Saavutuksistani kyselisin

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
[J/L];1320343 sanoi:
No pitää harkita sitä vipiks ryhtymistä... ''mahdollisia, mutta...'' Nostihan tää nykynen alle 17v kyykyn maailman mestari Timo Ruotsalainenkin kisoissa penkistä 145kg ja 280kg oli se kyykyn voittotulos (300kg:kin puoleen väliin tuli) että mikä näissä mun tuloksissa on niin vaikeeta uskoo?

Jos joku saa penkistä 88kg, niin ei se ole niin vaikeeta uskoo... :rolleyes:

että mikä näissä mun tuloksissa on niin vaikeeta uskoo?

Tällä palstalla joka päivä joku kusettaa tuloksiaan, koska se on niin helppoa netissä. Mitään hyötyähän siitä ei ole ja uskottavuus menee kaikilta.

Tuskin kukaan oikeasti epäilee. Tota :kuvia: hymiötä käytetään aika paljon läpällä.

Kyse oli varmaan lähinnä noista mitoista 176/85 vai mitä se oli. Aika paljon 14 vuotiaalle.

no jaa'a. mulla oli 14vuotiaana 179cm pituutta (ja siihen jäi :curs: ) ja en siltikään ollut ihan siinä pisimmässä porukassa.

"Tällä palstalla joka päivä joku kusettaa tuloksiaan"

Mistäs ihmeestä tiedät? Saattaahan se toki niin olla, sitä en väitä.

Meidän salilla yks painonnostajan alku vetäs keväällä maasta 140kg, eikä ollu siinä vaiheessa vuotta vielä välttämättä täyttäny 14 v. Noh, tässä nyt kyl puhunkin pojasta, joka tulee viemään nykyisellä kehitysvauhdillaan aika määrän pokaaleja. Rusaan vaan kattelemaan, etten paskaa puhu.

"Tällä palstalla joka päivä joku kusettaa tuloksiaan"

Mistäs ihmeestä tiedät? Saattaahan se toki niin olla, sitä en väitä.

Meidän salilla yks painonnostajan alku vetäs keväällä maasta 140kg, eikä ollu siinä vaiheessa vuotta vielä välttämättä täyttäny 14 v. Noh, tässä nyt kyl puhunkin pojasta, joka tulee viemään nykyisellä kehitysvauhdillaan aika määrän pokaaleja. Rusaan vaan kattelemaan, etten paskaa puhu.

Jos ihmiset kusettavat tuloksiaan päin naamaa ja jopa kavereilleen, niin voin vaan kuvitella paljon niihin lisätään jollain nettipalstalla.
Onhan niitä lahjakkaita nuoria vaikka kuinka paljon, mutta tuntemattoman ihmisen nimimerkin takana nettiin kirjoittamalla luvulla ei ole paljon painoarvoa mun silmissä.

Erikseen sitten ne, jotka kisaavat tai jotka laittavat videoita ja kuvia näkyville. Jopa niihinkin tuloksiin luotan, joita tarpeeksi moni tuntematon nimimerkin takana kirjoittava ihminen puoltaa.

Älkää nyt ihan väärää kuvaa saako - en mä jokaista kirjotusta paskapuheeks leimaa, pitää vaa suhtautua vähän varauksella.

No ei siinä nyt sitä fläsää oo kun joku 5-8kg arviolta...

realismia peliin vähän kiitos! jos sulla on rasvat 10 niin sulla on 8 kg rasvaa kropassa. veikkaan että sun rasvaprosentti on jossain 15-20 välillä = 13-17 kg rasvaa.

e: tai jos puhut asiaa niin mene ihmeessä kilpailemaan classikkiin, pokaalit on varmoja!
e2: älä mene tietty jos roinaat

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jeesus mitä ininää. 14-vuotias arvioi läskiään ja siitä vittuillaan, varmaan ei ole niin perehtynyt että osaisi kunnolla arvioida. Enempikin miettii miten paljon fläsää pitäisis poistaa et vatsat näkyisi tjsp.

/avautuminen/
Nämä tredit kerää aina kynämiskaisten apinoiden kommentteja kuin hunaja kärpäsiä, aina kauttarantain laitetaan epäuskoa tuloksille mitkä eivät ole edes ihmeen hyviä, kun ite ollaan täysin onnettomia.
/avautuminen/

/avautuminen/
Nämä tredit kerää aina kynämiskaisten apinoiden kommentteja kuin hunaja kärpäsiä, aina kauttarantain laitetaan epäuskoa tuloksille mitkä eivät ole edes ihmeen hyviä, kun ite ollaan täysin onnettomia.
/avautuminen/

hieno homma!

Pistä ny ihmeessä itsestäsi kuvaa että me muut ymmärretään mikset usko
Hyviä tuloksia muttei mitään mahottomia

Öh, siis mitä mun kuvani tähän liittyy. Sanoin vain yleisesti, etten pysty kritiikittömästi näitä palstoja selailemaan, koska sellainen kutina perseessä, että jokainen lisää tuloksiinsa bonusta. En edes väittänyt, että noi tulokset olisi mahdottomia, koska ne eivät ole. Juttu tuli vain keskusteluun asiayhteydestä.

[J/L];1321557 sanoi:
Öh, siis mitä mun kuvani tähän liittyy. Sanoin vain yleisesti, etten pysty kritiikittömästi näitä palstoja selailemaan, koska sellainen kutina perseessä, että jokainen lisää tuloksiinsa bonusta. En edes väittänyt, että noi tulokset olisi mahdottomia, koska ne eivät ole. Juttu tuli vain keskusteluun asiayhteydestä.

Itse asiassa kukaan ei ole epäillyt kenenkään tuloksia tässä threadissa.(paitsi joni2:n rasvoja, mutta eihän joni2 yrittänyt niitä kusettaa, arvioi vain väärin). Joku alko vaa yhtäkkii kiihkoilee jotain tyyliin "Miksi ette voi uskoa tuloksia....." ja siihen kerrottiin syyt.

Kotimoderaattori huutaa strutsin kutsuhuudon.

"Jos ihmiset kusettavat tuloksiaan päin naamaa ja jopa kavereilleen"

No onhan se ymmärrettävää, että kavereilleen haluaa bostailla, mut että ihan tuntemattomille jossain netissä? En vaan ymmärrä, että mitä kiksejä siitä saa, ellei ny yritä heittää jotain tyyliin 300kg:n raakapenkkiläppää ja kattoo, että uskooko joku hullu suoralta kädeltä. Mut ei siinä mitään, sitä en kiellä, etteikö saisi vähän varauksella lukea näitä väitteitä.

realismia peliin vähän kiitos! jos sulla on rasvat 10 niin sulla on 8 kg rasvaa kropassa. veikkaan että sun rasvaprosentti on jossain 15-20 välillä = 13-17 kg rasvaa.

e: tai jos puhut asiaa niin mene ihmeessä kilpailemaan classikkiin, pokaalit on varmoja!
e2: älä mene tietty jos roinaat

Niin no joo.. En miettiny kovin pitkään mitä laitoin. Ei se nyt ehkä alle 10% rasvaprosentti oo... En mä kyllä miltään kovin ylipainoiseltakaan näytä. En omasta mielestäni enkä muidenkaan mielestä vaikka oon kysynykki asiaa. Ja eikös se niin mee että treenistä ei saa kaikkee irti ellei syö kunnolla. Ja sitten jossain vaiheessa ne fläsät dieettaillaan pois... Ja joitakin kisoja mulla olis tarkotus käydä kiertämässä tuossa reilun vuoden päästä. Eihän siinä ois mitään järkee nyt lähtee kun muut on 1-2 vuotta vanhempia.

"Jos ihmiset kusettavat tuloksiaan päin naamaa ja jopa kavereilleen"

No onhan se ymmärrettävää, että kavereilleen haluaa bostailla, mut että ihan tuntemattomille jossain netissä? En vaan ymmärrä, että mitä kiksejä siitä saa, ellei ny yritä heittää jotain tyyliin 300kg:n raakapenkkiläppää ja kattoo, että uskooko joku hullu suoralta kädeltä. Mut ei siinä mitään, sitä en kiellä, etteikö saisi vähän varauksella lukea näitä väitteitä.

Vissiin mua kohtaan suunnattu tää? Se ennätys oli 88kg eikä se ollu mikään läppä. En mä voi ketään pakottaa uskomaan jos se niin vaikeeta on. Ei toi 88 oo munkaan mielestä mikään tosi ihmeellinen tulos niin minkähän takia täällä joidenki pitää v*ttuilla että se ei oo totta... Ja pidetään tää keskustelu sitten ihan asiallisena eikä viiä tätä mihinkään tappeluun? Joillakin foorumeilla tällaset pienet kiistelyt johtaa siihen.

Vissiin mua kohtaan suunnattu tää? Se ennätys oli 88kg eikä se ollu mikään läppä. En mä voi ketään pakottaa uskomaan jos se niin vaikeeta on. Ei toi 88 oo munkaan mielestä mikään tosi ihmeellinen tulos niin minkähän takia täällä joidenki pitää v*ttuilla että se ei oo totta... Ja pidetään tää keskustelu sitten ihan asiallisena eikä viiä tätä mihinkään tappeluun? Joillakin foorumeilla tällaset pienet kiistelyt johtaa siihen.

Mua siinä siteerattiin eikä sua. Kukaan ei ole edelleenkään väittänyt tosta 88 penkkituloksesta mitään. Joku vaan läpällä käytti:kuvia: hymiötä viitaten sun isoon kokoon ja sai aikaan 3 sivua paskaa.

Aivan oikein.

Mut ei tässä kyl mitään paskaa ole ollut täs tredissä. JL vaan sano, ettei usko, ja sano sen ennen tota kuvia-hymiötä.

Niin no joo.. En miettiny kovin pitkään mitä laitoin. Ei se nyt ehkä alle 10% rasvaprosentti oo... En mä kyllä miltään kovin ylipainoiseltakaan näytä. En omasta mielestäni enkä muidenkaan mielestä vaikka oon kysynykki asiaa. Ja eikös se niin mee että treenistä ei saa kaikkee irti ellei syö kunnolla. Ja sitten jossain vaiheessa ne fläsät dieettaillaan pois... Ja joitakin kisoja mulla olis tarkotus käydä kiertämässä tuossa reilun vuoden päästä. Eihän siinä ois mitään järkee nyt lähtee kun muut on 1-2 vuotta vanhempia.

:thumbs: :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom