Sali

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja inflames
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
en oo kahta viimestä jaksoo kattonu mut tähän mennes mitä netistä nähny, ni yks miinus on kyllä se hirvee toisto mitä siinä on, samoja juttuja jauhetaan monee kertaa ja samoja klippejäki tulee kovaa tahtii. Toinen on se Immun väsynyt "selostus" noissa matseissa. Ylipäätään silti ihan mielenkiintonen ja inspaava sarja :)

E:katsoinpas sittenkin jo kaikki.

Kyllähän se eero sano että voittaminen olis ihan jees. Eli ei se huvikseen matsaa, mutta se valmentaja taas sano että eeron pitäis harjotella enemmän että tiedä sitten mihin aikansa käyttää :o

Aiemmin teki vartijanhommia eli varmaan vuorotyö haittasi treenaamista. Tuo kommentti liittyi siis siihen.

Tossa sarjassa on tunnuttu vetävän jopa vähän överiks toi voitontavoittelu mun näkökulmaan. Jengi laihduttaa 10kg matseihin ja vetää vaparitreenei normaalisti 5krt/vko. O.o Mut kukin tyylillään.

Pitää muistaa että laihduttaminen ja painonveto ovat eri asioita. Kilpailuihin valmistautuessa usein kevennetään ruokavaliota jonkin verran (riippuen painoluokasta ja omasta painosta) ja sitten viimeiset kilot vedetään nesteillä. Amatöörivaparissa harvemmin kuitenkaan otetaan kymmentä kiloa nesteillä pois.

Viisi lajiharjoitusta viikossa ei mielestäni ole erityisen paljon kilpailijalle. Ihan riittävästi kuitenkin, noin yleisesti.

Itteä ei inspais pahemmin laihdutella vain ja ainoastaan sen takia, että sillä tavalla on helpompi viedä kevyempiä janttereita. Koen, että mitä isompi jätkä vastassa, niin sitä kiinnostavampaa & haastavampaa & opettavampaa vaikka siltä turpaan ottaiskin. :D

Niin, painoluokkalajeissa tuo painonveto nyt vaan kuuluu lajiin. Jotkut vetävät painoaan enemmän, jotkut vähemmän. Jos itse olisin esimerkiksi 68-kiloinen, ottelisin mielummin pienellä painonvedolla -65:ssä kuin -70:ssä, jonne vastustaja on voinut tiputtaa vaikka 75 kilosta. Mutta kuten sanoit, kukin tyylillään. Kuinka monta vapaaottelumatsia olet muuten ottanut?

Aiemmin teki vartijanhommia eli varmaan vuorotyö haittasi treenaamista. Tuo kommentti liittyi siis siihen.
Siis tarkotin sitä että jos se nyt on lopettanu jo duuninsa joku tuntematon aika sitten ja valmentaja edelleen oli sitä mieltä että pitäisi harjotella enemmän. Eri asia on tietenkin jos se lopetti duuninsa juuri ennen Careliaa tai jotain.

Joo vähä kävi sääliks Eeroo ku lopetti duuninsa et vois treenaa. jätkä vetäny 5 vuotta melkee ja tommone tilasto :(

Minkälainen se tilasto olikaan ? Eero lopetti myös opiskelun takia duunin eli ei pelkästään vaparin vuoksi. Jokainen tervejärkinen tajuaa olla lopettamatta töitä pelkästään vaparin takia, mielestäni ei vaikuta millään tavalla lahjakkaalta vapari ottelijalta.

Siis tarkotin sitä että jos se nyt on lopettanu jo duuninsa joku tuntematon aika sitten ja valmentaja edelleen oli sitä mieltä että pitäisi harjotella enemmän. Eri asia on tietenkin jos se lopetti duuninsa juuri ennen Careliaa tai jotain.

Tuo sama "pitäisi harjoitella enemmän" -pätkä nähtiin jo sarjan alkuvaiheessa, eli ilmeisesti Olli tarkoitti nimenomaan aikaa ennen kuin Eero lopetti työnsä. Koska olisihan se hölmöä lopettaa duuninsa, jotta voi harjoitella enemmän ja sitten ei harjoittelisi enempää. :)

Minkälainen se tilasto olikaan ? Eero lopetti myös opiskelun takia duunin eli ei pelkästään vaparin vuoksi. Jokainen tervejärkinen tajuaa olla lopettamatta töitä pelkästään vaparin takia, mielestäni ei vaikuta millään tavalla lahjakkaalta vapari ottelijalta.

olikohan se jotain siihen suuntaan et 15 matsia joista kolme voittoa

Niin, painoluokkalajeissa tuo painonveto nyt vaan kuuluu lajiin. Jotkut vetävät painoaan enemmän, jotkut vähemmän. Jos itse olisin esimerkiksi 68-kiloinen, ottelisin mielummin pienellä painonvedolla -65:ssä kuin -70:ssä, jonne vastustaja on voinut tiputtaa vaikka 75 kilosta. Mutta kuten sanoit, kukin tyylillään. Kuinka monta vapaaottelumatsia olet muuten ottanut?

Joo ei kait tossa parissa kilossa nyt mitään. En ole ite otellut, kun ei ole mahista ollut. Kohta pari vuotta harrastellut. Ja onhan se tietty hyvä treenailla paljon, mut ite koitan löytää aikaa muullekin, kuten kasvamiselle. Oma tavoite on tulla mahdollisimman tehokkaaksi jokaista vastustajaa vastaan minimisäännöillä ilman hifistelyjä, mutta kun otteluihin pääsee niin voihan noi nykyiset asenteet muuttua aika äkkiä.

Ja ei mulla siis mitään painonpudotusta vastaan ole etc. Tarkoitin lähinnä, että ei se voittaminen ole aina pääasia, mutta siitäkin voidaan olla aina montaa mieltä.

Ja onhan se tietty hyvä treenailla paljon, mut ite koitan löytää aikaa muullekin, kuten kasvamiselle.
Tuo erottaa kunnianhimoiset kilpaurheilijat saamattomista harrastelijoista. "Kasvamiselle"? Kyllä se kasvaminen (fyysinen ja henkinen) onnistuu ihan hyvin, usein paremminkin, vaikka treenaisikin paljon.

Tuo erottaa kunnianhimoiset kilpaurheilijat saamattomista harrastelijoista. "Kasvamiselle"? Kyllä se kasvaminen (fyysinen ja henkinen) onnistuu ihan hyvin, usein paremminkin, vaikka treenaisikin paljon.

Mä olen vielä niin alkuvaiheessa, ettei riitä fyysiset paukut eikä aika käydä salilla ja harkoissa yhtä usein ku ammattilaiset. Painoin viel pari vuotta sitten 60kg ja on tarkotus kehittää melko paljon voimaa vielä tästä. :)
Yrittäjä kun on niin kaikkee muut siihen päälle, vaikkei mikään tekosyy olekaan. Ehkä oon sit saamaton harrastelija, mutta pääasia on et on mukavaa. Siks kai niiden lajien paris työskennellään.

Ihan tykkään mutta se mitä ihmettelen on lähetysaika :wtf: Eikä sen takia että olisi liian raakaa vaan sen takia että jos ohjelma olisi suunniteltu myöhäisempään iltaan niin matsitkin voitaisiin näyttää oikeasti. Vai onko tästä tulossa joku uncut versio. Vähän tylsää että ensin näyteteään johonkin Karelia -turnaukseen valmistautumista ja sitten kun itse turnaus tulee niin matseja ei voida ihan oikeasti sarjassa näyttää. Esim tämän illan matsit olisi katsonut mielellään vähän kokonaisempinakin.

Muuten ihan hyvä sarja ja vaikka täälläkin joku länkyttää muuta niin todella hyvät hahmot valittu...

Toivottavasti eivät ala näyttämään kokonaan. Sarjan kesto on se alle 30min, ja ite tykkään mielummin kattella esim. Kuivasen Antonin juttuja (toivottavasti jossain vaiheessa treenejäki, eikä vaan höpötyksiä) kuin katsoa jotain Karelia Fightin matseja. Matseja näkee netistäki ihan tarpeeks mun makuun.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toivottavasti eivät ala näyttämään kokonaan. Sarjan kesto on se alle 30min, ja ite tykkään mielummin kattella esim. Kuivasen Antonin juttuja (toivottavasti jossain vaiheessa treenejäki, eikä vaan höpötyksiä) kuin katsoa jotain Karelia Fightin matseja. Matseja näkee netistäki ihan tarpeeks mun makuun.

samaa mieltä, imo noi matsit on ihan hyviä tällä hetkellä kun niistä näytetään "tiivistelmä".

Draama, treenaus, henkilöt ja jutustelu tuossa nimenomaan on kiinnostavaa. Eräänlainen kamppailufanin Salkkarit siis. Korkeatasoisia otteluita on netti pullollaan. Ei noissa saliotteluissa niin kauheasti näkemistä usein ole.

Ilmeeni ajelee vaan BMW M3:lla :D ei voi olla ihan täysin huono mies..

Nii ei munkaan mielestä matseja kokonaan pitäis nähdä mutta jos Karelia -turnauksen sääntöjen englanniksi selostusta nähdään yhtä paljon (=vähän) kuin jonku kamppailijan matsista niin ennemmin mä vaan niitä matseja katsoisin kuin esim sääntöjen kertausta englanniksi.

Mutta ei tuo matsien lyhyyskään ole niin ärsyttävää kuin se melkoinen kertaus mitä sarjassa esiintyy. Siitä huolimatta erittäin hyvä sarja mutta jos vertaa esim. Poliiseihin niin siinä kertausta ja toistoa taisi olla paljon vähemmän imo

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom