Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by meitsi
Ei kenenkään terveen ihmisen hiki juurikaan millekään haise, haju tulee iholla elävästä bakteerikannasta.
Originally posted by Andy
Itse itseeni viitaten...
HUHUU! Olenko todellakin ainoa tavallaan onnellinen, mutta ilmeisesti todella epänormaali?
Originally posted by Nitsku
Tai tuo hienhaju ? Meidän salilla on alkanut käydä eräs kaveri, joka kirjaimellisesti myrkyttää koko salin hajullaan, tuntuu että happi loppuu ja päätä alkaa särkeä kun kävelee tyypin erittämään pilveen.
Eli: saako huomauttaa ?
Originally posted by Cthulhu
Huu, minulla on se ongelma, että hyvin usein kun treenaan kovaan niin alan haista ammoniakille
Käyn suihkussa kahdesti päivässä, vaihdan treenikamat joka treenin jälkeen ja muut vaatteet päivittäin mutta...........
:curs:
Originally posted by Nakkeli
Mulla on ihan sama ongelma, oiskohan ruokavaliossa jotain vikaa tai jotain... Onneks mä käyn salilla sellaseen aikaan, että muita ei juurikaan ole läsnä.
Silloin taas kun ei treenaa (esmes iltapäivällä), hiki ei taas haise juuri millekään. Vain silloin kun hikoilee ihan simona.
Originally posted by Cthulhu
Joo, ei minunkan hikeni haise millekään, jos se johtuu vaikka vain kuumuudesta.
Vain kova treenaaminen saa aikaan ammoniakkia.
Eräs kaverini puhui sanoi kanssa, että se johtuu ruokavaliosta ja kuulemma kreatiini voisi auttaa asiaan.
Originally posted by Sven Hassel
Yksi asia mikä riipii ainakin allekirjoittanutta on se että pistetään se OMA LEMPICD soimaan sinne stereoihin. Tietenkin se oma LEMPICD on jotain teknopaskaa a'la Scooter yms. tekijät. Rupeaa siinä pikkuisen hiiltymään kun sama 200beats/1min tekno huutaa kaiuttimista ja se blondattu ääliö (mm. Scooter) määkii kuin kiveksitön pässi että :"Fuk juu, fuk juu, muuv juur äss"
Ostakaa köyhät edes korvalappustereot ettei normaalit ihmiset kärsi.
Taikka radio vaan soimaan.
Mutta että teknoa, hyi helvetti :urjo: