Sali

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja inflames
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hahhah! Tajusin, että oon vääntänyt Immun kanssa entisen Baarikärpäsen ovella joskus ehkä viitisen vuotta sitten vappuna. :D

Tosin vaan verbaalisesti.

EDIT: Vai onko se ollut ikinä ovihommissa? Joku todella samannäkönen tyyppi ainakin oli kyseessä.

Miksi nuo matsit pitäisi näyttää kokonaan?

No miksi ei? Jaksoista menee iso osa toistoon jne. mitä voisi olla ihan hyvin vähemmän että koko matsi näytettäisiin. Siinä voisi olla vaikka analyysiä siitä mitä tekee väärin tms. matsin aikana. Kun kyseessä on vapaaottelijat ja sarja pyörii vapaaottelijoiden ympärillä niin olisi hyvä että panostettaisiin niihin matseihin kunnolla.

Ihmettelen kyllä tätä vikinää jostain 5 sekunnin puhe pätkästä joka näytetään kolme kertaa varsinkin kun sitä verrataan otteluun jonka kesto on viidesosa koko ohjelmasta. Kyllähän noista otteluista kaikki olennainen näytetään, jos mitään ihmeellistä ei tapahdu niin turha niitä on näyttää.

Älkää hyvät ihmiset ajatelko että koko ohjelma on suunnattu vain niille, jotka ovat kiinnostuneet niistä otteluiden näyttämisestä. Ihan yleisestihän tuo on tehty kuvaamaan sitä vapaaottelijan ARKEA, eikä pahemmin keskitytä matseihin.

Mun mielestäni tähän saakka ollut todella asiallinen sarja, ei mitään valittamista. Lisäksi Hartikaisen Olli vaikuttaa helvetin pätevältä kaverilta.

joo mä oon kans tykännyt Ollin tyylistä, terkkuja vaan, luet kuitenkin :)

Omasta mielestä sarja on aikalailla täydellinen (- turha toisto, mikä kylläkin on vähentynyt)

Sarjan tekijöillä ei varmaankaan kumminkaan ole ollut tarkoitus tehdä kotimaista TUF:ia, mitä osa jengistä täällä näyttää haluavan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo hyvää settiä kyllä. Tosin se alun "kovin vapaaottelu sali" vähän aiheuttaa erimielisyyttä,koska kaikkihan sen tietää,että FFG on se kovin ;) :D
ps. Pitäis joskus käydä geepeellä treenaamassa ja katsastamassa paikka.

joo mä oon kans tykännyt Ollin tyylistä, terkkuja vaan, luet kuitenkin :)

Amen, Ollista on jäänyt todella asiallinen ja särmä mielikuva. Toivottavasti nähdään, kuinka Olli piiskaa jengiin ryhtiä ;-)

Tekisi niin mieli mennä takas GB:lle mätkimään ton sarjan myötä, mutta sairaalloinen lihavuus vielä estää toistaiseksi ne haavet.....

Erittäin onnistunut sarja, ja kun siitä täällä puhutaan niin matseja ei tarvi näyttää yhtää tuon enempää. Aiemmin täällä jo todettiin että matseja näkee muualla, siihen tarkoitetuissa lähetyksissä, ja sarjan ehdoton ydin on tuo arki. Hyvät "hahmot", ja mielestäni loistavasti tahditettu joka jakso. Aivan excellenttiä kamaa!

Hahhah! Tajusin, että oon vääntänyt Immun kanssa entisen Baarikärpäsen ovella joskus ehkä viitisen vuotta sitten vappuna. :D

Tosin vaan verbaalisesti.

EDIT: Vai onko se ollut ikinä ovihommissa? Joku todella samannäkönen tyyppi ainakin oli kyseessä.

Puheli ainakin siinä sitä uutta mammaa palkatessa, että vanha tuttu jostain kuppilasta jne.

Ja todellakin ihan ykkös sarja tällä hetkellä mitä töllöstä tulee seurattua(pikku toistoista huolimatta):)

Muuten hyvä sarja, mutta aivan liikaa toistoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom