Sali

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja inflames
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla ei taida olla tiedot ihan ajantasalla :( Mutta ei noista kavereista ainakaan kaikista ole mainintaa GB:n kortilla. Esim. Valtonen on Kehähain poikia.

Kirjoittaja tarkoitti, että hyvin menestyneitä aktiiviammattilaisia on Suomessa ylipäänsä hyvin vähän. (Ainakin Suvanto tosin kuuluisi vielä listaan.) Siksi niitä ei GB-gymilläkään ole montaa. GB on ilman muuta yksi Suomen kovatasoisimmista vapaaottelusaleista kaikilla mittareilla arvioituna.

Mutta tuo toisto ja kertaus joka väliin..... helpointa on ottaa ohjelma boxille ja sitten kelailla se läpi. Mutta kokonaisuudessa paljon parempi kuin moni muu sarja joka tällä hetkellä töllössä pyörii..

Joo pakko tehdä noin, ei muuten pysty kattoo ton toiston takia..

Toistosta huolimatta meni hieman ohi se Outin paino. Oliko siis niin, että se missas punnituksen viidellä (5) kilolla?:wtf:

Toistosta huolimatta meni hieman ohi se Outin paino. Oliko siis niin, että se missas punnituksen viidellä (5) kilolla?:wtf:

No sulla pitää olla jo tarkkaavaisuushärö jos se meni ohi. Niin monta kertaa sitäkin jauhoivat. Mulla taas dementia joten en enää muista että oliko 5 vai 3kg

Toiston lisäksi ärsyttää ihan helvetisti se alkuspiikki:
"Äärimmäinen laji jossa säännöt on karsittu minimiin"

Ensin machoillaan, yritetään olla max bruuuutal shit 666 ja vahvistetaan vallalla olevia ennakko-oletuksia,
kun totuus on kuitenkin se, että lajissa vaan yhdistellään tekniikoita vähän sieltä ja täältä, sekä taistelut ovat oikeasti aika hallittuja/säännöt määritelty tarkkaan.

Kirjoittaja tarkoitti, että hyvin menestyneitä aktiiviammattilaisia on Suomessa ylipäänsä hyvin vähän. (Ainakin Suvanto tosin kuuluisi vielä listaan.) Siksi niitä ei GB-gymilläkään ole montaa. GB on ilman muuta yksi Suomen kovatasoisimmista vapaaottelusaleista kaikilla mittareilla arvioituna.

Seuraavassa Cagessa on muuten 6 GB-Gymin ammattilaista: Kuivanen, Grönfors, Junkkari, Da Silva, Soisalo ja Puolakka.

Selvittäkää mulle että mitä tarkoittaa ammattilainen vapaaottelussa? Saako kaveri niinn hyvät massit joka ottelusta että sillä elää ja saa prodet ostettua ilman muuta duunia.

Tuossa ohjelmassa muuten jäi mieleen se yks kaveri kun kävi siel työkkäris. 23v ja mitään muuta kuin peruskoulu takana, kaverilla lupaava tulevaisuus.

Kyllä siinä ylioppilastodistus vilahti... Ammattilainen tarkoittaa nimenomaan sitä, että ottelijalle maksetaan ottelupalkkio. Tosin suomen palkkioilla ei itseään elätä.
Ittellä oli ikää lukion ja intin jälkeen 21. Kyllähän sitä aika moni pari vuotta voi olla työelämässä ennen jatko-opiskeluja. Vaikka ei olisikaan vapaaottelija.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuossa ohjelmassa muuten jäi mieleen se yks kaveri kun kävi siel työkkäris. 23v ja mitään muuta kuin peruskoulu takana, kaverilla lupaava tulevaisuus.

ootko tosissasi? 23v ja peruskoulu takana ja tulevaisuus on päätetty? kaveri kun ei voi enään 23. ikävuoden jälkeen opiskella? :david:

Toiston lisäksi ärsyttää ihan helvetisti se alkuspiikki:
"Äärimmäinen laji jossa säännöt on karsittu minimiin"

Ensin machoillaan, yritetään olla max bruuuutal shit 666 ja vahvistetaan vallalla olevia ennakko-oletuksia,
kun totuus on kuitenkin se, että lajissa vaan yhdistellään tekniikoita vähän sieltä ja täältä, sekä taistelut ovat oikeasti aika hallittuja/säännöt määritelty tarkkaan.

Eikös nuo ole kuitenkin suhteellisen sama asia? Säännöt on karsittu hyvinkin minimiin joka käytännössä on huomattavissa siitä, että otteluissa voi lyödä kaveria pystyssä, potkia sekä jaloilla että polvilla, heittää tai viedä alaraajoista mattoon jossa sääntöje mukaan joko lukottaa, kuristaa tai lyödä. En tiedä muuta lajia joka sallisi tämän samassa mittakaavassa pl. mahdollisesti Combat Sambo..(?).

Tuo on urheilusta tehtyä vihdettä ja yksi tarkoitus varmasti on saada lajia massan tietoisuuteen ja karsia sellaisten ihmisten väärät mielikuvat jotka luulee, että vapaaottelua treenaa väkivaltaisia entisiä rikollisia joilta kaduilta loppuu hakattavat tms. Eli se ei ole machoilua, se on ihan totta, mutta se on sanottu vain sillä tavalla että normaalit katsojatkin saa jonkun käsityksen mistä on kyse.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
ootko tosissasi? 23v ja peruskoulu takana ja tulevaisuus on päätetty? kaveri kun ei voi enään 23. ikävuoden jälkeen opiskella? :david:

Ei ole tulevaisuus päätetty mutta jos vaan aikoo vapaaottelulla elättää itsensä tai niinkuin siellä työkkärissä ei tuntunut olevan mitään hajua että mitä tekee niin ei se ruusuiselta näytä. Taisi hieman kalikka kalahtaa....
Ja se on mun näkemys, itse olen 14v asti ollut töissä ja siinä ohella käynnyt lukiot,kauppaopistot jne. Niin joskus on vaikeaa ymmärtää noita +20v joilla ei viellä mitään hajua tulevaisuudesta.

Selvittäkää mulle että mitä tarkoittaa ammattilainen vapaaottelussa? Saako kaveri niinn hyvät massit joka ottelusta että sillä elää ja saa prodet ostettua ilman muuta duunia.

Huoh no se kaveri oli kuitenkin hakemassa sieltä ihan oikeasti töitä koska tarvitsi rahaa, semmoisiakin löytyy jotka haluavat vaan nostaa mahdollisimman paljon tukia ja elää niillä. Huomasit varmaan myös sen että kaveri oli ollut kyllä jo pitempäänkin duunissa, mutta firma oli lopettanut työt lentokentällä. Ehkäpä vähän turhan aikaista ottaa kantaa kaverin tulevaisuuteen...

Huoh no se kaveri oli kuitenkin hakemassa sieltä ihan oikeasti töitä koska tarvitsi rahaa, semmoisiakin löytyy jotka haluavat vaan nostaa mahdollisimman paljon tukia ja elää niillä. Huomasit varmaan myös sen että kaveri oli ollut kyllä jo pitempäänkin duunissa, mutta firma oli lopettanut työt lentokentällä. Ehkäpä vähän turhan aikaista ottaa kantaa kaverin tulevaisuuteen...

No se oli plussaa jos hakee duunia mutta miten hyvin löytyy duunia ilman koulutusta? Oliko se ollut 2vuotta siellä duunissa? Eipä juurikaan ole kova työkokemus tuohon ikään? Ja kaksi tähän mennessä pahiten mun heittoon ottautunutta ovat +20v. I rest my case....

Mulla on ollu aina fyrkkaa ja vanhemmista ei ole ollut mitään apua. Osa siitä fyrkasta menee nytkin juuri noiden kiittämättömien äpärien elatukseen, olenhan maksanut veroja sos/tel maksuja jo vuodesta -88 asti. Noilla on jokin 24v kiittämätön,tyhmä,puuhelmi,lökäpöksy ryypännyt ja funtsinut tulevaisuutta....

totta.itsellä tosin on neljäs vuosi menossa samassa duunipaikassa

No se oli plussaa jos hakee duunia mutta miten hyvin löytyy duunia ilman koulutusta? Oliko se ollut 2vuotta siellä duunissa? Eipä juurikaan ole kova työkokemus tuohon ikään? Ja kaksi tähän mennessä pahiten mun heittoon ottautunutta ovat +20v. I rest my case....

A) Minä en ainakaan tiedä kaverin opiskelusta mitään. Voi olla että kaverilla ei ole muuta koulutusta kun YO, tai sitten opiskelee esim yliopistossa ja hakee siihen kylkeen töitä. Tällä hetkellä taitaa olla hyvällä koulutuksellakin vaikea löytää esim tekniikan alan töitä. B) En tiedä, miten pitkään oli ollut töissä, mutta sinä oletat että se ei ole tehnyt koko elämänsä aikana mitään muuta työtä kun tuota kerran vertasit tuota työkokemusta ikään? C) Minä en ole mitään herneitä vetänyt nenään sinun heitoista, mutta jos kuvittelet että olet suurinpiirtein ainut joka on jopa 14V asti ollut töissä ja käynyt kouluja siinä sivussa niin kannattaisi ehkä ottaa hieman enemmän vertailua kun 1 kaveri jostain sali-ohjelmasta.

Hyvä päätellä tosi-TV-ohjelman perusteella kaverin olevan kiittämätön äpärä, kun ei omaa koulutusta 24v. Muutenkin hyvä huomata, ettei kaverin näytä ruusuiselta yhden työkkärireissutiivistelmän jälkeen. Ehkä kaverilla on elämässä muitakin tavoitteita kuin mahd. suuren veromäärän maksu? Ei kai sentään.

Miten sulla löyty duunia ku olit 14? varmaan sillon oli tosi hyvin kokemusta taskussa jo. Jotain töitä mihin ei tarvii mitään koulutusta/kokemusta löytyy aina. Mitäs sitten jos joku haluaa tehdä yksinkertaista duunia eikä työskennellä missään isossa lafkassa isolla pallilla 25 vuotiaana?
btw teit aika paljon duunia 14 vuotiaana jos jo sillon maksoit veroja, saanko kysyä mitä duunia teit? harvemmin nimittäin 14 vuotiaat saa edes niin paljon tunteja ihan sama mitä ne tekee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom