Saavutuksistani kyselisin

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Komppaan kyllä RRRkallea kuten yleensä aina muutenkin. Ihan ihmeellinen vääntö saadaan siitä aikaan, että joku nyyppä kertoo tuloksistaan.
Ja ei se 176,5 ja 85 kg nyt niin iso ole että tarvitsisi kusettajana pitää. Jos ei nyt Hulkkimaisen kireänä pidä niin kyllähän se paino nousee väkisinkin kun tehdään asioita oikein. Ja jotkut vaan kehittyy luonnostaan toisia paremmin.

Edit: Jos joku muuten oikeasti on niin dorka että kusettaa juttujaan niin oma on häpeänsä. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Toi mun toiseksi edellinen posti muute näytti nyt toiselta katsomalta niinkuin mä ajattelisin janin valehdelleen, kun en tarpeeksi quotannut tota KaNin kirjoitusta. Haluan selventää: nimenomaan kirjotuksella puolustelin jania, kun en näe suurta syytä noin suht koht normaaleja tuloksia kusettaa netissä tuntemattomille.

enemmän porukka alkaa epäilemään jos sitä alkaa kiroilemalla puolustelemaan omia tuloksia, antaa muiden epäillä sitä et voi kuitenkaan ikinä kitkeä pois.

ja asiaa, tuloksethan on huippuhyvät sun ikäselle kaverille ! Jatka treeniä ilmeisesti omaat hyvät geenit

Mielenkiintoista.

SpudWebb, quottaa, missä jani kiroili.

Jani, quottaa, missä joku v´ttuili.

BigEvil, quottaa mainitsemaasi ihmeellistä vääntöä.

RRKalle, quottaa mainitsemaasi ininää.

Ehkä mun tietokone ei näytä kaikkia posteja...

enemmän porukka alkaa epäilemään jos sitä alkaa kiroilemalla puolustelemaan omia tuloksia, antaa muiden epäillä sitä et voi kuitenkaan ikinä kitkeä pois.

ja asiaa, tuloksethan on huippuhyvät sun ikäselle kaverille ! Jatka treeniä ilmeisesti omaat hyvät geenit

Kiitoksia. Kiva nähä että täällä on joku kannustavakin eikä pelkästään epäileviä...

Mut ei tässä kyl mitään paskaa ole ollut täs tredissä. JL vaan sano, ettei usko, ja sano sen ennen tota kuvia-hymiötä.
JL kirjoitti sittenkin kuvia-hymiön jälkeen. Hän arveli kuvia-hymiötä käyttäneen henkilön tarkoittavan, ettei usko jonin tuloksia, mikä on pelkkää spekulointia. JL oli ainoa, joka sanoi epäilevänsä, eikä nyt niin mahdottomasti v'ttuillut (laittoi :david: -hymiön loppuun).

Joni2, tosi hienoja tuloksia sun ikäiselles, mutta ei niin mahdottomia, että hirveän montaa epäilyttäis tai edes kiinnostais.. Kyllä kannattaa jatkaa treenaamista tuollaisilla tuloksilla!

Ite ekana vuonna nostin penkkimaksimia 60->85kg. En edes treenannu niin aktiivisesti kuin olisin voinu. Hyvät tulokset sulla siis (toivottavasti oot reenannu lihoja tasapuolisesti, etkä pelkkää penkkiä), jatka samaan malliin niin pääset 17v baariin isoveljen papereilla ja iskeen naisia :kuola:

edit: olin ite alottaessani muutamia vuosia vanhempi, mutta sehän vaan lisää tuloksien hyvyyttä.

Vai tällaista, en jaksa edes siivotata tätä ketjua vaan laitan lukkoon. Turhaa kinaamista monta sivua.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom