Sali

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja inflames
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aika törkeetä muijan mennä myymää toisen vaivalla keräämiä leffoja kertomatta sille!!!! Mulla on ittellä 700 leffaa ja jos mun muija (jos joskus saan semmoisen) tekis samanlailla niin se olis automaattisesti turpaan veto ja vittuun talosta :D

Aika härskiä kyllä ja vielä euron kappale, tuolla näky vielä olevan sopranos boxeja yms. jotka maksavat ainakin parikymppiä kpl. kaupoissa, kyllä lähtis muijan kengät uffille aika nopeesti tollasen jälkeen:curs:

Aika härskiä kyllä ja vielä euron kappale, tuolla näky vielä olevan sopranos boxeja yms. jotka maksavat ainakin parikymppiä kpl. kaupoissa, kyllä lähtis muijan kengät uffille aika nopeesti tollasen jälkeen:curs:

Kyllä lähtis muija uffille :D mä olisin ostanu ne kaikki elokuvat vaikka puolet mitä siinä näytettiin niin omistan :D

Katselin äsken Salia tuolta Ruutu.fi, kesken jakson katkesi ja nyt videota ei enää tuolla löydy. Erikoisesti näkyi olevan 16 min pitkä, olikohan joku nyt liian kiireellä vääntänyt tuonne ja jäi loppu uupumaan...

Aika törkeetä muijan mennä myymää toisen vaivalla keräämiä leffoja kertomatta sille!!!! Mulla on ittellä 700 leffaa ja jos mun muija (jos joskus saan semmoisen) tekis samanlailla niin se olis automaattisesti turpaan veto ja vittuun talosta :D

käsikirjoitettu pikku jippo tuotannolta...

käsikirjoitettu pikku jippo tuotannolta...
Aika perinpohjaista käsikirjoittamista sitten, kun vielä puoli vuotta sarjan kuvaustenkin jälkeen DVD:t ovat aina silloin tällöin myynnissä euron kappalehintaan. Viimeksi toissapäivänä oli taas DVD-kirppari pystyssä GB:llä, vaikkakin levyjä on jo jonkin verran vähemmän kuin mitä Sali-pätkässä näkyi. :rolleyes:

:offtopic:

Voisit hulkki ottaa jotain kuvia tosta sun 125kg kunnosta ja laitta vaikka tonne sun fastin treenipäiväkirjaan. Kovat sarjapainot oot kyllä saanu useaan liikkeeseen. Mitä veikkaat, onko seuraavassa kisakunnossa 5-10kg enemmän lihasta kun tosta alkaa diettaamaan?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eikö voisi yrittää saada jotain suomoen ammattilaista vaikka Ultimate Fighteriin, olisihan se kovaa mainosta. :D

Immu vaihtanut M3:sen M5:seen, hurjamies.. Kovasti pitää salikorttia myyä tommosiin kaaroihin. Hieno homma että joku voi vähän tienatakkin jollakin urheiluun liittyvällä.

Ei voisi. Ketään suomalaista ammattilaista ei kiinnosta päästä maailmanlaajuisesti esitettävään TV-sarjaan tai saada mahdollisuutta ottelusopimukseen maailman rahakkaimmassa vapaaotteluorganisaatiossa.

Hiekkaa vaginassa?

Immu vaihtanut M3:sen M5:seen, hurjamies.. Kovasti pitää salikorttia myyä tommosiin kaaroihin. Hieno homma että joku voi vähän tienatakkin jollakin urheiluun liittyvällä.

Sanos Muuta. Helvetin hieno homma! Kaveri on noista pokehommista lähtenyt yrittäjäksi ja vielä menestynyt siinä.:kippis1:

Viestini pointti oli, että ovatko suomalaiset tosissaan hakeneet tuffiin ikinä? Onko joku käynyt niissä karsinnoissa, vai mitä tryoutteja ne ovatkaan. En minä tiedä onko, asia on äärimmäisen kiinnostava. Jos Andylla on jotain sisäpiirintietoa, niin jaa ihmeessä!

OT:

En tiedä onko kukaan hakenut mutta ainakin Lahdessa ollaan tsoukkia aiheesta heitetty pitkään. Ongelmia on muutama. Monesti vaatimuksena on ollut joko US kansalaisuus tai ainakin joku muu kuin Suomi. Lisäksi noi on ollut aika isoille kavereille viime aikoina. Mutta siis ei se hakeminen noihin vaatimuksiin kaadu vaan kielitaitoon, matkojen rahoitukseen sun muihin perusasioihin. Ja yrityksen puutteeseen, kukaan ei ole tosissaan asiaa ajatellut meillä päin.

TUF 12 Tryout Requirements:

* 21 and older
* males only, sorry ladies - maybe one day.
* mixed martial artists will be required to show off grappling and striking skills, so dress appropriately.
* all TUF 12 hopefuls must have previously competed in a minimum of three (3) professional mixed martial arts fights. These fights should also have been state sanctioned MMA bouts.

If you think you have what it takes to be a TUF 12 competitor then download and complete the following application (.pdf) - TUF 12 Tryout Application.

TUF 12 Tryout Application Requirements

* all fighter applicants must send in a 2 minute DVD highlighting your MMA fight career and introducing yourselves.
* all fighter applicants must send a recent head shot photo.
* complete the fighter information sheet included in the TUF 12 application.
* legal resident of the United States.
* all fighters must agree to the Applicant Agreement and Release Form.

Onhan tuolla brittejä ja ausseja ainakin, ei ne varmaan USA kansalaisia ole olleet? Mutta joo, toi USA:ssa puuhastelu on kyllä niin monimutkaista, että varmasti selvitettävää riittää.

Sitä olen lisäksi miettinyt, että miten mielenkiintoisia ottelijoita suomalaiset olisivat. Suomi on niin pieni maa, ettei täältä isoa fanipohjaa löydy. Kiinnostaako isoa maailmaa suomalaiset, ei välttämättä niin karismaattiset, ottelijat? Pitäisikö alkeiskursseilla opettaa jatkossa showmeinkiä ja jenkkienglantia tekniikoiden lisäksi? :D

Mutta eiköhän tähänkin muutosta tule vielä tulevaisuudessa, johan tuo TUF on suomen telkussakin pyörinyt useamman kauden verran. Kunhan faneja tulee lisää, niin luulisi että sponsoreitakin voisi löytyä paremmin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom