Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli. Ainakin mun mielestäni vähän laimea temppu jäädä pois työkaverin läksäreistä varsinkin, kun ite oli alussa ottanut puheeksi sen lahjan hankkimisen yms.Tuliko muuten kenellekkään eilisestä Ollin selityksistä mieleen että taisi vaimo pikkasen pistää jalkaa maahan läksiäisiin lähdöstä?
Itse kaipaisin pidempiä jaksoja. Tuo puoli tuntia tuntuu niin lyhyeltä. Sympaattista porukkaa. Sitä vaan mietin kun se kunnolla tatuoitu heppu (Jussi) pudotti painoansa kisoihin, että eikö noin laihan jätkän jo kannattaisi ennemminkin hankkia vähän sitä lajilihastaja siirtyä raskaampien sarjaan? Oli meinaan meikäläisen silmään pirun laiha heppu.
Tuliko muuten kenellekkään eilisestä Ollin selityksistä mieleen että taisi vaimo pikkasen pistää jalkaa maahan läksiäisiin lähdöstä?
kevyesti tatuoituja äijiä eilisessä jakossa kahvipöydässä. mikäs pratkäjengi salilla treenaa =)
Jussi lienee omassa luonnollisessa painossaan ja saa tuossa painoluokassa yleensä etua ulottuvuudestaan. Kamppailijalla tulos ratkaisee, ei ulkonäkö.
Tätä just mietin mutta jos kaveri on ihan naru niin onko se ulottuvuus vapaaottelussa se itseisarvo? En tiedä, kunhan spekuloin. Ainakin matossa sitä vietiin kuin litran mittaa, eikä se pystykään kauhean vaikuttavaa ollut suhteessa vastustajaan.
Eiks sillä yhdel ainakin ollut Cannonballin t-paita. Niitä lienee.
Tuliko muuten kenellekkään eilisestä Ollin selityksistä mieleen että taisi vaimo pikkasen pistää jalkaa maahan läksiäisiin lähdöstä?
Tekee "pisnekselle" varmaan eetvarttia.
Heh, ihan sama ketä Immun salilla käy, kunhan maksaa maksut ja käyttäytyy kunnolla! Olkoon sitten nazi, mopoäijä, gay tai normi ;-)
Itse kaipaisin pidempiä jaksoja. Tuo puoli tuntia tuntuu niin lyhyeltä. Sympaattista porukkaa. Sitä vaan mietin kun se kunnolla tatuoitu heppu (Jussi) pudotti painoansa kisoihin, että eikö noin laihan jätkän jo kannattaisi ennemminkin hankkia vähän sitä lajilihastaja siirtyä raskaampien sarjaan? Oli meinaan meikäläisen silmään pirun laiha heppu.
Jos muistan oikein niin viimeisin ottelu Saarelalla oli 70-kiloisissa.
Amen, Ollista on jäänyt todella asiallinen ja särmä mielikuva. Toivottavasti nähdään, kuinka Olli piiskaa jengiin ryhtiä ;-)
Tekisi niin mieli mennä takas GB:lle mätkimään ton sarjan myötä, mutta sairaalloinen lihavuus vielä estää toistaiseksi ne haavet.....
Mä tykkäsin että siellä salilla kiinnitettiin huomiota siisteyteen ja levyjen ja releiden paikallaan oloon.