Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi testi oli aikamoista kuraa. Hakataan autoa pesarilla ja ajetaan sen yli moster truckilla. :jahas:
totta kyllä. raju faktahan se tosiaan on, että mitä vähemmän särkyvää, sen vähemmän korjattavaa. nykyisin kuulee uusissa autoissa olevan enemmän ja enemmän sähköihin ja tietokoneeseen liittyvää vikaa, joita ei edes uskalla mennä kotitallissaan räpläämään vaikka saattaisi toimissaan onnistuakin. varsinkin jos autoa ei ole aikaa pitää levällään kovin monta päivää.
Itteeni kiinnostaa autossa se, että sillä on kiva ajaa se pari kilsaa töihin ja takasin joka päivä. Mä saan siitä jotain nautintoo, vaikka ajanki muun liikenteen seassa ihan tavallisesti. Vituttas junnata jollain "järkevällä" autolla sekin matka ja miettii kuinka paljon tässä nyt säästääkään bensassa jne.
Jos hommaa jonkun hiukan erikoisemman auton, niin voihan niissä huollot ja korjaukset maksaa vähän enemmän, mutta jos itse auton arvo tippuu murto-osan verrattuna uuteen joijoita avikseen tms. niin on aivan sama. Soon vähän niinku laittas rahaa säästöpossuun joka päivä. Ja antaa niiden järkiautoilijoiden kauhistella kuluja. Ne ei sit hokaa, et se oma aviosis joijoita tiputtaa arvoonsa aika helvetinlailla enempi, kuin jonku keräilyjatkeen huollot ja muut kulut yhteensä. Tärkeintä on, että TM ja Tuulilasi on oikeessa, ja ostinpa muuten tuulipuvunki, ku se on niin lämpönen tuulikelillä.
Jokainen tyylillään, muttei mua ainakaan vois vähempää kiinnostaa jonku toisen ihmisen ajattelut mun autovalinnoista. Siinäpähän "vittuilee" ja tulkoon siittä sitten kahisevissaan onnelliseksi. Paskan hailee.
Ajan sellasilla autoilla, joista tykkään.
Bugatti Veyron, siinä nyt ainakin yksi.Oon aika pitkälti samaa mieltä. Autohan on lähes poikkeuksetta aivan paska sijoitus olipa se sitten kuinka järkevä tahansa, joten samantien voi sijoittaa vielä vähän huonommin mutta maksaa sitten sellaisesta mistä tykkää.
Vähän kyllä ihmettelen tota mikä auto olisi kovinkaan erikoinen ja säilyttäisi arvonsa paremmin kuin avensis.
Toi testi oli aikamoista kuraa. Hakataan autoa pesarilla ja ajetaan sen yli moster truckilla. :jahas:
Oon aika pitkälti samaa mieltä. Autohan on lähes poikkeuksetta aivan paska sijoitus olipa se sitten kuinka järkevä tahansa, joten samantien voi sijoittaa vielä vähän huonommin mutta maksaa sitten sellaisesta mistä tykkää.
Vähän kyllä ihmettelen tota mikä auto olisi kovinkaan erikoinen ja säilyttäisi arvonsa paremmin kuin avensis.
Oon aika pitkälti samaa mieltä. Autohan on lähes poikkeuksetta aivan paska sijoitus olipa se sitten kuinka järkevä tahansa, joten samantien voi sijoittaa vielä vähän huonommin mutta maksaa sitten sellaisesta mistä tykkää.
Toyotan maasturit (Land Cruiser) täyttä paskaa verrattuna Toyotan imagoon. Porsche Cayenne kuulemma luotettavin.Täytyy kokeilla seuraavaksi japsi maastureita...