Sali

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja inflames
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihan tykkään mutta se mitä ihmettelen on lähetysaika :wtf: Eikä sen takia että olisi liian raakaa vaan sen takia että jos ohjelma olisi suunniteltu myöhäisempään iltaan niin matsitkin voitaisiin näyttää oikeasti. Vai onko tästä tulossa joku uncut versio. Vähän tylsää että ensin näyteteään johonkin Karelia -turnaukseen valmistautumista ja sitten kun itse turnaus tulee niin matseja ei voida ihan oikeasti sarjassa näyttää. Esim tämän illan matsit olisi katsonut mielellään vähän kokonaisempinakin.

Muuten ihan hyvä sarja ja vaikka täälläkin joku länkyttää muuta niin todella hyvät hahmot valittu...

Ompas täällä paljon joita sarjan ja niiden hahmojen kommentointi ärsyttää. Jos tässä ketjussa on tarkoitus puida asioita sarjan tiimoilta niin voin ihan hyvin tänne asiasta postata.
Jos siellä olisi jotain plösöjä painimassa niin täällä oltaisiin "omg läski miksei toi laihduta ja tee ittellensä jotain" mutta kun kommentoi sitä että aikuinen ihminen ei osaa puhua niin mellakka on valmis.
Katson sarjaa koska se vaikuttaa mielenkiintoiselta, en sen takia että voisin purnata tänne suomenruotsalaisten puheongelmista mutta ne nyt kuitenkin liittyvät sarjaan joten katsoin asiakseni kommentoida tähän ketjuun.
Ja kommentteihin "älä katso jos riepoo noin paljon" voi sanoa että sen että älä siteeraa mun juttuja jos perseestä alkaa valua heti verta.

Itse kanssa tykkään sarjassa siitä, että ote on hyvin "elämänmakuinen". On duunia ja perhettä ja siinä välissä pitäisi ehtiä jumpata myös välillä. Kovin oli nuoria sällejä viime jaksossa, mutta ainakin ton Jussin arjen kiireisiin oli helppo samastua.

Jep, hyvin on tehty ja se on suomalaiselta tv-ohjelmalta paljon se.

Imis edustettu, jei. Tuolla u-talolla missä carelia käydään on muuten paras punttis mis oon käyny :P

Päältä päin mitä miettii niin molemmat Jimin suomalaiset reality sarjat on itse asiassa ihan hyvin tehty ja kumpaakin jaksaa kattoa, eli Poliisit ja Sali. Ei turhaa draamaa tai liioittelua.

Päältä päin mitä miettii niin molemmat Jimin suomalaiset reality sarjat on itse asiassa ihan hyvin tehty ja kumpaakin jaksaa kattoa, eli Poliisit ja Sali. Ei turhaa draamaa tai liioittelua.

höpö höpö, aikamoista esitystä molemmissa sarjoissa, ollaan niin olevinaan, ei tykkää, onnex on muitakin kanavia mitä katsoa.

Hyvä sarja!

Pidän siitä, että sarjan "hahmot" ovat persoonallisia ja tuodaan myös esille ottelijoiden normaalia elämää. Ei mitään vapariottelijan stereotypiaa, lisäksi asioihin suhtaudutaan vähän huumorilla. Mielestäni tämä on todella hyvää mainosta Suomen vapaaottelulle, eihän ne kaverit taida sittenkään olla kaikki mitään jauhelihapäitä vaan ihan normaaleja jamppoja?

Kenenkään puheessa ei ole mitään vikaa! Kyllähän ihmiset puhuu eri tavalla, näyttää erilaisilta ja käyttäytyy erilailla. Luulisi että tämä on ihan selvä asia kaikille täyspäisille aikuisille, lapsia ja lapsenmielisiä tietenkin häiritsee aina jos joku on vähän erilainen. :)

höpö höpö, aikamoista esitystä molemmissa sarjoissa, ollaan niin olevinaan, ei tykkää, onnex on muitakin kanavia mitä katsoa.

:wtf: Me ei kyllä sit varmaan olla katottu samoja sarjoja... Varsinkaan tuosta sali-sarjasta en kyllä löydä yhtään tuollaisia piirteitä.

Itse en ole kyllä bongannut yhtään "egoilua" tästä sarjasta, ihan toista menoa kun vaikka Ultimate Fighterissa jossa joka kaveri on maailman kovin ottelija, katutappelija, rakastaja ja vaikka mitä. :D Tosin formaatti on tietty ihan eri.

Toistaiseksi esitellyt Salin kaverit ovat kyllä vaikuttaneet ihan down to earth tyypeiltä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Poislukien tietty Immun mahtailu ;)

Tosin sehän nyt on selvää, että jätkä uhoaa 100% läpällä

Mä repesin aivan totaalisesti, kun se esitteli nyrkkejänsä, että "tähän mulla on aseenkantolupa ja tähän toiseen ollaan hakemassa" :D

Imis edustettu, jei. Tuolla u-talolla missä carelia käydään on muuten paras punttis mis oon käyny :P

jep ehdottomasti hinta/laatusuhteeltaan paras sali mitä on <3

oon tykänny tosi paljon tästä sarjasta,se Mixun jatkuva valitus otti vähän päähän mut onneksi siitä päästiin.kuivasen treenejä ois kiva nähä

Mä repesin aivan totaalisesti, kun se esitteli nyrkkejänsä, että "tähän mulla on aseenkantolupa ja tähän toiseen ollaan hakemassa" :D
sama :D

Vaikkakin tossa on menty GB:n ehdoilla ja jengeillä, pois lukien Outi, niin olisin itse halunnut nähdä Valtosen treenejä myös. Muuten ihan onnistuneita henkilövalintoja.

Tosin se Eero(?) vois ehkä miettiä jotain muuta lajia...

Iha hyvä sarja kyllä. Mixu in kyllä hauska mies :)

Mitäs tuo haittaa, olis kiva nähdä miten Eero löytää konstit voittojen tielle.
Ei mua kiinnosta ainakaan että kaikki hahmot on jotain "suomen top" ukkoja egoomas teevees.
Nää ukot iha jees.

Kannattaa kuunnella toi korporaation radio haastis niin siitä saa immusta vähän "nöyremmän" kuvan ku sarjasta. Korpo kysy että monta kaveria suomessa on jotka on kovempia ku immu ni kaveri vaan nauro ja sano että vaikka kuinka monta koska on jo vanha jätkä.

Immu on kyllä ehdottomasti suuri persoona ja sarjan veturi. Kuka väittää että mies on jotenkin ylpeä tai muuta niin on joko puusilmä tai ei ole koko sarjaa seurannut. Äijältä löytyy selkeäsi huumorintajua ja itseironiaa vaikka millä mitalla.

Ois muuten hauska tietää että paljonko tällaisessa hyvin tehdyssä irl sarjassa on käsikirjoitettuja heittoja tai kommentteja. Ei nyt välttämättä paperille mutta kuvustilanteessa syntyviä. Aivan varmaan jonku verran.

Mitäs tuo haittaa, olis kiva nähdä miten Eero löytää konstit voittojen tielle.
Ei mua kiinnosta ainakaan että kaikki hahmot on jotain "suomen top" ukkoja egoomas teevees.
Nää ukot iha jees.

Nojoo eihän siinä mitään. Ihan hyvät ovat valinneet. Ehkä sanoin liian kärkkäästi. Toivotaan että Eerokin pääsee voiton makuun.

Joo vähä kävi sääliks Eeroo ku lopetti duuninsa et vois treenaa. jätkä vetäny 5 vuotta melkee ja tommone tilasto :(

Suositut

Back
Ylös Bottom