Sali Tampereelta?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Asun bullfarmin naapurissa, mut helvetti kehtaa ees kävellä ohi :nolo: Keskustasta jos salin haluat, wolf on varmaankin paras ratkasu. On siinä myös fressiä ja gogo:ta, mutta ne taitaa lähinnä olla tyttöjen pyllyn muokkausta varten (helvetin hyvä sali siis :rock:). Liikuntakeskus Syke (Entinen Atletico) on sitten jo vähän kauempana, mut ei sekään kaukana oo. Hyvä sali ja paljon ryhmäliikuntaa, myös tappeluita :D

Syke sulkee jo kymmeneltä :(

Kyllä GoGolla Hämeenpuistossa ainakin tuli välillä aikamoisia kaappeja vastaan...
Okei, kävinkin GoGolla kerran 8 vuotta sitten :)

:offtopic:
On siinä myös fressiä ja gogo:ta, mutta ne taitaa lähinnä olla tyttöjen pyllyn muokkausta varten.

Kyllä GoGolla Hämeenpuistossa ainakin tuli välillä aikamoisia kaappeja vastaan...
Edit: okei, prosentuaalisesti toki paljon vähemmän ku esim Wolffilla, mutta kyllä niitä sielläkin näkyi.

Viimeksi muokattu:
Kun morsiammeni asui tampereella itse kävin nääshallissa treenailemassa. Sieltä löytyi kaikki tarvittava, 3 penkkiä, monta kyykkypaikkaa jne, hinta muistaakseni ~1€ / kerta ja sijainti hämeenpuiston päässä! Päiväsaikaan oli tosi rauhallista pari muuta treenaajaa minun lisäksi!

Ai toi Bullfarmi onkin kommareiden sali ;)

monoliftnurkka.jpg

Wolffille vaan,kylän paras sali!paljon hyviä laitteita ja mukava ilmapiiri,sekä suht edullinenkin
ainakin jos pääset ennen kahta iltapäivällä treenaan...(päiväkortti jotain 32e kuussa)

Juuh kivoja on noi yllä ehdotetut salit varmaan, mut pääseekö niistä yhdellekään treenaamaan klo 22 jälkeen?
Pakkohan tommonen paikka on Tampereen kokoisen kaupungin keskustassa olla, onhan?:jahas:

Edit. Nii joo, en tiiä Bullfarmin aukioloajoista mut emmää sinne ainakaan uskalla mennä :D

Eipä taida ihan keskustassa olla.. lähin on varmasti classic gym jossa saa treenailla 23asti.. mulla ei ainakaan tuu muuta mieleen..

Entäs se Every Body tai mikä se nyt? Pääseekös sinne klo 22 jälkeen? Ei tainnut sinnekään. Muistaakseni arvostelu salista löytyi ainakin tuolta saliarvosteluosiosta.

Entäs se Every Body tai mikä se nyt? Pääseekös sinne klo 22 jälkeen? Ei tainnut sinnekään. Muistaakseni arvostelu salista löytyi ainakin tuolta saliarvosteluosiosta.

Toi on todella pieni sali, mutta HC -meiningillä perusliikkeitä vetävälle ihan riittävä ja hyvä ilmapiirinen. Kävin joskus kuukauden kun se on sopivasti täs kämpän lähistöllä Amurin ja keskustan rajoilla. Tuonne taisi päästä avaimella melki koska vain (avaimen sai siis diilata itelleen).

Aika hyvä kyl jos joku treenaa 22 jälkeen ja meinaa viel nukkuu samana yönä, mulla ainakin sydän hakkaa ja testot virtaa pitkälle iltaan, vaikka yleensä kuuden tienoilla tulee wolfilla heiluttua ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onkos Tampereella mitään salia, missä voi treenata mihin vuorokauden aikaan vaan? Kun kovin monelle salille pääsee avainkortillakin vasta aamulla kuuden-seiskan aikaan ja kun kuitenkin joskus olis tarvetta töiden takia aiemminkin mennä...

Entäs, osaako kukaan kertoa, onko Piramkin opiskelijoille omaa salia? Missä ja milloin sinne pääsee treenaamaan? Ja millainen sali se on?:)

Kysymyksiä, kysymyksiä...:rolleyes:

Tampereen saleista noin muuten voin ainakin Powerhousea, Classicia, Wolfia ja Elixiaa suositella. Ja näitä siksi, että itse on ainakin voinut näissä jokaisessa tehdä treeninsä tinkimättä juurikaan mistään. Classic on sijainniltaan tosi huonolla paikalla vaan.:( Tai riippuu tietysti, missä asuu ja millä pääsee kulkemaan ja kuinka paljon haluaa uhrata salimatkoihin aikaa.:D

Tampereen saleista noin muuten voin ainakin Powerhousea, Classicia, Wolfia ja Elixiaa suositella. Ja näitä siksi, että itse on ainakin voinut näissä jokaisessa tehdä treeninsä tinkimättä juurikaan mistään. Classic on sijainniltaan tosi huonolla paikalla vaan.:( Tai riippuu tietysti, missä asuu ja millä pääsee kulkemaan ja kuinka paljon haluaa uhrata salimatkoihin aikaa.:D

Minä olen aina ajatellut, että Classic Gym on sijainniltaan hyvä. Tämä siis siksi kun kuljen autolla :)

Mielestäni Tampereella ei ole yleisiä 24/7-saleja, ja se onkin Tampereen salitarjonnan huonoin puoli. Oli tosin varsin mukava yllätys kun TTYllä on kohtuullinen 24/7-sali.

Olis muutto tampereelle edessä tässä, Linnainmaalle tarkalleen ottaen.

Onkohan tossa lähellä muita saleja kuin toi K10 vai mikälie, jotenkin saanut siitä kuvan että on aika ahdas vaikkakin edullinen?

Toi Wolf näyttää pätevältä, mutta on melko kaukana kotoo.
Kouluun menen tohon kuntokadulle PirAmkiin, siellä varmaan jonkunlainen opiskelijoille ilmainen sali löytynee? Onko kenelläkään tietoa sen laadusta?

Kouluun menen tohon kuntokadulle PirAmkiin, siellä varmaan jonkunlainen opiskelijoille ilmainen sali löytynee? Onko kenelläkään tietoa sen laadusta?

Kurasin sali missä oon koskaan treenannut. Laitteet huoltamattomia hasardeja, pirun ahdas, kiekot lojuu miten sattuu jne...

Kiitos Iivili! Muistan joskus tuosta jotain kuulleenikin.:)

Holento, onko tuo Kuntokadun sali ainoa PirAmkin sali? Vai sijaitseeko se edes Kuntokadulla? Mihin aikoihin sinne pääsee treenaamaan? Onko nyt kesällä auki? Maksaako jotain? Käykö siellä ketään?:D

Kurasin sali missä oon koskaan treenannut. Laitteet huoltamattomia hasardeja, pirun ahdas, kiekot lojuu miten sattuu jne...

Jos yliopiston Atalpan salin hakkaa, niin sitten on kyllä jo todella huono :hyvä:

Tietääkö kukaan onko Kalevassa tai lähistöllä (kilometrin säteellä) mitään salia? Elixia on joo mutta siellä on turhan suolanen hinta (65 euroa 12kk sitoutumisella). Atleticossa sama vika ja se on turhankin kaukana. Atalpaan on käyttömahdollisuus mutta kuulemma aika kehno on... mitään jumppia ei tarvitse olla, vaan ihan perussali.

Tietääkö kukaan onko Kalevassa tai lähistöllä (kilometrin säteellä) mitään salia? Elixia on joo mutta siellä on turhan suolanen hinta (65 euroa 12kk sitoutumisella). Atleticossa sama vika ja se on turhankin kaukana. Atalpaan on käyttömahdollisuus mutta kuulemma aika kehno on... mitään jumppia ei tarvitse olla, vaan ihan perussali.

Albatross tullintorilla. Ei jäsenyyttä eikä sitoumuksia.

Albatrosilla tuli käytyä 07 vuonna (ysillä silloin) jonkun liikuntaryhmän kanssa. Käytiin aika aamusta niin siellä ei ollut porukkaa ja aika paljon oli niitä laitteitakin. En muista mitä makso kertamaksu 5/7e(ko)..en muista.

Suositut

Back
Ylös Bottom