Sali Tampereelta?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Steelbody on tosi hyvä mesta. Sali sijaitsee kellarissa, joten siellä on aikas lämmintä mut onneks siellä on tuulettimia. Kehonrakennukseen juuri oikea paikka. Löytyy käsipainojakin muistaakseni 60kg asti 2,5kg korotuksilla. Pari kyykkypaikkaa, smith-laite, 2 vinopenkkiä, 3 normipenkkiä, taljoja vaikka millä mitalla, juoksumatto, soutulaite, kuntopyöriä yms. yms. Itse olen ollut tyytyväinen, ilmapiiri steelillä on myös todella hyvä.
Haulla jäi oikeestaan käteen vaan Steelbody. Hyvällä paikalla ja muuta, mutta onko siellä tarpeeksi vehkeitä ja millainen paikka nykyään? Tuskinpa hirveesti muuttunu vuodessa.

Haussa sali, jossa olisi vapaita painoja paljon, käsipainoja paljon, smith-laite, pohjelaitteita ja tietty joitain muitakin laitteita kuten prässi, jalankoukistus, taljoja. Siis mahdollisimman paljon erilaisia vehkeitä ja painoja. Olisko kellään ehdottaa muuta samantapasta tai enempää infoa tuosta Steelbodysta? Välttämättömyyksiä olis pohjelaitteet, käsipainot ja smith.

Wolf. DOT.

Eiköhän nuo kaikki Steeliltä löydy ja hintakin on edullinen. Kyllähän siellä romua on ja laitteita laidasta laitaan.

Olet ilmeisesti käynyt ennenkin kun kysyit että onko muuttunut vuodessa. Vastaus: Eipä juurikaan. Se salin osa missä taljat on oli remontissa reilu vuosi sitten, mutta on jo kunnossa ja käytössä.

Laitteethan siellä on lähinnä Davidin ja Panattan, sekä itse tehtyjä taljoja ja joitain muita laitteita. Niin, ja onhan siellä niitä ilmavastuslaitteita, mutta niille en vielä itse ole mitään käyttöa keksinyt.

Käsipainoja siellä on kaksi kattavaa settiä, penkkejä kolme, kyykkypaikkoja kaksi, kaksi vinopenkkiä, sekä yksi smith, joka on kyllä aika pirun raskas ainakin tällaiselle kynikselle, mutta eipä tarvitse paljoa rehkiä kiekkojen kanssa. :D Jalkapuolellakin on kaikki tarvittava. Ai niin, ja onhan siellä ne kysymäsi pohjeprässitkin, eli on istuma- ja seisomaversiota. Eli eipä tuolla se kasvaminen ainakaan laitteista ole kiinni.

Paikan vuokrasopimus käsittääkseni päättyy vuodenvaihteeseen, eli osoitteenmuutos on pian ajankohtainen. Säilyisi vain hinnat samana.

Kyllähän tuo Steel vaikutti ihan pätevältä paikalta, mutta ainoa asia, mikä pisti silmää on ahtaus. Paikka on aivan älyttömän ahdas, tosin kaikkeen tottuu.... Lisäksi haju on aivan kamalan tunkkainen, johtuen ehkä tuosta sijainnista :D

Wolf paras sali bodaukseen tampereella?

Katoin ketjua uusiks, enkä ollut kiinnittänyt huomiota jo kolmannessa viestissä mainittuun Wolffiin.

Osaisko joku kertoa enemmän? Tosta ei arvosteluakaan löytynyt. Löytyiskö smith, pohjekoneita ja kyykkyhäkki? Käsipainoja näytti olevan riittävästi, kuinka isoihin menee? Leuanvetotankoja onko? Muut laitteet ja härpäkkeet sitten oletankin löytyvän.

Ja millanen ilmapiiri? Uskaltaisko esim. kaveri, joka on käynyt kerran salilla, jopa tehdä siellä jotain?

wolffista sen verran voin sanoa että laitteita on tarpeeksi ja pohkeille donkey, seisten, istuen, ja vielä joku tais olla...
käsipainoja on itelleni tarpeeks, olisko ainakin 50kg asti?

2 x smith löytyy ja leuanvetotankoja hmm.... neljä? :)

taidan ehkä itekin tonne vaihtaa kun menee työpaikan sali kiinni tän kuun lopussa, snifff.

Kiitos.

Mutta entä kyykkyhäkki? Tollahan voi mavettaa "korokkeilta". Onko muuten mahdollista mavettaa korokkeilta, jos tota ei ole? Tärkeempi olis kyllä toi kyykkyhäkki. Onko muuten hack-kyykkylaitetta?

Mutta entä kyykkyhäkki? Tollahan voi mavettaa "korokkeilta". Onko muuten mahdollista mavettaa korokkeilta, jos tota ei ole? Tärkeempi olis kyllä toi kyykkyhäkki. Onko muuten hack-kyykkylaitetta?

2 kyykkyhäkkiä löytyy ja power rack. Jos tarkoitat, että painot on korotettuna, niin en kyllä tiedä pystyykö muuten tekemään. Kerran pari jotkut tehneet niin, että levypainot on painojen alla.

Löytyy hack-kyykkylaite. Sellainen 45 asteen kulmassa oleva viritelmä.

Juu, painot korotettuina.

Toi on kyllä kun mulle tehty. Voiko tuolla käydä vaan kattomassa sitä salin puolta ilmaseks? En siis tekis mitään, tutustusin vaan paikkoihin. Onko miten tarkkaa? Ja pääseekö aukioloaikojen (Avoinna: ma-pe 7-22, la 10-18, su 12-20) ulkopuolella treenaamaan? Noihan on siis tosi hyvät, sitä vaan, et jos sattuis löytyyn inspiraatio mennä vaikka viideltä aamulla salille. Hirveestihän mä kyselen... :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Juu, painot korotettuina.

Toi on kyllä kun mulle tehty. Voiko tuolla käydä vaan kattomassa sitä salin puolta ilmaseks? En siis tekis mitään, tutustusin vaan paikkoihin. Onko miten tarkkaa? Ja pääseekö aukioloaikojen (Avoinna: ma-pe 7-22, la 10-18, su 12-20) ulkopuolella treenaamaan? Noihan on siis tosi hyvät, sitä vaan, et jos sattuis löytyyn inspiraatio mennä vaikka viideltä aamulla salille. Hirveestihän mä kyselen... :)

Soittamallahan se selviäisi :)
Ei varmasti maksa mitään pyörähtää katsomaan paikaa. Aukioloaikojen ulkopuolella ei pääse treenaan, niillä on lisäravinne ja vaatemyymälä siellä ja sitä ei saa lukittua erilleen.

Siirtyilen itse taas wolffille treenaan, suosittelen :thumbs::rock:

Ei tullu edes mieleen soittaa, olis muutenkin niin paljon kysymyksiä ja juttelen mieluummin face-to-face. Yks mikä nyt just tuli mieleen, niin onko alavinopenkkiä?

Kiitos kaikille vastauksista ja kiitos myös etukäteen jos joku ton alavinopenkin selvittää. Emmä sinne ton takia jaksa soittaa. :)

Ei tullu edes mieleen soittaa, olis muutenkin niin paljon kysymyksiä ja juttelen mieluummin face-to-face. Yks mikä nyt just tuli mieleen, niin onko alavinopenkkiä?

Kiitos kaikille vastauksista ja kiitos myös etukäteen jos joku ton alavinopenkin selvittää. Emmä sinne ton takia jaksa soittaa. :)

On,sieltä löytyy kyllä kaikki vehkeet mitä tarvitset.

Nostetaans tätä ketjua vähän...
Eli nyt ois Tampereelta hakusessa sali mahdollisimman laajoilla aukioloajoilla. Tärkeintä ois, että ko. paikkaan pääsis vielä klo 22 jälkeenkin, mielellään klo 24 saakka.
Oon ahkeralla googlettamisella löytäny ainoastaan Classic Gymin, mut sen sijainti on mulle vähän huono... Keskustan alueelta siis tota salia haeskelen. Ehdotuksia?

Siinä keskustassakin on yksi sali joka näyttää ihan kokeilemisen arvoiselta, noin 200-metriä koskikeskuksesta stockmannin suuntaan, tosin jos et pidä siitä että ohikulkijat katselevat kun treenaat niin paikka ei ole sinulle. Joskus salilla ollessani siihen ikkunan taakse ilmestyi pari teiniä syömään juustopullia, näytin hauista ja pojat häipyivät, sen jälkeen oli naurussa pidättelemistä:D

Siinä keskustassakin on yksi sali joka näyttää ihan kokeilemisen arvoiselta, noin 200-metriä koskikeskuksesta stockmannin suuntaan, tosin jos et pidä siitä että ohikulkijat katselevat kun treenaat niin paikka ei ole sinulle. Joskus salilla ollessani siihen ikkunan taakse ilmestyi pari teiniä syömään juustopullia, näytin hauista ja pojat häipyivät, sen jälkeen oli naurussa pidättelemistä:D

Fresh?

Suositut

Back
Ylös Bottom