Sali

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja inflames
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jätin tarkoituksella ton Nortin postin tohon, pidetään pientä rajaa mitä kirjoitellaan ihmisistä, menkää vaikka suoli24 haukkumaan ihmisiä jos ette parempaa keksi, negatiivinen kommentointikin on tiettyyn rajaan asti vain sallittua. Yltiöpäinen haukkuminen ei edesauta mitään, eli jos Salista ei pystytä tällä palstalla järkevästi keskustelemaan, niin lyödään threadi kiinni ja juttelette muualla.

Vielä edelliseen helppohan se on täällä pallotella paskaa puolelta toiselle, aika harva jätkä oikeasti jaksaa harjoitella sen treenimäärän mitä tosissaan vaparia treenaavat vetää. Se on 24/7 hommaa se. Kunnioitan kaikkia niitä jotka valitsee sen tien, koska se ei ole ehkä kaikista helpoin. Nykyään liian moni hyvä tyyppi leimataan paskaksi kun harrastaa vaparia ja tällä hetkellä ei ole töitä!

Kivasti OT täällä. Hyvä sarja, asioiden toistaminen ei haittaa. Mielestäni ehkä jopa parempi kuin TUF. Cant wait, tulispa tää jokapäivä.

Onhan täällä sarjassa vilahtaneita ja jopa pääosassa olevia, mutta miksi osallistua tähän ketjuun, kun alusta asti on kiinnitetty huomiota mitä ihmeellisempiin asioihin heidän osaltaan lähinnä negatiivisessa sävyssä. Eiköhän pelkkä ketjun lukeminen ole aivan tarpeeksi antoisaa heille.

Sellasta se julkisuus on. Kai sen nyt jokainen tiedostaa joka johonkin tuollaiseen mukaan lähtee.

Imo sarjan henkilöt mainioita, hyvin valittuja. Huomion pistää vielä se että "selostajana" toimii Immu, toisin kuin yleensä tällaisissa dokudraamoissa, mieheltä kun sanavalmiutta löytyy.

Ainut itseä hieman huvittava on ollut alkeiskurssilla tiettyjen henkilöiden niin tosissaan oleminen. Vaikka eihän siinäkään mitään pahaa ole :)

Sellaistahan se monesti alkeiskursseilla on. Intoa löytyy ja suunnitellaan jo about sitä ammattilaisuraa ekojen treenien jälkeen, ihan normaalia. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllähän jokainen jakso on tullut katottua ja Outi on aika kuumiszs. Huvittaa aina siinä alussa se "Minä olen immu ja tämä on sali". Kuola kyllä valu, kun näytettiin Outin veljen kämppää ja sit sen Joonaksen(?) porukoitten. Tämä alkeiskurssin ulkomaalainen kaveri, joka antaa kommenttia välillä on myös hupaisa kaveri.

Aika törkeetä muijan mennä myymää toisen vaivalla keräämiä leffoja kertomatta sille!!!! Mulla on ittellä 700 leffaa ja jos mun muija (jos joskus saan semmoisen) tekis samanlailla niin se olis automaattisesti turpaan veto ja vittuun talosta :D

Mites teillä; loppusko jakso 13min kohdalla vai näittekö ruutu.fi kautta loppuun asti? Koitin pistää palautetta, mutta ei onnistunut. Ilmeisesti teknisiä onkelmia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom