Salietiketistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu
-Alex- sanoi:
mut aika helvetin vaikeeta kenellekkää o mennä tommosesta sanomaan. Siis tuntemattomille.

Sanoo vaan, että haise vähemmän tai saat turpaasi...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Andy sanoi:
No okei, onko ketään muita, joilla on hajua tuottamaton bakteerikanta ihollaan?

Kun tätä threadia luin, muistui mieleen inttiajat. Vaikka oltiin 10 päivää pahimmillaan peseytymättä, ei silloin jostain syystä tullut sitä "kissankusen" löyhkää kainaloihin, jalat sensijaan haisi pahalle hetkessä.

Nykyisin taas jalat ei haise pahalle sitten millään, kainaloon saa laittaa antiperspirantti-dödöä huolella, muuten voi pesun jälkeen kainalot haista jo tunnin kahden kuluttua.
Ilmeisesti bakteerikannat ovat muuttuneet iän myötä.
Rollonit olen todennut parhaaksi, tosin niissäkin on eroja, toiset pitää hienhajun loitolla päivän, toiset ei hetkeäkään.
(Edit) taitaa mennä vähän off topic...

Mun salilla kävi haiseva jätkä. Salin omistaja kävi sanomassa erikseen meille muille, että "Mä tiedän, että toi jätkä haisee kuin tynnyrillinen rikkihappoa. Koska tää on mun sali, ja te maksatte, niin se on MUN tehtävä sanoa sille, olkaa huoleti".

Ja niin se kävi. Ei oo jätkää sen koommin näkynyt.

Miikkis sanoi:
Joo ei se hien haju mua niin paljoa häiritte mutta se että joku nussii sarjojen välissä penkin, vyön... Tai ottaa ja tyhjentää tangon raudoista mitään kysymättä. Se on mun mielestä ehkä kaikkein vittumaisin asia mitä salilla tapahtuu.:mad:

WTF? Missäs te suorituspaikoille kiilaavista kiukustuvat itse olette silloin kun joku esim. vie penkin ja vyön tai lastaa painot pois kesken treeninne? Mulla ainakin on vyö päällä ja penkillä istun sarjojen välissä kuin tatti, jollei joku sitten tule kysymään voiko tehdä välissä. Jos joku alkaa laitetta säädellä sopimattomassa välissä niin kai sitä jokainen osaa ilmoitella asiasta, eikä vain mutise itsekseen: "no ny se ottaa mu limput poies, niisk".

Olikos se niin että ammoniakin haju johtuu siitä että on tullut otettua liikaa proteiiniä niin että se ei imeydy?

Hiestä on paha mennä sanomaan, hikoilemaanhan sinne on tultu ja jotkut vain hikoilevat enenmmän kuin toiset. Ehkä voi vain sillä treenikerralla luovuttaa ja kierrellä kyseistä tyyppiä. Laitteen vieminen kesken session (kysymättä) on kyllä aika sikamaista, mutta itse olen selvinnyt siitä vahtimalla laitetta kuin haukka, ja etenkin samalla ilmeellä.

(ps. Ammoniakki = salmiakkia = hyvää. Ei valiteta)

tosiaan niinku kaikki tässä jo sanonu niin paha mennä hien hajusta huomauttamaan...mutta aina voi (itse ainakin) kysyä jos joku jää lepäilemään esim. peckdeckiin että "anteeksi, onks sulla vielä monta sarjaa?" -ei "no voisinkohan tehdä välissä?) -juu "kiitos!" ei tuon kummempiä loruja tarvita..

Eipä oo samalle salille sattunut ketään tyyppiä, joka haisee niin pahalle, että treenit kärsii. Eniten vituttaa, kun joku tekee jotain liikettä ja jättää hikisestä päästänsä valuneet hiet penkkiin muitten iloksi. Eikö sitä voi omia hikiä kuivata? Prkl.

Minua ärsyttävät salilla sellaiset tyypit, jotka tulee viereen seisomaan ja vahtaamaan kesken sarjan!!! Kun sitten on saanut sarjan loppuun ja meinaa kysyä että "haluatko tehdä välissä vai onko sulla vaan jäänyt valiumit ottamatta?" tyyppi haihtuu kuin pieru saharaan. Salilla jossa käyn on pari vanhaa ämmää jotka harrastaa edellämainittua. Ymmärtäisin edes jotenkin, jos olisin komea ja lihkasikas adonis, mutta kun olen täysi kynäniska ja itsekin nainen....?

Ei pieni hienahaju mitään tee. Ei aina voi olla niin superpuhdas salile tultaessa. Pari kertaa on olut sellaisia kerran viikossa suihkussa käyviä juntteja, jotka ei ole pessyt treenivaatteitaan kukauteen. :urjo:

Mulla ei ole paljoa vaihtoehtoja salin valinnassa, joten olen ihan pikkupaikkakunnan salilla käynyt. Ikäjakauma on siis 14-60 vuotta. Vanhat naisihmiset tulee juorulemaan salille. Voi joutua odottamaan ihan hemmetin kauan, joihinkin tiettyihin laitteisiin, kun ämmät pumppaa ilman painoja ja juttelee keskenään. :curs:

No nythän näitä alkokin tulla mieleen. Se kanssa syö miestä, kun teet sarjan viimeisiä tiukkoja toistoja kauhea irvistys naamalla, niin eikö joku tule mollottamaan puolen metrin päähän. Menee usko ja tahto iteltä, kun joku työntyy iholle.

VelttoV sanoi:
Ei pieni hienahaju mitään tee. Ei aina voi olla niin superpuhdas salile tultaessa. Pari kertaa on olut sellaisia kerran viikossa suihkussa käyviä juntteja, jotka ei ole pessyt treenivaatteitaan kukauteen. :urjo:

Mulla ei ole paljoa vaihtoehtoja salin valinnassa, joten olen ihan pikkupaikkakunnan salilla käynyt. Ikäjakauma on siis 14-60 vuotta. Vanhat naisihmiset tulee juorulemaan salille. Voi joutua odottamaan ihan hemmetin kauan, joihinkin tiettyihin laitteisiin, kun ämmät pumppaa ilman painoja ja juttelee keskenään. :curs:

Nuo on kyllä melkein vittumaisimpia asioita salilla, mutta yksi ylitse muiden on se kun äidit tulevat 5-10 vuotiaitten kersojensa kanssa salille sitten nämä kersat valtaavat laitteet ja leikkivät niissä ja jos itse tekee sarjoja jossain laitteessa niin äiti tulee tietenkin kysymään että:"Pääseekö se mein pikku-Elmeri siihen?" :curs:

Sattuipas sopivasti tää threadi. Tänään syylistyin haisemiseen ja viellä oikeen urakalla. Ette ole taitanut ajatella miltä siltä haisialta tuntuu treenata, kun ei voi mennä etäälle itsestään. Meinasin jo jättä vatsa treenit väliin, kun limakalvot tuntu syöpyvän nenästä. Veikkaan, että tänään voi tulla salikomedia threadiin jostain tyypistä, joka kaula pitkänä ja nenästä kiinni pitäen yritti hengittää sarjojen välissä :lol2: . Hiki oli muuten mustaa penkkiä vasten vaaleete ja sakeaa :urjo: .

edit: ja kävin siis eilen kaksikin kertaa suihkussa

VelttoV sanoi:

Samaa mieltä, toiset hikoilee ja haisee enemmän kuin toiset. Mutta todennäkösesti kaikki täyspäiset hikoilevat ja haisevat tän tietävät ja käyvät pesulla vähintään sen kerran päivässä ja käyttävät dödöä. Jos joku nyt haisee aina ja jo näyttää siltä että ei peseydy kun kerta viikkoon, on sille ennemmin tai myöhemmin pakko huomauttaa. Mutta jos sitä jokasesta hienhajusta rupeaa valittamaan niin ehkä kannattaa sitten harkita jotain muuta harrastusta, salille kuitenkin mennään treenaamaan ja hikoilemaan!

tiny_tinman sanoi:
...ja jos itse tekee sarjoja jossain laitteessa niin äiti tulee tietenkin kysymään että:"Pääseekö se mein pikku-Elmeri siihen?" :curs:

No tuo nyt on jo kaiken huippu! Ei tulisi varmasti Elmerit häiritsemään mun treeniä :curs:

tiny_tinman sanoi:
äiti tulee tietenkin kysymään että:"Pääseekö se mein pikku-Elmeri siihen?" :curs:
Vastaa "Ei käy nyt ainakaan. Mä reenaan tässä ja tämä on aikuisille tarkoitettu reenisali, ei lasten leikkipaikka. Kun olen tehnyt tarvittavan määrän sarjoja ja toistoja tässä, niin sitten Elmeri voi tässä leikkiä, mutta kannattaa ottaa huomioon, ettei sali ole turvallinen leikkipaikka lapselle."

Huhhuh, onneks meidän salilla on sääntönä, että lapset pysyy lapsiparkissa tai "aulassa". Lapsia ei saa viedä peseytymistiloihin tai salin puolelle ja hyvä niin. Pikkutenavien paikka ei todellakaan ole pyöriä treenaajien keskellä, pahemmassa tapauksessa voi vaikka henki lähteä kun väärään paikkaan syöksyvät. Pitäs sitä jo vanhemmillakin vähän leikata yläkopassa.

Kyllähän tuosta olen vanhemmille kohteliaasti huomauttanut mutta aina tulee vaan se "halpamakkara"-katse ja itselle :wall: tunne. Kyllähän sen ymmärtää ettei vanhemmilla aina ole mahdollisuutta lastansa kotiin/hoitoon jättää mutta ei mielestäni ole oikein että tullaan häiritsemään toisten treenejä ja varsinkin kun olet tekemässä sarjaa ja käyt vähän juomassa vettä niin eikös sieltä joku kakara tunge laitteeseen, ja vanhemmille kun sanot tuosta niin mulkaisevat taas ja sanovat jotain:"meki ollaan maksettu tän salin käytöstä että älä yhtän valita" onneksi lapset ovat huomattavasti yhteistyökykyisempiä ja ne saa jopa puhumalla pois laitteesta. Pari kertaa meinannu hermot mennä mutta kärsivällisyys on hyve, kuitenkin tuollainen käytös vanhemmilta on mielestäni aika törkeää :curs:

Pakkiksen virallinen hikoiluthread.

No, emmätiä, mieluummin sitä haistelee ihan rehellistä hikoilua kuin jotain laadukkaita Axe-tuoksuja. Salille mennään hikoilemaan eikä siivoamaan mansikoita.

Itse en juurikaan haise, paskakin tuoksuu lähinnä jasmiininkukalle, mutta sellaisen ilmiön huomasin joskus, että mitä useammin kävin suihkussa, sitä sitkeämmin myös kainalot puskivat hikeä. Tulehtuneen hikirauhasen takia piti käydä ruiskussa jotain kolme kertaa päivässä, ja hiki haisi aika lahjakkaasti. Muutoin ei tällaista ongelmaa esiinny. Käyn suihkussa kerran päivässä ja käytän tasokasta mutta mietoa antiperspiranttia. Eli ei se hienhaju välttämättä tarkoita sitä, että henkilö rypisi omassa paskassaan ja vähät välittäisi suihkusta. Vähän sama kuvio joidenkin finnien kanssa. Ei niillä ole mitään tekemistä hygienian kanssa. Likaiset vaatteet ovat varmaankin suurin syy näihin hajuhaittoihin.

Omalla salillani käy yksi vanha ja lihava äijä, oikea saatanan suopatynnyri, joka haisee jollekin rikin ja paskan viehkolle sekoitukselle. Verkkareista roikkuu ihan reilu palkeenkieli ja äijän tyyli on muutenkin aika not-so-smart casual. Mut ei mulla ole sydäntä mennä kenellekään mitään huomauttelemaan, so not kunhan oma reeni kulkee.

Eniten vituttaa nää sulo vilénit, jotka tulevat juttelemaan kesken sarjan. Enkä tietysti koskaan henno loukata heitä, vaan kuuntelen kohteliaasti kaikki sienestysjutut ja puran kiukkuni sitten täällä tiedon valtatiellä.

:nolo:

henrig75 sanoi:
Ammoniakki=Salmiakki=hyvää. En tajua vitsiä?

Salmiakki on ammoniumkloridia, jota valmistetaan johtamalla ammoniakkia suolahappoon.

edit. Sanamuoto korjattu paremmin toimenpidettä kuvaavaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom