Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaikki ihme dietit vievät lihaa, mutta jos joku moisen dietin keksii jossa syödään sairaasta prodee nii sitte se voi ollaki "ihme" dietti.
Kauneus ja Terveys sanoi:* Keittoa ja vihreitä vihanneksia (parsakaalia, hapankaalia, kurkkua, salaattia, kesäkurpitsaa, mutta ei papuja, herneitä, avokadoa) mielen mukaan.
* Ei hedelmiä eikä mehuja ollenkaan.
* Vain vettä.
* Illalla iso uuniperuna voin(1 tl) kanssa.
Yksi duuni kaveri kokeili tuota diettiä ja aika rikki äijä oli jo muutaman päivän päästä:D , kyllä siinä painoa putosi jonkin verran mutta nopeasti se paino palautui takaisin kun siirtyi takaisin normaaliin sapuskaan :whip:
Moi
Kysyitkö siltä duunikaverilta, oliko se keitto hyvää?
Mä syön muutenkin niin kamalan vähän, että jos olisin tyhmä ja koittaisin, onnistuisin varmaan noudattamaan kaikenlaisia kitudieettejä. Erona on kuitenkin se, että syön vähän ihan vain sen takia, etten tunnu tarvitsevan paljon ruokaa.
Oletko aivan varma? Itse olen tuhlannut monta kuukautta elämästäni ja treeneistä syömällä juurikin 1200-1600 kilokaloria ja perustelemalla itselleni, että "en tarvitse enempää, kun en kerran liho". Palautuminen ja kehitys ovat kuitenkin nousseet aivan toiselle tasolle, kun olen uskaltanut lisätä syömisiä ja etenkin hiilihydraatteja (ja kappas vain, en edelleenkään liho - ylimääräiset turvotukset päinvastoin häviävät).
Nälkä ei kuitenkaan näitä syömisiä minulle kerro, vaan on itse vähän tajuttava, missä nostaa annoskokoja ja koska syö, vaikkei mieli ihan välttämättä kovasti tekisi. Toisaalta liikun kyllä paljon (puntti 4 krt/vko, aerobinen 2-4 krt/vko ja hyötyliikuntaa liki joka päivä). Se on vaan turvallista pitää sitkeästi kiinni harhaluulosta, ettei muka tarvitse enempää ja lihomisen pelossa pitäytyä vanhoissa tavoissa.