- Liittynyt
- 17.4.2002
- Viestejä
- 1 155
- Ikä
- 47
Joo, juolahtipa mieleen, että olisi kiva kuulla ihmisten mielipiteitä salien henkilökunnasta, ts. niistä ihmisistä jotka palvelevat (tai ”palvelevat”) treenaajia tiskin takana ja muutenkin. Mikä on mielestänne hyvää ja mikä huonoa palvelua? Oletteko joskus saaneet jossain erittäin hyvää palvelua? Onko jossain paikassa erityisen puisevia tyyppejä? Risuja ja ruusuja?
Mun mielestä pitäisi ainakin olla itsestään selvää, että kun ollaan töissä, niin ollaan valmiita palvelemaan asiakasta. Jos joku tulee tiskille sen näköisenä, että olisi jotain asiaa, niin ei jatketa juoruamista kavereiden kanssa tai lehden lukemista. Myös salille tulijoiden iloinen tervehtiminen pitäisi olla perustaito – se luo mukavaa ilmapiiriä.
Olisi myös mukavaa, jos salin työntekijät pitäisivät huolta siitä, että paikat pysyvät suht kunnossa ja että esim. vessassa on paperia eikä lattioilla ole roskia. Itsestään selvää pitäisi myös olla, että laitteet ja muu tilpehööri pidetään kunnossa. Jos jokin menisikin joskus rikki, niin hoidettaisiin asia mahdollisimman nopeasti, eikä jätettäisi niitä rikki-lappuja tai väliaikaisvirityksiä kuukausiksi häiritsemään treenaajia.
Mun mielestä pitäisi ainakin olla itsestään selvää, että kun ollaan töissä, niin ollaan valmiita palvelemaan asiakasta. Jos joku tulee tiskille sen näköisenä, että olisi jotain asiaa, niin ei jatketa juoruamista kavereiden kanssa tai lehden lukemista. Myös salille tulijoiden iloinen tervehtiminen pitäisi olla perustaito – se luo mukavaa ilmapiiriä.
Olisi myös mukavaa, jos salin työntekijät pitäisivät huolta siitä, että paikat pysyvät suht kunnossa ja että esim. vessassa on paperia eikä lattioilla ole roskia. Itsestään selvää pitäisi myös olla, että laitteet ja muu tilpehööri pidetään kunnossa. Jos jokin menisikin joskus rikki, niin hoidettaisiin asia mahdollisimman nopeasti, eikä jätettäisi niitä rikki-lappuja tai väliaikaisvirityksiä kuukausiksi häiritsemään treenaajia.