Salietiketistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu
"mutta mitä jos likaisimmillasi haistat karvatupsua kainalossasi, niin löyhkääkö se?"

Löyhkää. Nyyh...
:D
Tosin mun faija ei oo kyllä ikinä haissu niin paljoa, et oisin haistanut MITÄÄN. Se itekki väittää vahvasti, ettei se koskaan haise, tiedähäntä:rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yksi asia mikä riipii ainakin allekirjoittanutta on se että pistetään se OMA LEMPICD soimaan sinne stereoihin. Tietenkin se oma LEMPICD on jotain teknopaskaa a'la Scooter yms. tekijät. Rupeaa siinä pikkuisen hiiltymään kun sama 200beats/1min tekno huutaa kaiuttimista ja se blondattu ääliö (mm. Scooter) määkii kuin kiveksitön pässi että :"Fuk juu, fuk juu, muuv juur äss"
Ostakaa köyhät edes korvalappustereot ettei normaalit ihmiset kärsi.
Taikka radio vaan soimaan.

Mutta että teknoa, hyi helvetti :urjo:

kyllä krapulahiki haisee!

Originally posted by meitsi
Ei kenenkään terveen ihmisen hiki juurikaan millekään haise, haju tulee iholla elävästä bakteerikannasta.

kyllä se hikikin jollekin haisee, krapulahiki varsinkin. dunkkaa vaikka tulis suoraan suihkusta :p
normaaliolotilassa (eli ei krapulassa) ei meikänkään haise.

Originally posted by Andy
Itse itseeni viitaten...

HUHUU! Olenko todellakin ainoa tavallaan onnellinen, mutta ilmeisesti todella epänormaali?

Hhe, mulla sama "ongelma", en haise hielle vaikka hikoilen kun lumiukko helvetissä. Mulla on myös tällanen ns. vauva-iho, sileä ja kuivuu helposti ym., en tiedä onko sillä jotain tekemistä asian kanssa (karvojakaan ei paria paikkaa lukuunottamatta juuuri kasva, käsissä lähinnä untuvantyylinen peite :) ). Jalat taas haisevat sitten senkin edestä. Hiki suorastaan syövyttää sukat puhki parin käyttökerran jälkeen, ja voitte uskoa että kengät tuoksuvat hyvälle, varsinkin treeni-sellaiset :urjo:

Semmonen asia että kun joku on tekemässä maastavetoa, kyykkyä, tempausta ym. niin olisi kohteliasta jos odottais että kaveri saa sarjat loppuun asti, eikä kävelis siitä edestä eikä varsinkaan jää siihen eteen pyllistelemään / venyttelemään. On vitun ärsyttävää kun joku SIMO tulee eteen heiluttamaan persettään ja vielä pällistelemään suoraan edestäpäin kun siinä yrittää nostaa.

Huu, minulla on se ongelma, että hyvin usein kun treenaan kovaan niin alan haista ammoniakille

Käyn suihkussa kahdesti päivässä, vaihdan treenikamat joka treenin jälkeen ja muut vaatteet päivittäin mutta...........

:curs:

Originally posted by Nitsku
Tai tuo hienhaju ? Meidän salilla on alkanut käydä eräs kaveri, joka kirjaimellisesti myrkyttää koko salin hajullaan, tuntuu että happi loppuu ja päätä alkaa särkeä kun kävelee tyypin erittämään pilveen.

Eli: saako huomauttaa ?

Meitin salilla on myös alkanut kulkemaan eräs hemmo, jolla on aina samat treenivarusteet ja hikoilee kuin sika:kippis1:

Originally posted by Cthulhu
Huu, minulla on se ongelma, että hyvin usein kun treenaan kovaan niin alan haista ammoniakille

Käyn suihkussa kahdesti päivässä, vaihdan treenikamat joka treenin jälkeen ja muut vaatteet päivittäin mutta...........

:curs:

Mulla on ihan sama ongelma, oiskohan ruokavaliossa jotain vikaa tai jotain... Onneks mä käyn salilla sellaseen aikaan, että muita ei juurikaan ole läsnä.

Silloin taas kun ei treenaa (esmes iltapäivällä), hiki ei taas haise juuri millekään. Vain silloin kun hikoilee ihan simona.

Olin tekemässä orivedellä kerran prässiä ja kelkassa oli jotain 650kg ja aloin sarjan, jolloin joku kymmenvuotias tulee kurkkiin 20cm päähän naamasta, eikä tämän äiti sano mitään...perkele!
Onneksi olen sevverran kauan reenannu, että pysty tekeen sarjan loppuun.:curs:

Originally posted by Nakkeli
Mulla on ihan sama ongelma, oiskohan ruokavaliossa jotain vikaa tai jotain... Onneks mä käyn salilla sellaseen aikaan, että muita ei juurikaan ole läsnä.

Silloin taas kun ei treenaa (esmes iltapäivällä), hiki ei taas haise juuri millekään. Vain silloin kun hikoilee ihan simona.

Joo, ei minunkan hikeni haise millekään, jos se johtuu vaikka vain kuumuudesta.
Vain kova treenaaminen saa aikaan ammoniakkia.

Eräs kaverini puhui sanoi kanssa, että se johtuu ruokavaliosta ja kuulemma kreatiini voisi auttaa asiaan.

mielestäni sali on kuiteskii sellainen julkinen ja sosiaalinen paikka, jossa muut kävijän tulee ottaa myös huomioon. eli jos kävijä haisee mädille kananmunille, asiasta saa huomauttaa. kerran huomautin asiasta eräälle apinalle, mutta eipä tuntunut auttavan. nykyään vaihdetaan salilla vaan vihaisia katseita.

Joku sunnuntai menin kyykkäämään tuossa 7 korvilla aamulla. Ihan vaan sen takia noin aikaisin, että salilla on vielä inhimillinen lämpötila. Otin rähinämusiikkia mukaan, koska kyykätessä sitä tarvitaan.

Salilla oli valot pois ja ajattelin, että mukava päästä itsekseen treenaamaan ja kuuntelemaan muzaakkia. No eikös mitä, 70 polvisukkamies polki pimeässä kuntopyörää. Siihen vaan että hyvät huomenet ja mitä äijä.

En arvannut rankaista patua karuimmalla heavy repertuaarillani, joten laitoin humppaa radiosta. Tässä vaiheessa alkoi äijän mulkoilu. Luulin kaveria perverssiksi. No kohta hän tuli tokaisemaan, että pitääkö tällaista paskoo kuunnella? Mä siihen, että laita ihan mitä vaan itse haluat. Kaveri rassasi aikansa strereoita ja sulki koko vehkeen. Siinä sitten kyykättiin tuulettimen humistessa ja äijän ähistessä kuntopyörän vikuroissa sarvissa. Valot se antoi olla päällä.

Alkoi vaan tuollainen vituttaamaan niin armottomasti, että rauta kyllä totteli. Ja kun äijä lähti pesemään vitjapallejaan annoin ämyristä kuulua "Bring you daughter, bring you daughter to the slaughterer" sen verran kovaa, että saattoi äijät kivet nousta ns. teiniasentoon.

Originally posted by Cthulhu
Joo, ei minunkan hikeni haise millekään, jos se johtuu vaikka vain kuumuudesta.
Vain kova treenaaminen saa aikaan ammoniakkia.

Eräs kaverini puhui sanoi kanssa, että se johtuu ruokavaliosta ja kuulemma kreatiini voisi auttaa asiaan.

Tossa sivistin itseäni ja searchilla etsin hakusanalla "ammon*", niin johan löyty kaikennäköistä.

Elikkäs vaihtoehtoja tohon on liika proteiinimäärä ja/tai pitkähköt treenit. Mä vedän kyllä protskuja lisänä, mutten liikaa, mutta reenit venähtää helposti aika pitkiks. Eli 20min aerobinen + salireeni + uinti. Uinnin jälkeen tosin haju vähän laantuu, jostain syystä. ;)

Täytyy tunnustaa, että oon nyt hurjan pitkällä kesälomallani käyny salilla ilman aamusuihkuja ja dödöjä, koska kuitenki käyn heti treenin jälkee aina suihkussa nii tuntuu turhalta käydä heti aamusta suihkussa, sit salille ja taas suihkuun.

Pahoitteluni kaikille samalla salilla treenaaville. Onneks siel on hyvä ilmastointi ja muutenki väljä mesta. Lupaan muuttaa tapani, kunhan opiskelut taas alkaa. :)

kyllä saa tulla tekemään välissä, joskus se tosin riepoo kun ois tarkotuksena pitää semmoset 15 s. palautukset kyykätessä ja sitte tullaan ja puretaan painot veke.. mutta ei sille voi mitään, sopu sijaa antaa.

Originally posted by Sven Hassel
Yksi asia mikä riipii ainakin allekirjoittanutta on se että pistetään se OMA LEMPICD soimaan sinne stereoihin. Tietenkin se oma LEMPICD on jotain teknopaskaa a'la Scooter yms. tekijät. Rupeaa siinä pikkuisen hiiltymään kun sama 200beats/1min tekno huutaa kaiuttimista ja se blondattu ääliö (mm. Scooter) määkii kuin kiveksitön pässi että :"Fuk juu, fuk juu, muuv juur äss"
Ostakaa köyhät edes korvalappustereot ettei normaalit ihmiset kärsi.
Taikka radio vaan soimaan.

Mutta että teknoa, hyi helvetti :urjo:

Meitin salilla on sellainen kirjoittamaton sääntö et levyä ei mennä vaihteleen kysymättä muilta lupaa.
Tietenkin yks vitun "Kylmä Lehmä" käy poikeuksetta laittaan oman skeida levynsä soimaan kysymättä muiden mileipidettä asiasta.
Salilla kuuluu soida Heavy eikä mikään eurojarisillanpää.

Meidän salilla on sellanen n. 40v ruma eukko (ei siinä vielä mitään) joka tulee höpöttämään kaikenlaista joutavaa paskaa kun yrittää itse naama punasena vääntää sarjaa millon missäkin.

Kerran se tuli tekemään leukoja samaan tankoon (!) ja "kannusti" siinä vieressä tyyliin "noniin, nyt treenataan ...6,7,8,9..vielä tulee yksi.." Meinas oikeasti alkaa vituttamaan siinä vaiheessa. Onneksi tätä ämmää ei ole viimeaikoina näkynyt, toivottavasti on vaihtanut salia..

:offtopic:
Nykyinen sali jossa käyn on huono ilmanvaihto ja sali on muutenkin pieni.
Treenin jälkeen on välillä peilit huurussa ja paita litimärkä.

Tulee välillä hikoiltua kuin eläin ja hiki haisee ammoniakille, mistähän tämä johtuu??
Tämän olen huomannut vasta viimeaikoina.

Jotenkin hassua, että ne ihmiset jotka ei millään saa hikeä haisemaan, valittaa kun muut sitten haisee. Itse treenaan ma,ti,to,pe ja jokaiselle treenille on omat vaatteet, paitsi treenisortsit. Sortsit tuuletan joka päivä treenin jälkeen parvekkeella ja pesen viikonloppuna, tuskinpa siis minäkään pahemmin siellä salilla haisen :)

Ja joo, jos joku haisee 2m päähän pistävästi ni onhan se väärin, mut aika helvetin vaikeeta kenellekkää o mennä tommosesta sanomaan. Siis tuntemattomille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom