Saatanan flunssa!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
NOUUUU!!! Mäkin sairastuin flunssaan yhdessä yössä? Meidän kämpän ikkunat on niin paskat että niistä vetään ihan huolella, illalla kaikki kondiksessa ja aamulla herätessä olin aivan jäässä ja koko päivän nenä tukossa:(

Onneks nyt on häijy kuuri päällä.. Vedän pilleriä, kuin leipää ja carmolista niin, että silmiä kirveltää:D Jos ei Torstaina oo äijä kondiksessa niin on piru irti!!!

Tänään olis ollut vielä maastavedon maksimi yritys:itku:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
NOUUUU!!! Mäkin sairastuin flunssaan yhdessä yössä? Meidän kämpän ikkunat on niin paskat että niistä vetään ihan huolella, illalla kaikki kondiksessa ja aamulla herätessä olin aivan jäässä ja koko päivän nenä tukossa:(

Onneks nyt on häijy kuuri päällä.. Vedän pilleriä, kuin leipää ja carmolista niin, että silmiä kirveltää:D Jos ei Torstaina oo äijä kondiksessa niin on piru irti!!!

Tänään olis ollut vielä maastavedon maksimi yritys:itku:

Sulla on liikaa kaikkee kuuria päällä koko aika, eikä ne rohdokset enää toimi :D HEHEE ;)
 
Oon vieläkin pienessä flunssassa, mutta olo on kuitenkin jo kohtalaisen hyvä. Jopa niin hyvä, et kohta vois harkita salille lähtöä :hyper: Johan tässä on kuukausi oltu treenaamatta...
 
jestapa

Olin tuossa viikon verran reenailematta, kun tosiaankin iski flunssa kyntensä - ja vielä joku ihana virusmalli, ettei mikään lääkekään helpottanut oloa... No joo, teetä ja lepoa, ni johan lähti.
 
Viime viikon tiistaista flunssassa. Tän viikon maanantaina olin voimissani ku olin lepäilly ja intouduin sitten salille. Tulikin muutama sarjaenkka rikottua, mutta tiistai palautti maanpinnalle. Flunssa jatkuu... Carmolista oon kiskonu vatsaan, mutta paska kondis.
 
Mä oon nytten tehnyt silleen, että jos kurkussa on alkanut kutittelemaan, niin oon hulauttanut pikku tirauksen viinaa huiviin! :evil: Toimii mulla kuin junan vessa, pysyny terveenä! :thumbs: :D
 
Mä oon nytten tehnyt silleen, että jos kurkussa on alkanut kutittelemaan, niin oon hulauttanut pikku tirauksen viinaa huiviin! :evil: Toimii mulla kuin junan vessa, pysyny terveenä! :thumbs: :D

Pitäsköhän itsekin... Olis ainakin hyvä tekosyy ottaa huikkaa vähän väliä :kippis1:
 
Taas alkaa flunssa puskea päälle. Onneks on salilta kevyt viikko, mutta aerobiselta puolelta taas on raskaampi. Kestäis vielä pari päivää ni pääsee nollaamaan tilanteen.
 
olen kahden vaiheilla juuri nyt: tulenko sairaaksi vai en....
kyllähän tympii oikein urakalla, kun on "puolikuntoinen"...
mutta ei kuumetta ainakaan vielä..
 
Yritä kovasti ennaltaehkäistä tulevaa flunssaa, jos on tullakseen. :)
 
Itsellä pitkän odotuksen jälkeen flunssa sitten tuli. Nyt toista päivää aivan tukossa ja säryssä. Mutta kumpi on lopulta parempi, se että tuntuu että flunssa voisi olla tulossa monta viikkoa eikä se tunnu ikinä katoavan ja sitä vastaan taistelee, vai se että sen sairastaa?
 
Itellä hieman kurkkukipua ja tänään särkeny vähän silmiä ja päätä:curs:

Mitä mieltä ootte, kannattaako huomena mennä vetään hullu jalkatreeni jos olo pysyy samana? Ois v*ttumaista jos sen takia sairastuu kun ei tajunnu olla salilta pois ja menee syysloma pilalle:(
 
Itellä hieman kurkkukipua ja tänään särkeny vähän silmiä ja päätä:curs:

Mitä mieltä ootte, kannattaako huomena mennä vetään hullu jalkatreeni jos olo pysyy samana? Ois v*ttumaista jos sen takia sairastuu kun ei tajunnu olla salilta pois ja menee syysloma pilalle:(

Itte olisin poissa salilta, ite tein eile sen virheen et snadist kurkkukipeen menin salille. :wall: Nyt sitte ollaa kuumeessa. Perkele. No onneks loma alkaa vasta maanantaina.
 
Nyt tuntuu siltä et olisin vihdoinkin terve! Maanataina alkoi varastohommat ja olin silloin vielä kipeä, mutta kun hullun lailla tekee duunia ni näyttää flunssa menevän ohi :) Nyt on siis jo täysin terve olo ja huomenna ajattelin mennä aamusella salille 6 viikon tauon jälkeen :hyper:
 
Halusin vain iloksenne sanoa teille kaikille tautisille, että olen selvinnyt edelleen ilman flunssaa kaikista altistumisista huolimatta. Taitaa kolmas täysin flunssaton vuosi tulla ihan näinä päivinä täyteen. Hehe :D Tästä julistuksestani on teille varmasti iloa.

Jatkakaa
 
Nyt on kaksi kuukautta pitänyt flunssaa päällä. Korvatulehduksia, poskiontelontulehduksia, kurkkuun koskee vitusti... yms. Tällä hetkellä kolmas antibioottikuuri menossa. Paino on hyvin noussut hyvin tässä lepäillessä 93->100:D

Sairastelu on mennyt niin överiksi, että enää ei edes vituta. Kausi on kuitenkin jo pilalla.
 
Missäs vaiheessa sairastajat ootte tajunnu jättää treenit väliin ja jäädä kotiin?
Täällä tuntuis olevan jotain oireita tosta flunssasta...kurkussa kaktus ja jäseniä kolottaa. Treenikamat kyllä odottaa tossa työpäivän päättymistä. Millään ei malttais jättää väliin. Olo on hieman voimaton, mutta ei kai se sentään yhtäkkiä pikku treenistä kuumetta päälle pistä...eihän?!

Huomenna kaverin tuparit eikä tahtois antaa periksi millekään flunssalle.:rolleyes:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom