Saddam tuomittiin kuolemaan

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja amf
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saa nähdä minkälaisia levottomuuksia aiheuttaa..

Eräät muslimit:
"Väärin pyhäpäivänä teloittaa, vaikka mitä olisi tehnyt ihminen"
"Tarkoitus pyhittää kaiken"

Tässä on ainesta salaliittoteoriaan...

USA onkin vienyt entisen suosikkipoikansa lavastetun hirttämisen jälkeen turvaan johonkin salaiseen paikkaan...

Osama, Saddam ja George hakkaavat tällä hetkellä korttia Bush:in Texas:in Ranch:illa ja juovat kalajaa. Kolmen kopla taas yhes koos.

Edit: + John F. Kennedy on saunomassa Yrjön tyttärien kanssa.
 
Mahtaakohan kukaan saada sitä mediaan kuvattua (ja sensuroitua) versiota kokonaisena jakoon? On meinaan aika hyvältä paikalta kuvattu.
 
Olenko mä jotenkin nössö kun en vaan kertakaikkiaan pysty katsomaan? Pistin jo videon pyörimään mutta kun näin sen narun laitettavan kaulan ympärille niin oli pakko lopettaa.
 
Olenko mä jotenkin nössö kun en vaan kertakaikkiaan pysty katsomaan? Pistin jo videon pyörimään mutta kun näin sen narun laitettavan kaulan ympärille niin oli pakko lopettaa.

Mielestäni on täysin luonnollista ja tervettä, että hirttonaru ihmisen kaulassa saa olon omituiseksi - oli siinä sitten Saddam tai kuka tahansa (fiktiiviset leffat onkin sitten jo toinen juttu). Silti huomasin itsekin etsiväni netistä sensuroimatonta pätkää... Synkkä ja utelias on ihmisen mieli. :arvi:
 
Jotenki saa näistä videoista sellaisen kuvan, että jokainen arabi kärsii Parkinsonin taudista - kamera heiluu samalla lailla kaikissa niissä beheading- ja IED-pätkissäkin.

Nojoo, Saddam eli niinkuin hirviö, mutta sentään kuoli kunnialla.
 
Tätyy sanoa et oli kylmäverinen tyyppi. Siinä se vain vihaisesti kuunteli kun huppupäiset pojat mietti miten naru pujotetaan kaulaan. Toisaalta kyllähän se tiesi jo viimeisen kolmen vuoden ajan että tulee kuolemaan. Oli kai jo henkisesti kauan sitten hyväksynyt asian.
 
Saddam muuten hirtettiin eritavalla kuin normaalisti, eli siellä on ollut tapana tehdä tämä hirttäminen henkilönostimella. Sit nostetaan teloitettava killumaan ja sanomattakin selvää että tuollatavalla hirtettäessä kuoleminen tukehtumalla kestää huomattavasti kauemmin.
Eikä Saddam ollut saanut mitään mutilaatio tuomioita, vaikka varastikin huomattavia summia. Helpolla kaveri pääsi verrattuna normaaliin irakilaiseen
 
Toi ei vaan oikein ole rangaistus, tuo kuolemantuomio. *Naps* ja se siitä, ihan kun ei ikinä ollut ois.
 
Nojoo, Saddam eli niinkuin hirviö, mutta sentään kuoli kunnialla.

Ööö, miten niin kunnialla. Eikös se itse toivonut teloitusta ampumalla. Jostain mulla on sellainen kuva, että tuolla tuo hirttäminen on jotenkin alhaista tms. (tästä en todellakaan ole varma).
 
Hirttäminen lienee vähemmän kunniakkaampi kuin ampuminen. Sami oli kyllä käytöksen puolesta aika kovanaama, näytti lähinnä siltä että vanhaa miestä talutettiin taksiin eikä hirttolavalle...
 
Tarkoitti varmaan sitä, ettei Saddam alkanut mitään spiidaamaan siinä korokkeella tai tappelemaan vastaan, mikä olis kyl ollu sinänsä ihan ymmärrettävää mun mielestä. Pieni pelko oli kuitenkin mun mielestä nähtävillä Saddamin kasvoilta. Pakkkselta ei varmaan oo pahemmin ihmisiä, jotka on ollu seuraamassa teloitusta, mut mua kiinnostais tietää, että miten ne tapettavat ihmiset yleensä reagoi. Leffoista ja muista saa sellaisen kuvan, että ei kukaan tappele vastaan, mutta luulis, että se on ihan tavallista, kun ei ihmiset yleensä haluu kuolla.

Edit: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200612315544233_uu.shtml . Broidi linkitti tällasen. Ei siellä sittenkan oo kaikki menny niin arvokkaasti... Olisko se toi video, jossa kamera heiluu sikana?
 
Miten toi oli mun mielestä vaan niin väärin vaik kyseessä oliki Saddam. En tue kuolemantuomiota missään tapauksessa. Hyi helvetti, oksettaa tää mässäily ja kaikki, mitä tostaki seurannu.
 
Mitä muuta noin monta ihmistä tappaneelle voi tehdä kun hirttää tai ampua?

Itse uskon että hirttotuomiolla ei ole mitään tekemistä tapettujen ihmisten kanssa. Kyse on vain ja ainoastaan öljystä. Ellei Yhdysvallat himoitsisi Irakin ölljyvaroja, Saddam olisi yhä vallassa. Ja ilman Yhdysvaltojen painostusta olisi tuskin hirttotuomiota tullut.

Ja jos kerran Yhdysvallat halusi lopettaa Irakin diktatuurin, niinkuin he jossakin välissä väittivät, eikö saman periaatteen mukaan seuraava kohde olisi Venäjä?
 
Back
Ylös Bottom