Sakkeukselle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja janipp
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Sakkeus oon lukenu mielenkiinnolla sun kirjotuksia tällä palstalla, mutta jos viitsit laittaa tyypillisen treenipäiväsi ruokailu esimerkin. Eli mitä sapuskaa ja lisäravinteita käytät mihinkin aikaan. tällöin saisi kokonaisuuden paremmin esille.

Originally posted by HooEee
Miksi privalla? muutkin haluaisi nähdä.
Aivan! Periaateasiaa. Äärimmäisen harvat asiat täällä ovat niin tylsiä ettei KUKAAN muu halua niitä tietää.

Originally posted by -ö-
Aivan! Periaateasiaa. Äärimmäisen harvat asiat täällä ovat niin tylsiä ettei KUKAAN muu halua niitä tietää.

Kaikki muu täällä on mielenkiintoista muista tietää paitsi tuolla yleisellä puolelle ollut ketju siitä mitä kukin meistä sheivaa ja mistä...:evil: :lol2:

Originally posted by Rice
Kaikki muu täällä on mielenkiintoista muista tietää paitsi tuolla yleisellä puolelle ollut ketju siitä mitä kukin meistä sheivaa ja mistä...:evil: :lol2:
Omastamielestäni taas yksi historian parhaista ketjuista.:worship:

Originally posted by janipp
Sakkeus oon lukenu mielenkiinnolla sun kirjotuksia tällä palstalla, mutta jos viitsit laittaa tyypillisen treenipäiväsi ruokailu esimerkin. Eli mitä sapuskaa ja lisäravinteita käytät mihinkin aikaan. tällöin saisi kokonaisuuden paremmin esille.

Höhöö tämähän on kunnia kun topikki tällasesta pistetään pystyyn =/.. Mutta kirjotetaan nyt pitkästä aikaa löylyy. Eli kyllähän mä pyrin syömään niiden "kultaisten sääntöjen" mukaan ja yleensäkin omien löylyjeni mukaan - tietenkin - ja searchillä löytyy lisäravinteetkin mitä käytän, mutta mitään varsinaista täydellistä ruokavaliota harvoin jaksan noudattaa, siis sellasta missä olisi kaikki ruoka-aineet laskettu pilkun tarkkaan jne jne. Se 80%:n sääntö jyllää, päivän tapahtumat määrää pitkälti mitä syö ja mihin aikaan.

Mutta pistetään nyt edellisen treenipäivän löylyt tähän. Malttiruokavalio siis menossa, pudotin 104->97 ja nyt on siinä pysytty noin kuukauden verran, heittelee toki -1 - +2 kg nesteistä ja päivästä ja ajanhetkestä riippuen. Määriä en tarkkaan tähän nyt jaksa kirjottaa.... Tarkotuksena ois että ens keväällä ois painoo joku 105 taas eli mihinkään raivobulkkiin en taaskaan lähe tän maltinkaan jälkeen ja ei sitä talvella jaksa mitään diettailla. Eli viime torstai ->

0550 herätys, Sf-heraturboa 20grammaa, Sf Vitamaxia puol tl

0610-0630 tyhjällä mahalla pyörällä töihin

0645 aamiainen: maitoa, näkkileipää, margariinia, Ehrmannirahkapurkki, banaani, rypsäriä

0900 Ehrmanni + pari kaurakeksiä pellossa

1130 lounas, tais olla vihanneksia, lihakastiketta, yks peruna

1445-1505 pyörällä kotiin

1515 Ehrmanni + pellavarouhetta, jonka jälkeen kaupungille löylyttelemään

1720 päivällinen; kanaa, vähän riisiä, salaattia ja rypsäripohjasta (50%) salaattikastiketta

2000 heraturboa 20 grammaa

2015-2100 treeni, vettä meni monta litraa ennen treeniä ja treenin aikana

2105 heraturboa 50 grammaa + Sf maltoa 40 grammaa, Vitamaxia vajaa tl, Sf kreatiinia noin 8g

2200 mansikkarahkaa

2320 rahkaa + pellavarouhetta + kalaöljyä

Oon siis viime aikoina syöny rahkaa aika paljon, jossain vaiheessa siihen taas kyllästyy ja se jää kokonaan so not mutta nyt se maistuu :).

Hei Sakkeus vedät sä tota rypsäriä ihan suoraan pullosta vai sekotatko sitä johonkin? Kuinka tärkeenä pität tota rypsäriä?

edit: nii ja paljo tossa esimerkkipäivässä suunnilleen tuli protskuja, hiilareita ja rasvoja?

Originally posted by andor
A. Hei Sakkeus vedät sä tota rypsäriä ihan suoraan pullosta vai sekotatko sitä johonkin? Kuinka tärkeenä pität tota rypsäriä?

B. edit: nii ja paljo tossa esimerkkipäivässä suunnilleen tuli protskuja, hiilareita ja rasvoja?

A. rypsäri jyllää muut öljyt hyvillä suhteillaan kuten palstalla on ollut 1000000 krt puhetta, harvoin vedän nykyään pullosta, lähinnä kastikkeina, ruuan seassa ja leivän päällä. Muutaman kerran viikossa toki lusikallakin tulee otettua.

B. en tiiä eikä suoraan sanoen nyt oikeestaan kiinnosta yhtään:). Kuten kirjotin tossa niin todella harvoin lasken kalorit, grammat ja suhteet pilkuntarkasti. Määrätkin vaihtelee päivittäin jopa paljonkin ellei oo dieetti menossa. Olettaisin että tuossa on E%-jakauma jotain p35/h35/r30 ja kcal 2800 tai sinnepäin. Dieetillä oli kalorit alle 2500 / vrk.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Re: Re: Sakkeukselle

Originally posted by Sakkeus

2015-2100 treeni, vettä meni monta litraa ennen treeniä ja treenin aikana

2105 heraturboa 50 grammaa + Sf maltoa 40 grammaa, Vitamaxia vajaa tl, Sf kreatiinia noin 8g

2200 mansikkarahkaa

2320 rahkaa + pellavarouhetta + kalaöljyä
Miten sä selviät yön yli hengissä? Mulla tulee 1,5 h päästä palautusjuomasta niin paha hypoglykemia, että kylmä hiki valuu ja kädet tärisee ja palautusjuoman jälkeen on aivan pakko saada reilusti pitkiä hiilareita tai kuolema tulee koputtelemaan.

Re: Re: Re: Sakkeukselle

Originally posted by Tomi
Miten sä selviät yön yli hengissä? Mulla tulee 1,5 h päästä palautusjuomasta niin paha hypoglykemia, että kylmä hiki valuu ja kädet tärisee ja palautusjuoman jälkeen on aivan pakko saada reilusti pitkiä hiilareita tai kuolema tulee koputtelemaan.

Yksi syy siihen miksi en enää käytä maltoa :)

Re: Re: Re: Re: Sakkeukselle

Originally posted by Sam225
Yksi syy siihen miksi en enää käytä maltoa :)
Niin siis pelkkää protskua palautumisjuomassa? Oon miettiny vähän samaa kun tuosta maltosta tulee aina niin kauhee turvotus / vatsan vääntely...

Re: Re: Re: Re: Re: Sakkeukselle

Originally posted by Jortsu
Niin siis pelkkää protskua palautumisjuomassa? Oon miettiny vähän samaa kun tuosta maltosta tulee aina niin kauhee turvotus / vatsan vääntely...

Millanen vatsa sulla oikein on?

Malto

Itse jätin maltot vuosia sitten jo pois. Vatsa ei tykännyt niistä ja mielummin ne hiilarit syö esim. banaanin muodossa. Energiasta kun ei meikäläisen ruokahaluilla ole pulaa. Sakkeuksen kroppa kyllä vetää aika paljon maidon proteiineja, mutta onpahan tulostakin tullut.

Itse en valitettavasti voi enään syödä halpoja Ehrmanneja laktoosi-intoleranssin takia. Noh, pitää mennä tänään taas hakemaan 5 kg pussi Fastin 85:sta.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sakkeukselle

Originally posted by VahvaJussi
Just. Tarkoitin lähinnä sisälmyksiä kun tollasia oireita tulee maltosta.
Aijaaaa.... ;) Oikeastaan sisälmyksinä täydet paskat. Vanhemmiten paranemaan päin, kai, pienenpänä poikana ei pystynyt syömään oikein mitään... siksi lienen tällainen hukkapätkä.

Re: Re: Re: Sakkeukselle

Originally posted by Tomi

Ihan hyvin oon selvinnyt, ei tuu tollasta. Ja varmaan sen takia että mansikkarahkan hiilarit imeytyy rahkan takia melko hitaasti - siis hitaammin kuin jos söis pelkkiä mansikoita - , ja iltapalasysteemin rahkan ja pellavarouheen (h 20-30g/100g) hiilarit samoin imeytyy hiton hitaasti kuidun, rahkan ja öljyn takia.
Ei mullakaan sillon olo oo hyvä jos otan maltoa jotain 80 grammaa, tuossa siis n.40g, enkä söis mitään rahkaa tai järkevää iltapalaa.

(Ei 45:n minuutin treenin laskemia glykogeenivarastoja tarvitse täytellä sadoilla grammoilla hiilaria mutta tämän varmaan tiedätkin etkä tätä kysynyt :) )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom