Sali

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja inflames
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä se Immu siellä on ovella seisonut. Joskus itsekkin joskus bongannut miehen siinä ovella, tosin rupee kyllä olemaan aika monta vuotta siitäkin...

Munkin mielestä varrrsin onnistunut sarja.En mäkään juurikaan kaipaa enempää otteluja,koska niitä nimenomaan näkee monesta paikasta ihan erikseen.Semmosta mitä ehkä vois lisätä olis se,että tarkemmin näkyis tyyppien treenaaminen tulevaan matsiin.Siis jos kolme tyyppiä ottelee lähi aikoina niin ottelupäivän lähestyessä näiden treenejä näytettäisiin enenevässä määrin.Nostettaisiin kiimaa tulevaa ottelua kohti(slurps.aah.kiimaaah:)).Pari viimeistä jaksoa vois olla melkein pelkästään näiden tyyppien harjoittelua ja valmistumista matsiin.

Mun mielestä ihan hyvä,että sarjassa näkyy myös arkea ilman hc treeniä,kunhan sen määrä pysyy kuitenkin kurissa.

Itse kaipaisin pidempiä jaksoja. Tuo puoli tuntia tuntuu niin lyhyeltä. Sympaattista porukkaa. Sitä vaan mietin kun se kunnolla tatuoitu heppu (Jussi) pudotti painoansa kisoihin, että eikö noin laihan jätkän jo kannattaisi ennemminkin hankkia vähän sitä lajilihastaja siirtyä raskaampien sarjaan? Oli meinaan meikäläisen silmään pirun laiha heppu.

Tuliko muuten kenellekkään eilisestä Ollin selityksistä mieleen että taisi vaimo pikkasen pistää jalkaa maahan läksiäisiin lähdöstä?

Tuliko muuten kenellekkään eilisestä Ollin selityksistä mieleen että taisi vaimo pikkasen pistää jalkaa maahan läksiäisiin lähdöstä?
Tuli. Ainakin mun mielestäni vähän laimea temppu jäädä pois työkaverin läksäreistä varsinkin, kun ite oli alussa ottanut puheeksi sen lahjan hankkimisen yms.

Itse kaipaisin pidempiä jaksoja. Tuo puoli tuntia tuntuu niin lyhyeltä. Sympaattista porukkaa. Sitä vaan mietin kun se kunnolla tatuoitu heppu (Jussi) pudotti painoansa kisoihin, että eikö noin laihan jätkän jo kannattaisi ennemminkin hankkia vähän sitä lajilihastaja siirtyä raskaampien sarjaan? Oli meinaan meikäläisen silmään pirun laiha heppu.

Jussi lienee omassa luonnollisessa painossaan ja saa tuossa painoluokassa yleensä etua ulottuvuudestaan. Kamppailijalla tulos ratkaisee, ei ulkonäkö.

Enemmän tuli fiilis, että Olli oli aiemmin sopinut olevansa viikonlopun kotona, ja halusi pitää siitä kiinni. Selityksistä tuli mieleen tilanne, että vaimo olisi kyllä päästänyt lähtemään sinne läksiäisiin, mutta samalla olisi pitänyt pettää lupaus.

kevyesti tatuoituja äijiä eilisessä jakossa kahvipöydässä. mikäs pratkäjengi salilla treenaa =)

Tykkään kyllä sarjasta. Jotenkin sellanen rento fiilis läpi jakson. Ahkerammin tulee kyllä spotailtua jos löytys jotain netistä "tuttuja" kehonrakentajia tai CBB miehiä sarjasta. :D Katoin siinä läksiäisjaksossa että olikohan Rautateemu muutamassa kohin vai oliko vain saman näköinen henkilö.

Jussi lienee omassa luonnollisessa painossaan ja saa tuossa painoluokassa yleensä etua ulottuvuudestaan. Kamppailijalla tulos ratkaisee, ei ulkonäkö.

Tätä just mietin mutta jos kaveri on ihan naru niin onko se ulottuvuus vapaaottelussa se itseisarvo? En tiedä, kunhan spekuloin. Ainakin matossa sitä vietiin kuin litran mittaa, eikä se pystykään kauhean vaikuttavaa ollut suhteessa vastustajaan.

Tais se muuten Teemu olla, itse kanssa olin katsovinani niin. Yks mikä kanssa mielyttää on se vislailumusa aina kun Ilmenin osuus tulee. Aika hauska yksityiskohta.

Tätä just mietin mutta jos kaveri on ihan naru niin onko se ulottuvuus vapaaottelussa se itseisarvo? En tiedä, kunhan spekuloin. Ainakin matossa sitä vietiin kuin litran mittaa, eikä se pystykään kauhean vaikuttavaa ollut suhteessa vastustajaan.

Pystyottelun kannalta on parempi olla 180 cm/65 kg, kuin 165 cm/80 kg. Painoluokan nostaminen ylöspäin ei ole mitenkään ongelmatonta, eikä varmasti tässäkään tapauksessa auttaisi muuten kuin ehkä hieman tyydyttämällä kehonrakentajan esteettistä silmää. ;) Luulen, että tuossa matsissa suurimmat ongelmat olivat se, että flunssa vei parhaan terän matsaamisesta ja se, että vastustaja oli vaan parempi. Ei lihasmassan puute.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Joko näin, tai sitten kaveri on muuten vaan omituinen. Ei mene pitkäaikaisen työkaverin läksiäisiin, vaan kattelee ennemmin sohvalla vanhoja Frendien jaksoja, joita voisi varmaan muulloinkin katsoa. Ja olisiko niissä läksiäisissä nyt tarvinnut koko iltaa sitten maleksia? Eipä asia tietenkään oikeastaan minulle kuulu.

Heh, ihan sama ketä Immun salilla käy, kunhan maksaa maksut ja käyttäytyy kunnolla! Olkoon sitten nazi, mopoäijä, gay tai normi ;-)

Aivan niin.
Se on minulle aivan sama.

Tuli vaan mieleen kun puhuivat siinä bisneksen pyörittämisestä, kuinka tärkeää on että sali on siisti, kahviossa hyllyllä tavaraa ja kahvia yms juttuja. Että käy porukka mielellään asiakkaana.

Se tavisporukka (siis se jonka maksamilla rahoilla salia pyöritetään) saattaa katsoa kieroon.
Tai sitten ei.

Jos minä vaan olenkin niin herkkänahkainen.
Vaikka en käy edes siellä reenaamassa.

Kunhan nyt töissä lämpimikseni kirjoittelen.

Sehän nyt olisikin, että punttisalilta suljettaisiin joku ryhmä ihonvärin, uskonnon tai kerhojen, poliittisten puoleiden, tms jäsenyyden perusteella. En voi sanoa, että muilla salilla kävijöillä olisi mitään merkitystä mun reenaamiseen.

Mä tykkäsin että siellä salilla kiinnitettiin huomiota siisteyteen ja levyjen ja releiden paikallaan oloon. Muutenkin tuo koko GB Gym on siisti ja selkeä kokonaisuus, kuten mainittu, helppo mennä.

Nuo Cannonballin ukot ovat äärimmäisen asiallista porukkaa salilla. Meikäläinenkin on noihin tyyppeihin verrattuna ihan täysi kusipää salilla kun esim. varailen usein pari laitetta samaan aikaan vuorosarjoja varten, enkä ole ainakaan mitenkään erityisen kohtelias jos joudun kesken treenin jonkun kanssa puhumaan (esim. kyselemään laitteen vapautumista, tms). Siitä en tiedä, mitä nuo Cannonball-tyypit muualla tekevät, mutta GB:llä ovat aina todella asiallisesti ja kohteliaasti muita treenaajia kohtaan.

Jos muistan oikein niin viimeisin ottelu Saarelalla oli 70-kiloisissa.

Amen, Ollista on jäänyt todella asiallinen ja särmä mielikuva. Toivottavasti nähdään, kuinka Olli piiskaa jengiin ryhtiä ;-)

Tekisi niin mieli mennä takas GB:lle mätkimään ton sarjan myötä, mutta sairaalloinen lihavuus vielä estää toistaiseksi ne haavet.....

Eihän tuo lihavuus mikään este ole harrastamiselle, jos intoa vaan löytyy. Tietysti jos on polvet paskana tai jotain muuta.

Mä tykkäsin että siellä salilla kiinnitettiin huomiota siisteyteen ja levyjen ja releiden paikallaan oloon.

Musta toi Immun "takakireys" siisteyden suhteen on asiallinen homma. Mun puolesta jokaisella salilta pitäisi löytyä salipoliisi ;) pitämään järjestystä yllä. Helsingissä on tullut reenailtua useammalla salilla ja aika vähän tuntuu henkilökuntaa kiinnostavan tilojen siisteys tai laitteiden kunto.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom