Sali Tampereelta?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kiitos Iivili! Muistan joskus tuosta jotain kuulleenikin.:)

Holento, onko tuo Kuntokadun sali ainoa PirAmkin sali? Vai sijaitseeko se edes Kuntokadulla? Mihin aikoihin sinne pääsee treenaamaan? Onko nyt kesällä auki? Maksaako jotain? Käykö siellä ketään?:D

Puhutaankos tässä nyt siittä Finn-Medin rakennuksessa olevasta "salista", jossa kuntoutettavia jumpataan? Ite kun olin pari vuotta sitten Piramkissa koulussa, niin toi oli ainoa sali koulun alueella. Ja sinne ei opiskelijoilla ollut kuulemma mitään asiaa. Tosin, kuten Holento mainitsi, niin surkein sali ikinä.

Puhutaankos tässä nyt siittä Finn-Medin rakennuksessa olevasta "salista", jossa kuntoutettavia jumpataan? Ite kun olin pari vuotta sitten Piramkissa koulussa, niin toi oli ainoa sali koulun alueella. Ja sinne ei opiskelijoilla ollut kuulemma mitään asiaa. Tosin, kuten Holento mainitsi, niin surkein sali ikinä.
Hmm, ei mitään käsitystä, onko kyse samasta, mutta jos on, niin eipä sitten enää tarvitse koulun salia miettiä minään vaihtoehtona treeneille.:jahas:
Onhan niitä onneks muitakin vaihtoehtoja.:)

Itse ymmärsin että tuo kuntokadun sali on tamkin liikuntasalin yhteydessä oleva "punttisali". Nykyäänhän piramkin opiskelijat pyörivät aika paljon tamkin tiloissa, joten eivätköhän he tuota saliakin saa käyttää.

Suht. edullisia saleja siinä kalevan lähellä ovat albatross ja steel body (melko korni nimi). Itse hinkkaan steelillä.

GoGo Express - Tampereen Lielahti
www.gogoexpress.fi

Väittäisin tätä huhtikuussa 2008 avattua salia Tampereen edullisemmaksi saliksi (poislukien jotkin autotallin kokoiset läävät)

Itse olen siellä treenannut avajaisista alkaen. Pari kuukautta avajaisten jälkeen oli mahdollisuus tehdä vuoden sopimus hintaan 18e/kk. Tällä hetkellä hinta on 27e/kk, mikä sekin on erittäin edullinen hinta.

Hinnasto täällä

Hyvät puolet
+Edullinen
+Siisti
+Suurimmaksi osaksi laadukkaat laitteet
+Riittävä vapaapainopuoli
+Laitteisiin pääsee lähes aina heti, paitsi jos treenaa heti neljän jälkeen.
+Hyvä ilmanvaihto
+Videotykki, jossa soi Voice
+Sinua tervehditään aina kun saavut ja lähdet salilta
+Sormenjälkitunnistus
+Riittävät aukioloajat (Arkisin 6.30-22, LA-SU 10-18)
+Erittäin paljon ilmaista parkkitilaa (40-50 autolle, lisäksi tielle voi jättää myös, mutta tähän mennessä ei ole koskaan tarvinnut)

Huonot puolet
-Jäsennyys
-Pienet pukukaapit
-Ei saunaa
-Selvästi ärsyttävin puoli salissa on se, että aurinko paistaa ikkunoista suoraan vapaapainopaikalle, jolloin varsinkin käsipainoja käytettäessä joutuu siirtämään penkkejä.

Tässä lähinnä vapaapainopuolen varustusta (omasta muistista)
2 kyykkytelinettä (erilaiset)
1 smith-kyykkyteline
2 Jalkaprässiä (erilaiset)
2 penkkiä
1 vinopenkki
4 säädettävää käsipainopenkkiä
2 scott-penkkiä
2 ylätaljaa
2 ristikkäistaljaa
1 kulmasoutulaite
1 alatalja
1 Kulmasoutulaite (T-bar row)
1 Dippiteline
1 normaali leuanvetotanko
1 avustettu leuanvetolaite
Lukuisia vipuvarsihässäköitä (incline press, pulldown yms.)
Vatsojen treenaamiseen lukuisia laitteita
Erittäin paljon käsipainoja

Salilla on lisäksi vähintään 10 juoksumattoa ja 10 kuntopyörää, nyrkkeilysäkkejä ja muita kuntoilulaitetta, mutta koska vietän lähinnä aikani vain vapaapainopuolella, en yritä muistaa kuntoilupuolen laitteita. Kuntoilupuoli varaa salin tilasta noin 70%.

GoGo Express - Usein Kysytyt Kysymykset

Vaihdoin saliin wolffilta sijainnin, parkkitilan ja hinnan takia, enkä ole sekuntiakaan katunut, vaikka Wolf on myös erinomainen sali.

Itse ymmärsin että tuo kuntokadun sali on tamkin liikuntasalin yhteydessä oleva "punttisali".

Ainakin vielä 2006, jolloin kävin Tamkin salilla, oli se tosiaan liikuntasalin yhteydessä oleva sali. Sali oli aika surkea, mutta kyllä siellä treenata pystyi. Penkkipunnerrukseen tangolla oli tarjolla vain yksi penkki.

Lisäksi oli ristikkäistalja, kyykky/mave-alue, ylätalja, alatalja, prässi, scott-penkki, säädettävä penkki ja pieni määrä käsipainoja. Suurin ärsyttävyys oli se, että penkki oli aina varattu.

Ainakin vielä 2006, jolloin kävin Tamkin salilla, oli se tosiaan liikuntasalin yhteydessä oleva sali. Sali oli aika surkea, mutta kyllä siellä treenata pystyi. Penkkipunnerrukseen tangolla oli tarjolla vain yksi penkki.

Lisäksi oli ristikkäistalja, kyykky/mave-alue, ylätalja, alatalja, prässi, scott-penkki, säädettävä penkki ja pieni määrä käsipainoja. Suurin ärsyttävyys oli se, että penkki oli aina varattu.

Juurikin tämä sali. Kaikki nämä romut pieneen tilaan ahdettuna. Scott-penkistä etulankku teipillä paikallaan ja kerran olen nähnyt sällin heittävän kuperkeikkaa kun ylätaljan narun teippi/rautalankaviritys petti.

Mutta tosiaan, kyllä siellä treenin vetää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom