Sairasta!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Vaikka tää nyt on ollut tiedossa että tuommoista tapahtuu, niin kuitenkin kun noita lukee, niin onhan toi nyt jumalauta aivan hulluutta. Pieniä tyttöjä silvotaan ilman minkäänlaista puudutusta ja jumalauta länsimaat syytää näille maapallon syöpäläiskansoille rahaa niin että soi.

"... vaatii yleensä kuusi aikuista pitelemään lasta leikkauksen aikana. Toimenpide tehdään ilman puudutusta ja usein epähygieenisissä olosuhteissa. Leikkausvälineenä käytetään veistä, partakoneenterää, saksia tai lasinsirpaletta."

http://www.kolumbus.fi/jyrki.vartiainen/ymparileikkaus.htm

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Leikkauksen jälkeen tytön jalat sidotaan 7 - 40 päivän ajaksi yhteen, haavojen umpeutumisen edistämiseksi ja estämään arpikudoksen muodostumista."

Siis ei helvetti. Ei tossa todellakaan ole järjen hiventä. Tätä nyt voisi päivitellä vaikka kuinka mutta totean nyt vain vaatimattomasti, että olisi hieno nähdä tuo artikkeli Iltalehdessä tai -sanomissa. Nähtäisiin oikeasti, minkälaisen reaktion tuo herättäisi. Sen jälkeen voitaisiin puhua kehitysavusta uusin äänensävyin.

Toisaalta, koulutus voisi edistää tuonkin kiviaikaiskulttuurin poistumista maapallolta. Onko sitten parempi ottaa rahat kokonaan pois vai syytää kaksinkäsin lisää, tiedä häntä.

Olin joskus vuosi takaperin kuuntelemassa erään seminaarin esityksiä ja siellä joku puhui yllättäen näistä "silpomisjutuista". Se oli aivan helvetillistä kuunneltavaa (ja katseltavaa; onneksi oli sentään piirroskuvia) :curs:

Vähän tuntuu, että jokainen euro mikä sinne menee, lisää vain syntyvyyttä. Luonto koittaa hoitaa evoluution kautta heikommat pois, aids jyrää siellä, mutta mitä tekee YK sun muut avustusjärjestöt, lisää vain rahoitusta niinkuin ei muualla olisi rahalle enemmän tarvetta.

Originally posted by Mike
Vähän tuntuu, että jokainen euro mikä sinne menee, lisää vain syntyvyyttä.

Joo kyllä se siltä tuntuu. Toisaalta, kun naiset siellä saisi koulutusta ja tajuais että maapallo ei ole litteä, voisi ne ehkä saada ite muutoksia aikaan siinä, miten niitä kohdellaan. Toisaalta, eikös siellä olla melko islamistisia tuolla neekerienmaassa? Ei siinä uskonnossa paljon naisilta kysellä turhia.

Ratkaisu voisi olla, että 100 vuodeksi suljettaisiin koko mantere ja katottaisiin sitten, mitä on jäljellä. Jos siellä asutaan vieläkin kamelinkakkamajoissa keskellä aavikkoa, ja hinkataan tikuilla tulta, niin annettaisiin sitten vaan olla kaikkien koulutusyritysten.

*lepex palaa maan pinnalle*

Joopa jooo...

Originally posted by lepex
Toisaalta, koulutus voisi edistää tuonkin kiviaikaiskulttuurin poistumista maapallolta. Onko sitten parempi ottaa rahat kokonaan pois vai syytää kaksinkäsin lisää, tiedä häntä.

Eipä se meno länsimaissakaan ollut ennen juuri tuota parempaa. Elintason nousua ja sen aiheuttajia, demokratiaa, kapitalismia ja yhteiskunnan sekularisoitumista, meidän on kiittäminen paljosta. Nämä ovat avainkysymyksiä noissa kehitysmaissakin. Ja naisten aseman parantaminen (kansalaisoikeudet, koulutus) on ainakin YKn mukaan avainasemassa.

Se on sitten eri asia miten nopeasti tai varmasti kehitys saadaan käyntiin noissa maissa. Kaikkien etu kuitenkin on että niin tapahtuu, muuten länsi hukkuu laittomiin siirtolaisiin, helvetisti maapallon resursseja tuhoutuu jne.

Aivan hirveetä!
Uskomatonta miten tollasta tehdään. Lääketiede ja kaikki asiantuntiat ovat vastaan,mutta homma vaan jatkuu.
Vieläköhän ne tekee tota
..Alempiarvoisten miesten (orjien) esinahkaan pantiin fibula (l. solki) samassa tarkoituksessa. voin jo arvata oikean vastauksen.

ps. katson järkeväksi olla laukomatta enempää mielipiteitäni:piis:

--EE!eedit--
Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. millä ihmeellä te löydätte tollasia sivuja?
Googletatteko kaiken maailman ihme sanoja aikanne kuluksi:lol2:

Niinpä, ei tuollaista voi kyllä puolustella millään argumentilla, ei nykymaailmassa. Uskomatontahan se on että tänä päivänä tämä.... [] miksikä sitä nyt sanoisi, on vielä näin yleistä jossain päin maailmaa. Oma kantani on se että ei niillä näytä olevan mahkuja selvitä itse ongelmistaan vaan kyllä juuri esim. YK:n on ajettava niiden muijien oikeuksia kiivaasti ja periksiantamattomasti. Muuten ei tilanne muutu ikinä.

Näin nykypäivän länsimaisen ja 'sivistyneen' ihmisen on mahdotonta ymmärtää moista. Onhan noita tehy silti iät ajat ja ihmiskunnan historiasta löytyy varmasti paljon muita yhtä kamalia hirveyksiä. Ihmisen typeryydelle ei ole rajoja, se on nähty jo äärimmäisen monta kertaa aikaisemminkin ja tullaan aina näkemään. Tuollaiseen on aina vaikea sanoa jotain... siksi enpä edes yritäkään tämän enempää.

--> Edit: Itse asiassa sanonpas! Jos tätä nyt ajattelee niin tästähän pääsemme taas kerran uskontojen ja uskomusten piiriin. Siispä viljelen tätä linkkiä taas kerran; http://www.vapaa-ajattelijat.fi/

Tuo toimintahan on hyvinkin järkevää tiettyjen ihmisten kannalta.

Vallassa olevat haluavat säilyttää valtansa tavalla tai toisella. Jos haluttaan seksuaalisesti orjuuttaa nainen, ympärileikkaus on raju mutta tehokas keino. Infektiot, kivut, jne. , on hinta jota vallassa olevien ei tarvitse maksaa.

Samat hallintapyrkimykset on havaittavissa länsimaisessa kapitalistisessa yhteiskunnassa, ilmentymät vaan ovat erilaiset. Oikeat asiat eivät pääse esille, vain taloudellisesti kannattavat asiat pääsevät. Laatua ei tarvita, jos huonompi saadaan myytyä. Itseasiassa on ihmisten oma vika, jos hyväksyy sen.

Huoria me kaikki ollaan.

Vähän tuntuu, että jokainen euro mikä sinne menee, lisää vain syntyvyyttä.
Itse asiasta taitaa olla niin, että mitä vähemmän rahaa ja ruokaa, sitä enemmän lisäännytään. Myöskin länsimaissa.

jumalauta länsimaat syytää näille maapallon syöpäläiskansoille rahaa niin että soi.

[[/url]

Mielipiteitähän saa olla, mutta muista nyt Mike kuitenkin että edustat Pakkotoisto OY:tä, vaikka tietysti nämä kommentit ovat sinun omiasi. Markkinointimielessä voisit ehkä valita sanasi toisin?

Originally posted by muffy

--> Edit: Itse asiassa sanonpas! Jos tätä nyt ajattelee niin tästähän pääsemme taas kerran uskontojen ja uskomusten piiriin. Siispä viljelen tätä linkkiä taas kerran; http://www.vapaa-ajattelijat.fi/ [/B]

Vapaa-ajattelijoissa ei ole muuta vikaa kuin se että jäsenistä arviolta 90 prosenttia on kommunisteja.

Originally posted by Natupelle
Vapaa-ajattelijoissa ei ole muuta vikaa kuin se että jäsenistä arviolta 90 prosenttia on kommunisteja.

:confused: Kerro missä noin sanotaan?

Eikös kommunismilla ole vahvat taipumukset uskoon?

Eikös kommunismilla ole vahvat taipumukset uskoon?
Juurikin päinvastoin. Marxin mukaan uskonto on kansojen opiumia.

Originally posted by MuscleMemory
Juurikin päinvastoin...
Ahaa toi oli mulle uutta (tätä täytyy siis selvittää).

-!e!e!dit-
joo. näyttäis olevan sosialismi kirkkoa vastaan, mutta ilmeisesti lähinnä "korkon ylemmyyttä", ei niinkään itse uskontoa vastaan. Kommunismi taas näyttäis olevan kaikkea vastaan :lol2:

Ei saatana! kaikkea sitä näin iltasella tutkiikin

Re: Re: Sairasta!

Originally posted by Agony
Mielipiteitähän saa olla, mutta muista nyt Mike kuitenkin että edustat Pakkotoisto OY:tä, vaikka tietysti nämä kommentit ovat sinun omiasi. Markkinointimielessä voisit ehkä valita sanasi toisin?

Ja onko Pakkotoisto Oy sitten joku ihmisoikeusjärjestö? Pakkotoisto Oy myy lisäravinteita, Mike on edelleen yksilö, jolla on omat mielipiteet. Niinkuin minä yhtäkkiä muuttuisin niin korrektiksi että, sanon edelleen asiat miten ne ajattelen, jos siitä joku suuttuu, niin suuttukoon.

Kaikilla on vapaus omaan mielipiteeseen ja niitä saa ilmaista. Melkein pitääkin.

Originally posted by Lycanth
Kaikilla on vapaus omaan mielipiteeseen ja niitä saa ilmaista. Melkein pitääkin.

En kai minä ole muuta väittänytkään? Ajattelin vain huomauttaa, että kärjistettyjen kommenttien esittäminen (ettenkö sanoisi asiattomien, vrt. "syöpäläiskansa"), ei pakosti ole liiketaloudellisessa mielessä erittäin kannattavaa. Vapaudesta ja oikeudesta en sanonut mitään.

Originally posted by Agony
En kai minä ole muuta väittänytkään? Ajattelin vain huomauttaa, että kärjistettyjen kommenttien esittäminen (ettenkö sanoisi asiattomien, vrt. "syöpäläiskansa"), ei pakosti ole liiketaloudellisessa mielessä erittäin kannattavaa. Vapaudesta ja oikeudesta en sanonut mitään.
Mutta kuitenkin. Minulle on yksi hailee mitä yrityksen myyjät ajattelee muista kulttuureista kuhan kauppa toimii rehellisesti. Ja uskon varmasti Pakkotoisto Oy menestyvän alallaan :kippis1:

Agony, voitko minun puolesta tehdä pari tarkistusta? Katsotko ylläpidon kaikki noin 6000 viestiä ja sano mitkä ovat kärjistettyjä, poistamme ne sitten. Ei tarvitse olla hirveä ruudinkeksijä tajutakseen, että on aika mahdotonta mennä jälkeenpäin korjaamaan sanomisiaan, viesteissä kun ei lue jokaisen kohdalla "ennen tai jälkeen Pakkotoisto Oy:n".
Muutenkin nostat nyt meteliä naurettavasta asiasta, onpas aivan kamalaa tuo kun mainitsen naisten ympärileikkauksia tekeviä kansoja syöpäläiskansoiksi.
Mitenkähän on, suorittavatko Suomessa pakolaisina asuvat somalit noita toimituksia kotioloissa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom