Salien neuvojat

Itsekin harrastanut joskus valikoivaa neuvomista. Valikoivalla haluan sanoa että olen melko tarkkaan seurannut millainen henkilö on kyseessä ja tehnyt johtopäätöksen että kannattaako jakaa tietoa vaiko ei.

Ja yleensä koitan rajoittaa neuvomisen vähintään puolituttuihin. Harvemmin olen ihan ventovierasta alkanut opastamaan.

Kun asuin vielä "kotisalini" paikkakunnalla sai tosin hieman väärän kuvan salihengestä. Siellä kaikki auttoivat toisiaan kun käviöitä oli n. 20 ja kaikki tunsi toisensa. Avoimesti kerrottiin treenisalat ja jaettiin uusimmat vinkit. Nyt poismuuttaneena on saanut huomata että monella salilla on vaikka minkälaista liitäjää. Taitaa vaan olla niin että liian suuressa salissa jää helposti "reilu meininki" taka-alalle.

Jokainen neuvokoon mun puolest miten haluaa, mutta kohtuudella!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Neuvot ovat ok. Mutta kerran eräs äijä sanoi mulle että pistä nyt sitä selkää kaarelle kun nostat niin nousee paljon enemmän. No ehkä ykkösessä tätä kaarta käytän, mutta en tod missään sarjoissa. Ja neuvonta hetkellä olin juuri sarjaa tekemässä!

Originally posted by JustinCre
Neuvot ovat ok. Mutta kerran eräs äijä sanoi mulle että pistä nyt sitä selkää kaarelle kun nostat niin nousee paljon enemmän. No ehkä ykkösessä tätä kaarta käytän, mutta en tod missään sarjoissa. Ja neuvonta hetkellä olin juuri sarjaa tekemässä!

No hyvä. Selkähän ei hajoa, kuin ykkösiä nostellessa ja parempihan se on tehdä pienemmillä painoilla, ni on vähän helpompaa, eikä tuu hiki.

:kuola:

Onneks ei oo tollasia kovaäänisiä neuvojia vielä kävellyt vastaan...oon käyny samalla salilla ko reilut 2,5 vuotta niin on niitä tuttuja jo suurin osa vakikävijöistä ja sillä porukalla annetaan vinkkejä toisille ja vähän neuvotaankin jos tekniikka näyttää jotenkin huonolta...ja kaikki tähän asti ihan positiivisessa mielessä!!

Vaihdoin salia pari vuotta sitten ja luonnollisesti piti aluksi aina vähän tutkailla, että mistäs näitä laitteita nyt säädetään. Eräs äijä oli jatkuvasti tarjamassa apuaan laitteiden säätämisessä ja painojen poisottamisessa. Hermothan siinä meni. Avuntarjouksiin vastasin aina, että "kyl mä pärjään", mutta joskus änki auttamaan siitä huolimatta :curs:

Sen verran alkas äijä ärsyttää, et vaihdoin välillä jopa treeniaikaa kyseisen neuvonantajan takia. Poikaystävä vaan nauroi, kun kerroin, herra kun kuulemma neuvoo aina ja kaikkia. Huomasin sen sit itekin, kun se meni kerran neuvomaan erästä yleisurheilijaa, joka tuhahti sille, että "mä teen kuule ihan eri liikettä" :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom