Sairaana salille

BCAA-valmisjuoma -40%
Kävin äsken hieman kuumeisena salilla ja nyt on parempi olo. Kuinka fiksua toi flunssassa salilla käynti yleensä on?
Joku sano et sydän ei tykkää jos sykettä nostaa, mut siks mä pidinkin pidemmät tauot, enkä tehny mitään aerobista...
:david:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Kyllähän siinä vissiin sydäntulehduksen riski on olemassa, mutta mieti mieluummin niin, että montako kiloa tuloksissa luulet nyt voittaneesi vuositasolla? Gramman, ehkä 10 grammaa. Hyvällä tuurilla jos olet huomenna sairaampi, teit kohtuullisen kivan takapakin tuloksiin. Liekkö keho edes pystyy sairaana kääntämään treenin jälkeistä katabolia tilaa anaboliseksi, tuskin ainakaan normaalia tahtia.

Juu.. Älä käy kipeenä! Eikä se liity pelkästään aerobiseen liikuntaan... Se, että sydän ei tykkää liittyy sydänlihas tulehduksen riskiin. Jolloin siis et todella pitkään aikaan reenaa jos sen saat.. Ei kannata leikkiä sen kanssa.

Sumppari sanoi:
Kyllähän siinä vissiin sydäntulehduksen riski on olemassa, mutta mieti mieluummin niin, että montako kiloa tuloksissa luulet nyt voittaneesi vuositasolla? Gramman, ehkä 10 grammaa. Hyvällä tuurilla jos olet huomenna sairaampi, teit kohtuullisen kivan takapakin tuloksiin. Liekkö keho edes pystyy sairaana kääntämään treenin jälkeistä katabolia tilaa anaboliseksi, tuskin ainakaan normaalia tahtia.

No emmä kovin kipee oo, hieman nuutunu olo vaan, ja otin ihan varovasti. En oo päässy salille tällä viikolla vaan kun kerran ennen tätä, pitäis joskus saavuttaa toi mun tavote paino (80 kg tms.) niin en malttanu olla menemättä... No ens kerralla en sit mene.

Siinä käy tosiaan herkästi niin, että olo paranee salille mennessä ja sieltä tullessa, mutta seuraavana päivänä onkin sitten taas tauti tullut pahempana takaisin. Näin ainakin minulla, kun en pysynyt tarpeeksi kauaa poissa salilta. Flunssan jälkeen pari suht kuumeetonta päivää ja salille. Samana iltana kuume nousi taas. Eli reippaasti taukoa vaan. Et ehdi menettämään paljoa edes viikon totaalitauolla.

Kuten Joona sanoi, hetken voi tuntua paremmalle, mutta sitten tulee seinä vastaan.. Älä odota sitä! Helposti lähtee reenaamaan kipeänä, mutta kannatta odottaa vaikka kuinka tekee mieli salille! Kokemusta löytyy :)

Kaveri teki viimevuonna suuren virheen, ei antanut tavallisen flunssan parantua kunnolla vaan meni kerta toisensa jälkeen salille olettaen että on jo terve. Lopputulos ei nyt onneks ollut sydänlihastulehdus vaan puoltoista kuukautta kestänyt lämpöily joka jo johti siihen että voimatasot luonnolisesti tippu reilusti ja olo oli tosi tyhjä. Sen verran kovaa kävi elimistö sen aikaa. Kolme kuukautta meni että taas treenit kulki ja niistä nautti ja tulokset palasi ennelleen. Se on neljännes vuosi vituiks sen takia kun ei levännyt riittävän paljoo yhden pikku flunssan jälkeen. Reilusti vaan lepoo ja sit kun olo oikeesti tuntuu hyvältä niin rauhassa reenaan, ei heti maksimeja koittaan mikä on jo sanomattakin selvää? Ite oon samaan tyhmyyteen syyllistynyt, en ihan noin vittumaisin seurauksin mutta kuitenkin, ja varmaan moni muukin? Virheistä oppii, mutta ei niitä kannata ehdontahdoin tehdä.

Kyllä mun mielestä pikkunuhassa voi salille mennnä kunhan ei minkäänlaista kuumetta ole.

Mulla tulee noin kerran kuukaudessa semmonen nuhaflunssa joka kestää päivän-kaksi, aivastuttaa kokoajan ja räkää valuu niin saatanasti. Flunssan huomaa aamulla ja se pahenee päivän mittaan mutta silti olen vitutuksissani raahautunut salille jos treenipäivä kerran on. Usein myös aamulla lenkille tyhjällä mahalla ja olo on kas kummaa parantunut fyysisen suorituksen jälkeen. En tiedä mikä siinä on ja mitä se flunssa oikeasti edes meinaa, kuumeessa en ole ollut varmaan neljään vuoteen eikä pientä flunssaa pahempaa oo ollu. En nyt viitsi suositella menemään nuhaflunssassa salille mutta itselläni se on ainoastaan helpottanut oloa. Kuumeessa en kyllä todellakaan salille menisi.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Kippeenä köllötellään sohvalla, roikutaan pakkiksen chatissa ja palstalla, syödään hyvin ja nukutaan riittävästi.. salille ei mennä ollenkaan, ennen ku on terve.

Viikon huili ei vie keneltäkään tuloksia tahi pudota massaa tai lisää läskiä....

Kipeenä treenattaessa on aina mahdollisuus sairastua sydänlihaksen tulehdukseen. Faijalle kävi juuri näin kun paiski töitä kipeänä ja sairastui sydänlihaksen tulehdukseen, joka johti sydänlihaksen vajaatoimintaa ja sairaseläkkeeseen...! En suosittele kenellekkään!

Pari kertaa tässä lyhyen treeniurani aikana on ollut ensin pientä flunssaa, jotka meni ohi kun piti n. 4 päivää lepoa ja takaisin salille ja hyvin taas treeni kulki. Niiden jälkeen on ollut myös pari flunssaa, jolloin ajattelin, että ei ne aikaisemminkaan ollut kestäneet kuin pari päivää ja ei mitään treenitaukoa tarvitse pitää ja seurauksena molempina kertoina n. kuukausi treenitaukoa, hauskinta on se, että saman virheen tein vielä ton ensimmäisen kunnon flunssan jälkeen, vaikka luulisi, että virheistään oppisi.

Ettei Dracone olis mitään allergista nuhaa sulla kun kerran niin usein vaivaa?? Ja fyysinen rasitus saa röörit auki ja rään kiertään. Itellä nimittäin sama homma, ja osaan erottaa koska kyseessä on allerginen nuha ja koska ei. Ja Sukulaku varmaan oppii sen ettei "pikkunuhassakaan" kannata ihan hirveesti repiä, elimistö käy taistelua sillon sitä "pikkunuhaa" vastaan ja on sen myötä aika kuormitettu! Viimestään silloin oppii kun oikeesti elimistö heittää pakkolevon päälle, ei millään pahalla:)

joo voinhan olla väärässäkin, mutta tuntuu niin oudolta olla menemättä salille, kun siitä tulee vielä parempi olokin. ja tulee huono omatunto jos ei mene:)

Sukulaku sanoi:
joo voinhan olla väärässäkin, mutta tuntuu niin oudolta olla menemättä salille, kun siitä tulee vielä parempi olokin. ja tulee huono omatunto jos ei mene:)
Huono omatunto siitä voi tullakkin kun jättää menemättä pikku flunssan takia, mutta voi perse sitä huonon omantunnon suuruutta sillon kun menee pikkuflunssassa reenaan ja lopputulos on kuukauden, kahden tai kolmen totaalilepo :itku: Tietysti kulkeehan se pikkuflunssan rajakin jossain, ettei yli tarvi ruveta yliampumaan :jahas: Eiköhän se jokaisen kroppa pelaa erilailla joten kai tää on sarjassamme taas niitä asioita jota ei voi oppia muualla kun kantapääopistossa? MUTTA YLEISESTI KYLLÄ: EI KIPEENÄ TREENAAN.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Net Virgin sanoi:
Viikon huili ei vie keneltäkään tuloksia tahi pudota massaa tai lisää läskiä....
Viikossa meni 3kg, painosta vajaat 2kg tuli nopeasti (n. vko) takaisin, mutta lopuissa sitten kestikin ihan yhtä kauan kuin mitä normaalistikin kestää painon nousta... Eli ittellä kk:ssa saatu painoa 300g tuon viikon kuumeen takia. :jahas: Juu ja kyllä se voimatasokin alkuun oli aika heikkoa, mutta se tuli nopeesti takaisin. Ja toisaalta vatsa on kyl litteämpi kuin kk aiemmin... :thumbs:

Jos minulla on ollut hiukankin kuumetta, en ole salillepäin edes vilkaissutkaan.
Jos taasen olo vain on ollut flunssainen ilman kuumetta olen käynyt vetämässä ERITTÄIN KEVYEN treenin lävitse.
Tällöin painot on olleet luokkaa 20 - 30% max ja näillä pumpannut kevyellä temmolla n. 10 toiston sarjoja, siten että hiukan on tullut lämmin mutta en ole hengästynyt yhtään, eikä pulssikaan ole kummoisesti kiihtynyt.
Tämän jälkeen olenkin sitten vain venytellyt lihakset.

Tällein olen estänyt ettei kroppa ole jäykkä ja kankea jahka on päässyt aloittamaan kunnon treenin.
Lisäksi pipokin on saanut rauhan, kun tuli käytyä muka treenaamassa. :hyper:

Njoo jos olo tuntuu kipeältä niin ei salille. Mutta itse olen ihan normaalisti käynyt jos vähän nenä on vuotanut tai räkää ampunu ulos. Kurkkukivussa menee oma raja treenille.

Elä mene salille kipeänä se on hullujen hommaa...

Joo no kaveri sai sydänlihaksen tulehduksen ku treenaili puolikuntoisena (jääkiekkoa), no nyt se on jääkiekon lopettanu ja pitää ny taukoa ainakin kesän, että sillee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom