Saatanan flunssa!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
kaulahuivi loistava,ite oon nyt tän talven vedelly purkista gefiluksen maitohappobakteereja,jotka vahvistavat vastustuskykyä.Tuloksena,että flunssat väheni valehtelematta puolella aikaisempia syksyjä/talvia.Ottakaa ehdottomasti kokeiluun!On myös halvempi vaihtoehto nämä tabletit kuin tuollainen gefilus mehu.Suosittelen!:)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kolmen viime viikon aikana yksi treeni... AAARHHGHHHHHH hajoo pää!!!!!! Ruinasin kymmenen päivää sitten lääkärin juttusille pääsyä, epäilin itse poskiontelon tulehdusta. "No ei nämä tulehdusarvot ole kovin koholla, ei vaikuta poskiontelontulehdukselta", sanoo hoitaja. Tänään sitten riittävän pitkän ruinaamisen ja kolmen viikon niistämisen ja kuumeen jälkeen saan lääkäriajan ja arvoisa lääkäri käyttää minuutin ultraäänitutkimukseen... selvä POSKIONTELON TULEHDUS siellä luuraa.. SAATANAN SAATANA EI JUMALAUTA! NO SHIT SHERLOCK!!! tekis mieli ruveta valelääkäriksi ja antaa antibiottikuuri jokaiselle sitä tarvitsevalle VOI VITTU MUA VITUTTAA!
Ja vielä kerran: VOI VITTU MÄ OON TURHAUTUNUT ja MUA VITUTTAA!!
 
No sieltähän se perkele pukkas jonkun flunssan jälleen, kerkesinhän tässä ollakkin terveenä jopa melkein 2kk -.- Eli sama rumba on nyt syksyn aikana toistunut valehtelematta 1-1,5kk välein, alkaa kurkkukivulla, saattaa nostaa pientä lämpöä vähäksi aikaa mutta ei kunnon kuumetta, pari päivää niin kurkku enää hellänä ja sitten alkaa yskä ja pää on täynnä limaa ja on muutenkin heikko olo = viikkoon ei uskalla salille jälkitautien pelossa mennä riehumaan. Oon nyt kyllä aatellut, että kävis yksityisellä tekemässä jotain testejä kun ei tää mun mielestä ihan normaalia ole kun vedän kaikki monivitamiinit, 150µg d vitskua päiväs, reilusti kalanmaksaöljyä, gefilus tuotteita jne, ja kun en siis ennen ole ollut kipeänä kuin jonkun pari kolme kertaa vuodessa.
 
Kurkku kipeänä/käheänä. Vähän nuhaakin. Saapa nähdä, josko menis jo keskiviikkona salille. :D Kuumetta mulla ei ole melkein ikinä.
 
No sieltähän se perkele pukkas jonkun flunssan jälleen, kerkesinhän tässä ollakkin terveenä jopa melkein 2kk -.- Eli sama rumba on nyt syksyn aikana toistunut valehtelematta 1-1,5kk välein, alkaa kurkkukivulla, saattaa nostaa pientä lämpöä vähäksi aikaa mutta ei kunnon kuumetta, pari päivää niin kurkku enää hellänä ja sitten alkaa yskä ja pää on täynnä limaa ja on muutenkin heikko olo = viikkoon ei uskalla salille jälkitautien pelossa mennä riehumaan. Oon nyt kyllä aatellut, että kävis yksityisellä tekemässä jotain testejä kun ei tää mun mielestä ihan normaalia ole kun vedän kaikki monivitamiinit, 150µg d vitskua päiväs, reilusti kalanmaksaöljyä, gefilus tuotteita jne, ja kun en siis ennen ole ollut kipeänä kuin jonkun pari kolme kertaa vuodessa.

Tekstisi on, kuin kopio siitä, mitä itse olisin kirjottanut. Alkaa tääläkin kohta huumori olla vähissä tälläiseen touhuun.. -.-
 
Tekstisi on, kuin kopio siitä, mitä itse olisin kirjottanut. Alkaa tääläkin kohta huumori olla vähissä tälläiseen touhuun.. -.-

Samaa sirkusta ollut itsellä jo monta talvea ja tuntuu että omilla toimilla voi vain vaikuttaa sairastumisten kestoon, ei määrään. Useamman flunssan talvessa pukkaa yleiskunnosta, liikunnan laadusta ja määrästä, ravinnosta ja stressitasoista huolimatta. Nyt on muuten menossa tämän talven kolmas, tosin tänä vuonna olen saanut ne taltutettua aika hyvin. Itse en ole pätevää apua keksinyt, onko joku muu?
 
mul todettii just keuhkokuume olin sairaalahoidos muutaman päivän,kyselin lääkärilt millo vois taas alotella futis treenit lääkäri oli sitä mieltä,että viikko totaalilepoa ja sitte alotellaa kevyesti.tää on tosiaa mun eka keuhkokuume.onkos pakkiksella keuhkokuumeen sairastaneita,millos ootte ite päässy treenejä jatkamaan?
 
Tehoaako antibioottikuuri miten hyvin poskiontelontulehdukseen?

Mulla alkaa pää hajoamaan tähän kipeilyyn. Suunnilleen 2vko nyt sairasteltu silleen että välillä helpotti, mutta seuraavana päivänä tai parin päivän päästä tuli takaisin kahta kauheampana. Tällä hetkellä ilmiselvä poskiontelontulehdus, kaikki oireet täsmäävät. Pää ihan helvetin tukossa, hammas/leukasärkyä, päänsärkyä joka pahenee kumartuessa, ontelot aivan tukossa... Olen niiiiiin kyllästynyt tähän!!! Haluaisin mennä ulos, mutta olo on niin yksinkertaisen paska etten pysty. En edes muista, miltä tuntuu olla terve :jahas:

Onneksi sain lääkäriajan huomiselle (alan rakastua yhä enemmän Brittien terveydenhoitoon!), uhkailen vaikka sitä lääkäriä niin kauan että kirjoittaa mulle antibioottireseptin. En yleensä ota yhtään mitään lääkkeitä, mutta nyt on vähän pakko :(
 
Tehoaako antibioottikuuri miten hyvin poskiontelontulehdukseen?

Mulla alkaa pää hajoamaan tähän kipeilyyn. Suunnilleen 2vko nyt sairasteltu silleen että välillä helpotti, mutta seuraavana päivänä tai parin päivän päästä tuli takaisin kahta kauheampana. Tällä hetkellä ilmiselvä poskiontelontulehdus, kaikki oireet täsmäävät. Pää ihan helvetin tukossa, hammas/leukasärkyä, päänsärkyä joka pahenee kumartuessa, ontelot aivan tukossa... Olen niiiiiin kyllästynyt tähän!!! Haluaisin mennä ulos, mutta olo on niin yksinkertaisen paska etten pysty. En edes muista, miltä tuntuu olla terve :jahas:

Onneksi sain lääkäriajan huomiselle (alan rakastua yhä enemmän Brittien terveydenhoitoon!), uhkailen vaikka sitä lääkäriä niin kauan että kirjoittaa mulle antibioottireseptin. En yleensä ota yhtään mitään lääkkeitä, mutta nyt on vähän pakko :(

Ite vedin just vajaa viikko sit loppuun sellasen 20pillerin antibioottikuurin poskiontelotulehduksee, ja hyvin toimi ainakin mulla... En nyt vaan millään muista minkä merkkinen lääke oli kyseessä, mut 3 pillerii päiväs sitä popsin.. Mut hei, yks hyvin toimiva hoito on punkteeraus!:D Helpottaa välittömästi, eikä kestä kauaa!;) Tosin kerran sen kokenaana, voin sanoa, että toista kertaa en selvinpäin siihen suostuis...:D

Mutta joo, itselläni on ainakin ihan positiiviset kokemukset noista antibioottikuureista.
 
Tulipa tänään kokeiltua piruuttain tollaista sarvikuono nenäkannua...:D Tuntui avaavan nenän aikas hyvin, ja sitä suositellaan myös poskiontelotulehduksissa, joten suosittelen testaamaan...
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom