia tiskin takana ja muutenkin. Mikä on mielestänne hyvää ja mikä huonoa palvelua? Oletteko joskus saaneet jossain erittäin hyvää palvelua? Onko jossain paikassa erityisen puisevia tyyppejä? Risuja ja ruusuja?

Mun mielestä pitäisi ainakin olla itsestään selvää, että kun ollaan töissä, niin ollaan valmiita palvelemaan asiakasta. Jos joku tulee tiskille sen näköisenä, että olisi jotain asiaa, niin ei jatketa juoruamista kavereiden kanssa tai lehden lukemista. Myös salille tulijoiden iloinen tervehtiminen pitäisi olla perustaito – se luo mukavaa ilmapiiriä.

Olisi myös mukavaa, jos salin työntekijät pitäisivät huolta siitä, että paikat pysyvät suht kunnossa ja että esim. vessassa on paperia eikä lattioilla ole roskia. Itsestään selvää pitäisi myös olla, että laitteet ja muu tilpehööri pidetään kunnossa. Jos jokin menisikin joskus rikki, niin hoidettaisiin asia mahdollisimman nopeasti, eikä jätettäisi niitä rikki-lappuja tai väliaikaisvirityksiä kuukausiksi häiritsemään treenaajia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by PMLats
Onko jossain paikassa erityisen puisevia tyyppejä? Risuja ja ruusuja?
Töölö Gymillä saa tutustua paitsi paskaan palveluun, myös asiantuntemattomaan henkilökuntaan. Se lippispäinen mies varsinkin on niin pirun töykeä ja ignoraa täysin kaikki muut asiakkaat paitsi kaverinsa. Ja mun mielestä salihenkilökunnan pitää näyttää siltä, että olisi itse hyvässä kunnossa. Töölö Gymin henkilökunnasta ei tule ihan ensimmäisenä tuo asia mieleen. Tämä on yksi syy, miksi en käy koskaan kyseisellä salilla. Joku sanoi mulle chatissa, että "sinne salillehan mennään treenaamaan, eikä juttelemaan henkilökunnan kanssa..." Mun mielestä kyrvän kokoinen tatti otsassa on ikävä treenata. Tai sitten tatin kokoinen kyrpä, ihan miten vaan. Eikä kannata edes alottaa siitä homoaerobic-remix-paskasta, mikä kantautuu aerobicsalista hinttimäisen ujelluksen siivittämänä.

Hienoa että sain purkaa paineitani. :curs:

salilla jossa nyt käyn, on kieltämättä vähän heikko palvelu. Tai, palvelu pelaa, mutta henkilökunta ei huolehdi salin siisteydestä -> kaikki on vähän rempallaa. vessa on ollut tukossa jo pari kuukautta, lämmitys ei oikein pelaa, paskasta on, muutama laite on rikki jne jne jne. Henkilökunta ei myöskään todellakaan ole itse erityisen urheilullisen näköistä sakkia..

He ovat ihan mukavia tyyppejä, aina jutellaan ja moikataan jne, mutta silti...

ammattitaito on myös vähän hakusessa. kerran kuulin kun joku uusi sälli kysyi siltä omistajalta jotain tyyliin "miten tätä liikettä tehdään?" ja osoitti nähtävästi omistajan tekemää ohjelmaa (jotka omistaja muuten tulostaa suoraan koneelta, ilman konsultaatiota tai mitään keskusteluja :) ). Tähän omistaja tokaisi että "kato tosta seinältä, siinä on ohjeet". HOHOO!

Noh, minua tämä ei sinällään haittaa, koska itse en opastusta kaipaa, ja ne laitteet joita käytän ovat täsyin kunnossa. Pystyn myöskin sivuuttamaan kaikki nämä epäkohdat treenin ajaksi ja keskittymään treeniin. mut sen vessan ne vois korjata...

pt-gym :curs: Viime syksynä sinne oli hieno erikoistarjous 2kk yhden hinnalla. Noh, tartuinpa sitten tilaisuuten, olihan se niin paljon kehuttu paikka.
Kaikki alkoi sitten siitä, kun sairastuin flunssaan ja päätin mennä pyytämään lykkäystä pariksi viikoksi korttiin, ettei ihan menis hukkaan touhu. Vaan eipä ne alkaneet korttia lykkään. Vaativat perkeleet lääkärintodistusta! :confused: Avauduin siinä sitten omaan tyyliini, että tää on sali eikä mikään koulu! jne. "EI, ei me voida"
Nykyään niitten sopimuksessa lukee tuo kohta, että lykkäystä korttiin ei anneta kuin lääkärintodistuksen perusteella. Se on kyllä ihan p:stä koko touhu. Muutenkin se oli niin inside paikka ettei toista. Tuon tapahtuman jälkeen mulle ei sanottu enää mitään. Katottiin vaan pahana. Ja sitten vielä ne laput joka paikassa: " älä tee maastavetoa liian isoilla romuilla" "älä käytä magnesiumia" "muista pestä kädet vessassa käynin jälkeen" <- no okei, tuota ei tainnut olla.
Se oli niin Vmäinen paikka että..... :down:

Originally posted by hash pipe
Ja sitten vielä ne laput joka paikassa: " älä tee maastavetoa liian isoilla romuilla" "älä käytä magnesiumia" "muista pestä kädet vessassa käynin jälkeen"

Mitä ihmettä, mun salilla on kanssa näitä lappuja!!

ilmoitustaulun alareunassa: "Älä kirjoita tähän!"
venyttelymatolla: "ei penkejä tähän! Jos teet vatsoja vain käsipainoilla, älä paukuta mattoa!!" "Suojele mattoa!"

Joo ja kirjoitusvirheet on siis ihan oikeesti siellä lapuissa.

vessassa: "äitisi ei ole täällä töissä, siivoa jälkesi!"

kuntopyörien vieressä: "Tee aerobista ruuha-aikana max 15 min!"

Hohoho, noi on loistavia :)

Nyt kun olen vastikään muutettuani käynyt tutustumassa eri saleihin on tullut vastaan jos jonkinlaisia saleja ja henkilökuntia..

Pahimmassa tapauksessa tiskin takana oli vastassa keski-ikäinen ämmä naama norsun vitulla (miten ihana tapa toivottaa uusi mahdollinen asiakas tervetulleeksi!!!!), ja se olematon palvelukin vastasi täysin tuota parissa sekunnissa saatua ensivaikutelmaa. Sali oli muutoinkin surkea ja jämähtänyt Kike Elomaa kuvineen 80-luvulle.

Vastaavasti taas parhaassa mahdollisessa tapauksessa salin ja muut palvelut esitteli iloinen, energinen, asiantunteva ja sporttinen immeinen. Lisäksi sali itsessään oli loistava; siisti ja muutoinkin tasokas.

että näin... :whip:

Re: Re: Salihenkilökunta ja -palvelu

Originally posted by Tomi
Töölö Gymillä saa tutustua paitsi paskaan palveluun, myös asiantuntemattomaan henkilökuntaan. Se lippispäinen mies varsinkin on niin pirun töykeä ja ignoraa täysin kaikki muut asiakkaat paitsi kaverinsa. Ja mun mielestä salihenkilökunnan pitää näyttää siltä, että olisi itse hyvässä kunnossa. Töölö Gymin henkilökunnasta ei tule ihan ensimmäisenä tuo asia mieleen. Tämä on yksi syy, miksi en käy koskaan kyseisellä salilla. Joku sanoi mulle chatissa, että "sinne salillehan mennään treenaamaan, eikä juttelemaan henkilökunnan kanssa..." Mun mielestä kyrvän kokoinen tatti otsassa on ikävä treenata. Tai sitten tatin kokoinen kyrpä, ihan miten vaan. Eikä kannata edes alottaa siitä homoaerobic-remix-paskasta, mikä kantautuu aerobicsalista hinttimäisen ujelluksen siivittämänä.

Hienoa että sain purkaa paineitani. :curs:

Samaa mieltä, tosin koskee vain paria henkilöä, ilmeisesti omistajia. Osa henkilökunnasta myös mukavaa, ja palveluhenkistä.
Harmi että todella hyvin varusteltu sali pilataan musiikilla ja henkilökunnalla.
Alkaa oma mittakin jo olla täynnä kyseistä salia, Mayor's on vaan niin pirun kaukana.

Sama kai se sille "palvelulle" on kun osattaisiin edes tervehtiä salille saapuvaa maksavaa asiakasta :curs: Joillakin saleilla on tosi juntti meininki...

Turun Sali82 :thumbs: Tilat ei ehkä oo parhaimmasta päästä, mutta henkilökunta on tosi mukavaa ja avuliasta. Kaikki morjestaa ja hymyilee aina. Sellasta porukkaa sais olla joka paikassa duunissa.:5:

Kyllä se on tärkeetä et henkilökunta huomioi maksavan asiakkaan esim. moikkaamalla iloisesti ku nähdään eikä tyyliin: "mitä vittuu sä tänne väännät persenaama". Silloin on paljon mukavampaa tulla salille vaikka itellä olis vittuuntunut kynäniskamainen olo. Henkilökunnan aktiivisuus on helvetin plussaa, et joudu heiluttaan käsiäs tiskillä puolta tuntii niinku joku robinson ohi menevälle laivalle saadakses vaan vittumaisen ylimielisen mulkasun takahuoneesta. Kaiken kruunaa laitteiden säännöllinen huolto ja salin siivoaminen säntillisesti. Kaikki nää asiat on kunnossa salilla jossa mä käyn, joten ei ole mitään valittamista. :D

Mikä henkilökunta? Palvelu? Siis otan avaimen tiskiltä ja menen treenaamaan pukuhuoneen kautta. Muuten en ole pahemmin kenenkään kanssa tekemisissä...

Järvenpään Powerilla oli hyvä olla aikoinaan. nyt olen jo muuttanut pois järvenpäästä enkä ole powerilla käynyt pitkiin aikoihin. Siellä otettiin lajin aloittelija ystävällisesti vastaan eikä mitään ylimielisyyttäkään ollut havaittavissa. Tilat oli aina siistinä ja salilla oli kaksi osiota, voimapuoli ja sitten ne loput härvelit toisella puolella väliseinää. Poweri on varmaankin muuttanut pois sieltä ammattikoulun lähistöltä, tietääkö joku mihin, jos vaikka siellä joskus tulisi käytyä.

Originally posted by metalman

kuntopyörien vieressä: "Tee aerobista ruuha-aikana max 15 min!"

Mua ei kyllä paljoo ´heilauttas' tollanen lappu, jos haluun tehä treenin aerobisena...

Sinänsä taas noi "Siivoa jälkesi, äitisi ei ole täällä töissä", sopii hyvinkin meijän salin/työpaikkani NAISTEN vessaan.
Siteet seinillä ja sihti ei riitä hitto halkaisija 50cm roskikseen. On se kumma...:)

Originally posted by rocket
kuntopyörien vieressä: "Tee aerobista ruuha-aikana max 15 min!"Mua ei kyllä paljoo ´heilauttas' tollanen lappu, jos haluun tehä treenin aerobisena...
Sinänsä taas noi "Siivoa jälkesi, äitisi ei ole täällä töissä", sopii hyvinkin meijän salin/työpaikkani NAISTEN vessaan.

Voi juma. Ensi kerralla kun menen taas NAISTEN vessaan, mua ei paljon laput 'heiluttele'. Mä haluun nimittäin tehdä vessakäynnit täysistuntona........... :kuola:

- Mr.Shitstorm

Toi on muuten aika miäletööntä, että naiset antavat yleisillä paikoilla siveän ja fiksun kuvan itsestään, mutta sitten naisten vessoissa ja pukuhuoneissa katsotaan Urheiluruutua, juodaan pullotolkulla makkaraa ja syödään pakettikaupalla kaljaa sekä raavitaan munia. Pieremistä esiintyy harvoin julkisesti, mutta lyöpäs jollekin siveälle neidille rullaluistimet jalkaan ja laita autiolle asfalttikentälle, niin yhtään potkua ei tarvi potkia ja vauhti on silti 60 km/h. Naiset - täynnä mysteerejä. Ja pierua.

Originally posted by Tomi
Pieremistä esiintyy harvoin julkisesti, mutta lyöpäs jollekin siveälle neidille rullaluistimet jalkaan ja laita autiolle asfalttikentälle, niin yhtään potkua ei tarvi potkia ja vauhti on silti 60 km/h. Naiset - täynnä mysteerejä. Ja pierua.

Tytöt (poislukien jääkiekkoilijat, jalkapalloilijat ja kuulan työntäjat) ei piereskele eikä käy paskalla. ja jos käykin niin haisee vaan ruusut ja joulupukki on olemassa. :arvi: kerto :D

Originally posted by metalman
salilla jossa nyt käyn, on kieltämättä vähän heikko palvelu. Tai, palvelu pelaa, mutta henkilökunta ei huolehdi salin siisteydestä -> kaikki on vähän rempallaa. vessa on ollut tukossa jo pari kuukautta, lämmitys ei oikein pelaa, paskasta on, muutama laite on rikki jne jne jne. Henkilökunta ei myöskään todellakaan ole itse erityisen urheilullisen näköistä sakkia..

He ovat ihan mukavia tyyppejä, aina jutellaan ja moikataan jne, mutta silti...

ammattitaito on myös vähän hakusessa. kerran kuulin kun joku uusi sälli kysyi siltä omistajalta jotain tyyliin "miten tätä liikettä tehdään?" ja osoitti nähtävästi omistajan tekemää ohjelmaa (jotka omistaja muuten tulostaa suoraan koneelta, ilman konsultaatiota tai mitään keskusteluja :) ). Tähän omistaja tokaisi että "kato tosta seinältä, siinä on ohjeet". HOHOO!
Ei helkutarallaa, kuulostaa ihmeen tutulta. En kyllä usko, että on sama sali kyseessä, mutta oireet vastaavat mun treenipaikkaa tosi hyvin :D et kuitenkaan satu treenaa Helsingin itäpuolella? :rolleyes:

Originally posted by maxmussel
Niin kai te tiesitte miksi muumit on niin läskejä..? (ku Tove unohti piirtää niille persreiät...) :wanha:
Hahaaa! Maxmussel se aina jaksaa piristää mun päivää!:) :5:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom