Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aivan! Periaateasiaa. Äärimmäisen harvat asiat täällä ovat niin tylsiä ettei KUKAAN muu halua niitä tietää.Originally posted by HooEee
Miksi privalla? muutkin haluaisi nähdä.
Originally posted by -ö-
Aivan! Periaateasiaa. Äärimmäisen harvat asiat täällä ovat niin tylsiä ettei KUKAAN muu halua niitä tietää.
Omastamielestäni taas yksi historian parhaista ketjuista.Originally posted by Rice
Kaikki muu täällä on mielenkiintoista muista tietää paitsi tuolla yleisellä puolelle ollut ketju siitä mitä kukin meistä sheivaa ja mistä...:evil: :lol2:
Originally posted by janipp
Sakkeus oon lukenu mielenkiinnolla sun kirjotuksia tällä palstalla, mutta jos viitsit laittaa tyypillisen treenipäiväsi ruokailu esimerkin. Eli mitä sapuskaa ja lisäravinteita käytät mihinkin aikaan. tällöin saisi kokonaisuuden paremmin esille.
Originally posted by andor
A. Hei Sakkeus vedät sä tota rypsäriä ihan suoraan pullosta vai sekotatko sitä johonkin? Kuinka tärkeenä pität tota rypsäriä?
B. edit: nii ja paljo tossa esimerkkipäivässä suunnilleen tuli protskuja, hiilareita ja rasvoja?
Miten sä selviät yön yli hengissä? Mulla tulee 1,5 h päästä palautusjuomasta niin paha hypoglykemia, että kylmä hiki valuu ja kädet tärisee ja palautusjuoman jälkeen on aivan pakko saada reilusti pitkiä hiilareita tai kuolema tulee koputtelemaan.Originally posted by Sakkeus
2015-2100 treeni, vettä meni monta litraa ennen treeniä ja treenin aikana
2105 heraturboa 50 grammaa + Sf maltoa 40 grammaa, Vitamaxia vajaa tl, Sf kreatiinia noin 8g
2200 mansikkarahkaa
2320 rahkaa + pellavarouhetta + kalaöljyä
Originally posted by Tomi
Miten sä selviät yön yli hengissä? Mulla tulee 1,5 h päästä palautusjuomasta niin paha hypoglykemia, että kylmä hiki valuu ja kädet tärisee ja palautusjuoman jälkeen on aivan pakko saada reilusti pitkiä hiilareita tai kuolema tulee koputtelemaan.
Niin siis pelkkää protskua palautumisjuomassa? Oon miettiny vähän samaa kun tuosta maltosta tulee aina niin kauhee turvotus / vatsan vääntely...Originally posted by Sam225
Yksi syy siihen miksi en enää käytä maltoa
Originally posted by Jortsu
Niin siis pelkkää protskua palautumisjuomassa? Oon miettiny vähän samaa kun tuosta maltosta tulee aina niin kauhee turvotus / vatsan vääntely...
Tommonen ruskea, vähän pyöreä, pienet kahvat sivuilla.Originally posted by VahvaJussi
Millanen vatsa sulla oikein on?
Originally posted by Jortsu
Tommonen ruskea, vähän pyöreä, pienet kahvat sivuilla.
Aijaaaa.... ;) Oikeastaan sisälmyksinä täydet paskat. Vanhemmiten paranemaan päin, kai, pienenpänä poikana ei pystynyt syömään oikein mitään... siksi lienen tällainen hukkapätkä.Originally posted by VahvaJussi
Just. Tarkoitin lähinnä sisälmyksiä kun tollasia oireita tulee maltosta.
Originally posted by Tomi
Miten sä selviät yön yli hengissä? Mulla tulee 1,5 h päästä palautusjuomasta niin paha hypoglykemia, että kylmä hiki valuu ja kädet tärisee ja palautusjuoman jälkeen on aivan pakko saada reilusti pitkiä hiilareita tai kuolema tulee koputtelemaan.
1515 Ehrmanni + pellavarouhetta, jonka jälkeen kaupungille löylyttelemään