-Alex- sanoi:mut aika helvetin vaikeeta kenellekkää o mennä tommosesta sanomaan. Siis tuntemattomille.
Sanoo vaan, että haise vähemmän tai saat turpaasi...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-Alex- sanoi:mut aika helvetin vaikeeta kenellekkää o mennä tommosesta sanomaan. Siis tuntemattomille.
Andy sanoi:No okei, onko ketään muita, joilla on hajua tuottamaton bakteerikanta ihollaan?
Miikkis sanoi:Joo ei se hien haju mua niin paljoa häiritte mutta se että joku nussii sarjojen välissä penkin, vyön... Tai ottaa ja tyhjentää tangon raudoista mitään kysymättä. Se on mun mielestä ehkä kaikkein vittumaisin asia mitä salilla tapahtuu.
VelttoV sanoi:Ei pieni hienahaju mitään tee. Ei aina voi olla niin superpuhdas salile tultaessa. Pari kertaa on olut sellaisia kerran viikossa suihkussa käyviä juntteja, jotka ei ole pessyt treenivaatteitaan kukauteen. :urjo:
Mulla ei ole paljoa vaihtoehtoja salin valinnassa, joten olen ihan pikkupaikkakunnan salilla käynyt. Ikäjakauma on siis 14-60 vuotta. Vanhat naisihmiset tulee juorulemaan salille. Voi joutua odottamaan ihan hemmetin kauan, joihinkin tiettyihin laitteisiin, kun ämmät pumppaa ilman painoja ja juttelee keskenään. :curs:
VelttoV sanoi:Ei pieni hienahaju mitään tee. Ei aina voi olla niin superpuhdas salile tultaessa. Pari kertaa on olut sellaisia kerran viikossa suihkussa käyviä juntteja, jotka ei ole pessyt treenivaatteitaan kukauteen. :urjo:
tiny_tinman sanoi:...ja jos itse tekee sarjoja jossain laitteessa niin äiti tulee tietenkin kysymään että:"Pääseekö se mein pikku-Elmeri siihen?" :curs:
Vastaa "Ei käy nyt ainakaan. Mä reenaan tässä ja tämä on aikuisille tarkoitettu reenisali, ei lasten leikkipaikka. Kun olen tehnyt tarvittavan määrän sarjoja ja toistoja tässä, niin sitten Elmeri voi tässä leikkiä, mutta kannattaa ottaa huomioon, ettei sali ole turvallinen leikkipaikka lapselle."tiny_tinman sanoi:äiti tulee tietenkin kysymään että:"Pääseekö se mein pikku-Elmeri siihen?" :curs:
henrig75 sanoi:Ammoniakki=Salmiakki=hyvää. En tajua vitsiä?