Itse olen törmännyt nelisen kertaa salilla oleviin keski-ikäisiin pikkupainoilla treenaaviin miehiin jotka opastavat kaikkia kaiken aikaa. Tiistaina tein penkkiä 120 kilolla ja kesken sarjan yksi idiootti tulee huutamaan "selkä kiinni penkkiin, kyllä se on hienon näköistä nostaa paljon rautaa epäpuhtaalla tyylillä!!!" , kyllä, siis huusi eikä puhunut kovaan ääneen. Esitti vielä oikein vihastakin. Salilla oli paljon väkeä ja kaikki luonnollisesti kiinnittivät tähän huomiota. Vähän aikaisemmin tämä idiootti oli yrittänyt tehdä vaikutusta 16 vuotiaisiin tyttöihin neuvomalla heti Scott penkin käytössä. :curs:
Muutama tuntematokin tuli ihmettelemään minulle tämän pällin käytöstä jälkeenpäin. Seuraavaan sarjaan pyysin paviaania varmistajaksi, ja se olikin kova isku hänelle, kun neuvoin häntä tarkalleen kovaan ääneen miten hänen tulee nostaa tankoa jos en jaksa enään itse, aivan kuin lapsea olisin neuvonut. :D Nieleskeli kovasti ja oli koko loppu ajan täysin hiljaa.
En mikään bodari ole mutta painoa silti 95, ja tuolla simpanssilla oli tuskin 60 kiloa. Olisi luullut että olisi osannut pitää suunsa kiinni. Varsinkin kun hänen oma treenaus tyyli oli kuin ensikertalaisella.
Muutama tuntematokin tuli ihmettelemään minulle tämän pällin käytöstä jälkeenpäin. Seuraavaan sarjaan pyysin paviaania varmistajaksi, ja se olikin kova isku hänelle, kun neuvoin häntä tarkalleen kovaan ääneen miten hänen tulee nostaa tankoa jos en jaksa enään itse, aivan kuin lapsea olisin neuvonut. :D Nieleskeli kovasti ja oli koko loppu ajan täysin hiljaa.
En mikään bodari ole mutta painoa silti 95, ja tuolla simpanssilla oli tuskin 60 kiloa. Olisi luullut että olisi osannut pitää suunsa kiinni. Varsinkin kun hänen oma treenaus tyyli oli kuin ensikertalaisella.