Saavutuksistani kyselisin

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
En tiedä onko oikea paikka kysyä tätä, mutta:
Olen nyt joitakin kuukausia treenannut kunnolla, vuosi sitten penkistä meni vain ehkä 55kg :nolo: nyt menee 82,5kg.. Onko tuo hyvä saavutus kun ikää on 15vuotias? Maastavetona enkka 120kg. Vastauksia?

En tiedä onko oikea paikka kysyä tätä, mutta:
Olen nyt joitakin kuukausia treenannut kunnolla, vuosi sitten penkistä meni vain ehkä 55kg :nolo: nyt menee 82,5kg.. Onko tuo hyvä saavutus kun ikää on 15vuotias? Maastavetona enkka 120kg. Vastauksia?

on. ei muuta kuin :thumbs: treeneihin.

Minäkin voisin kysellä saavutuksistani... Olen siis 14 vuotias (maaliskuussa 15). Oon treenannu vuoden ja 5kk. Kun aloitin penkki ennätys oli vaan 48kg. Nyt se on 88kg. Prässi ennätys oli aloittaessa joku 140-150kg ja nyt 240kg. Painokin on noussu 70 --> 85. (pituuttakin tullu 5cm ja olen siis nyt 176,5cm pitkä) Mitäs mieltä ootte näistä?

Minäkin voisin kysellä saavutuksistani... Olen siis 14 vuotias (maaliskuussa 15). Oon treenannu vuoden ja 5kk. Kun aloitin penkki ennätys oli vaan 48kg. Nyt se on 88kg. Prässi ennätys oli aloittaessa joku 140-150kg ja nyt 240kg. Painokin on noussu 70 --> 85. (pituuttakin tullu 5cm ja olen siis nyt 176,5cm pitkä) Mitäs mieltä ootte näistä?[/QUOTE

Aika isokokoinen 14 vuotiaaksi ! :kuvia:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minäkin voisin kysellä saavutuksistani... Olen siis 14 vuotias (maaliskuussa 15). Oon treenannu vuoden ja 5kk. Kun aloitin penkki ennätys oli vaan 48kg. Nyt se on 88kg. Prässi ennätys oli aloittaessa joku 140-150kg ja nyt 240kg. Painokin on noussu 70 --> 85. (pituuttakin tullu 5cm ja olen siis nyt 176,5cm pitkä) Mitäs mieltä ootte näistä?[/QUOTE

Aika isokokoinen 14 vuotiaaksi ! :kuvia:

No kiitoksia. Mihin pitäs kuvia laittaa? Mä oon vielä aika noobi tääl pakkotoistos... :nolo:

Minäkin voisin kysellä saavutuksistani... Olen siis 14 vuotias (maaliskuussa 15). Oon treenannu vuoden ja 5kk. Kun aloitin penkki ennätys oli vaan 48kg. Nyt se on 88kg. Prässi ennätys oli aloittaessa joku 140-150kg ja nyt 240kg. Painokin on noussu 70 --> 85. (pituuttakin tullu 5cm ja olen siis nyt 176,5cm pitkä) Mitäs mieltä ootte näistä?

Sanotaan nyt vielä kerran vähän selkeemmin. Eli pahoittelen, mutta prässi ennätyksillä ei ole juurikaan minkäänlaista vertailuarvoa. Liian monta erilaista prässiä ja liian monta liian lyhyttä liikettä :D Eli älä turhaan ota ykkösiä siinä. Treenaa monipuolisesti kaikkia lihasryhmiä

[J/L];1320343 sanoi:
Siks koska kukaan ei oikeasti usko noita juttuja ilman kuvaa. Itse en ainakaan. Tuntuu, että jokaiikka lisää tuloksiin vähän bonusta, ei sillä etteikö noi sun setit olisi mahdollisia, mutta... :arvi:
Quotet on päin helvettiä tossa sun viestissä, mutta Joni2:lle toi viestisi oli varmaan osoitettu.
No kiitoksia. Mihin pitäs kuvia laittaa? Mä oon vielä aika noobi tääl pakkotoistos... :nolo:
Ei siis "Miksi". Edit: [J/L]:lle tämä kohta siis.
Hanki vipit (http://www.pakkotoisto.com/vip.htm) niin voit pistää kuviasi niille tarkoitettuun osioon.

Ja vippinä olohan maksaa... Vai muistanko nyt täysin väärin?

Ja oikeesti tuolla vippi puolella ne mielenkiintoisimmat jutut löytyy. Pyydät vaikka vanhempias maksamaan sen kympin ja imuroit vähän kiitokseksi :)

[J/L];1320343 sanoi:
Siks koska kukaan ei oikeasti usko noita juttuja ilman kuvaa. Itse en ainakaan. Tuntuu, että jokaiikka lisää tuloksiin vähän bonusta, ei sillä etteikö noi sun setit olisi mahdollisia, mutta... :arvi:
Pistä ny ihmeessä itsestäsi kuvaa että me muut ymmärretään mikset usko
Hyviä tuloksia muttei mitään mahottomia

[J/L];1320343 sanoi:

No pitää harkita sitä vipiks ryhtymistä... ''mahdollisia, mutta...'' Nostihan tää nykynen alle 17v kyykyn maailman mestari Timo Ruotsalainenkin kisoissa penkistä 145kg ja 280kg oli se kyykyn voittotulos (300kg:kin puoleen väliin tuli) että mikä näissä mun tuloksissa on niin vaikeeta uskoo?

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom