Saddam tuomittiin kuolemaan

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja amf
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hussein on juuri sopivan kameleonttimainen hahmo joka tarpeeseen. Etupäässä poliittinen diktaattori, josta saadaan nyt myös islamilainen marttyyri.

Tuollaista monikasvoista rooliahan hän toteutti jo eläessään.
 
Yhtään ongelmaa ei ratkaistu tällä teloituksella, koko lähi-idän näytelmän pääpainokin on ajat sitten siirtynyt pois Husseinista. Ilman teloitusta hänet olisi jo unohdettu, nyt hänestä vielä saatiin marttyyri aikaan.

Jenkit sai vähän muuta juttua lehtiin kun kertomuksia epäonnistumisistaan ja Irakin sisällissodasta - hups, tarkoitan levottomuuksista. Ongelmilla on taipumus kuitenkin tulla esiin jossain vaiheessa... Tällä tempauksella Iranin valta lähi-idässä kasvoi merkittävästi kaikessa hiljaisuudessa kilpailijan poistuessa kuvioista. Se tuskin oli Bushin tarkoitus.
 
Ei uskota ilman videota.

Kyllä jenkit varmistaa sen kuoleman ihan varmasti, mutta toisaalta nythän taas pääsee yksi salaliitto teoria valtaansa että saddam ei olekaan kuollut vaan jenkit ovat piilottaneet sen jonnekin jne jne.

En usko että tilanne Irakissa mitenkään paranee tai edes koko lähi-idässä muuttuu yhdellä teloituksella.
 
Same old shit. Maailma pyörii radallaan, yhtä suurmiestä kevyempänä. Eikai tämä mitään muuttanut maailmassa, mutta jos jollekin antaa rauhan niin hyvä sitten.
 
Olihan netissä jo joitakin pätkiä. Hieman ennen teloitusta oli muutama kymmenen viimeistä sekunttia, mutta itse teloitusta ei näytetty, joskaan en itse sitä jäänyt kaipaamaakaan.
 
Toivottavasti saadaan jotain parempaa matskua.

On tää kyllä ihan sairasta... Ihmiset kerjää nähdä materiaalia siitä, kun ihminen hirtetään. Mä en varsinaisesti moralisoi, koska mä haluan itekki nähdä kaikki noi videot, mutta tää on silti mun mielestä sairasta. Mä oon kuolemantuomiota vastaan tässäkin tapauksessa, mutta mua silti kiinnostaa sikana toi täytäntöönpano, vaikka se onki ihan sairasta ja aika vastenmielistä.
 
Back
Ylös Bottom