Saanko tästä sakot jälkikäteen?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Eli eilen olin ohittamassa autoa, huomaan että noin 400m päässä välähtää valot joten ajattelin nopeuttaa tapahtumaa lisäämäällä vauhtia niin tilanne menee kaikista nopeiten ohi eikä tarvitse aivan ohitettavan eteen kiilata. Noh vastaantuleva auto olikin maija, ja mulla nopeutta pahimmillaan 130km/h satasen alueella (todellinen ehkä reilu 120km/h kun mittarinopeus 80km/h on vain 75km/h todellista nopeutta) ja poliisisetä siellä autossa osoittaa sormella että katos nopeusmittaria.

Kuitenkaan vilkkuja se ei väläyttäny eikä perään lähtenyt, joten saanko tuosta sakkolapun postissa vai oliko kyseessä sellainen poliisi joka osas lukea kokonaistilanteen erittäin hyvin?

Ja moralisteille tiedoksi, sakot maksan itkemättä jos ne tulee, mutta koska ketään muuta en tiedä jolla vastaava tilanne olis käyny niin tottakai kiinnostaa miten ne tuommoisissa tilanteissa menettelee.. :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyl ne perään lähtee jos on aihetta sakottaa, nimim. kokemusta :lol2:

Kuis kaukaa poliisien kamera-auto nappaa kuvia? Tolppa ottaa siitä parin metrin päästä, mutta nappaako kamera-auto oleellisesti kauempaa?

Salama välähti pari päivää sitten, mutta ottikohan se edellisestä autosta kuvan...

Mitään faktaa ei ole sanoa metrimäärästä mutta tuskin kovin kauas kuvaavat jos salamaa käyttävät, muuten salaman hyöty jää hieman kyseenalaiseksi :)

Ja jos sinua kuvasivat niin kyllä se lappu varmaan kotiin löytää tiensä kk sisään... postia odotellessa.

Voihan tietty olla et kyseessä oli setien hyvä päivä eikä ne viittiny kääntyy ympäri ku tajus et kyse on ohitustilanteesta.

Itse vedin ohituksessa reilua 130km/h satasen alueella kun oli maatalouskone edessä ja reilulla kaasulla kerkesin sopivasti omalle kaistalle niin eikös silloin just tule maija vastaa... perkl
Katoin et milloin välähtää valot mutta näky olevan vain yksi poliisi autossa ja puhelu kesken.:rock:
Tuo ohitus nopeus on minusta sellainen missä pitäisi katsoa vähän lävitse mutta ei nyt mitään isoja ylityksiä saisi tulla.

Mis874, kyllä ne poliisit perään lähtee jos kattoovat aiheelliseks sakottaa, itellä vähän vastaava tilanne ja kortti hyllyllä vielä n. 3vk

Zone-sarja -42%
kamera auto ottaa kuvan aivan läheltä(ainakin savossa pyörivä pun. T5), niinkuin tolpatkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kamera auto ottaa kuvan aivan läheltä(ainakin savossa pyörivä pun. T5), niinkuin tolpatkin.

Miten läheltä? itselle tuli kortti kesällä ja tullut ajetuksi reippaasti työn puolesta. Nyt välähti autosta salama Helsingissä ruoholahdessa vilkkaan liikennöidyllä tiellä missä oli useita autoja. Kaikki ajoivat liikennevaloista kiihdyttäen, itse hieman enemmän kun meinasi tulla isompi linja-auto kylkeen viereiseltä kaistalta. Valo siis välähti yli viisi ja alle 10 metrin päässä(en aivan varma). Minun ja edelläajavan välille oli tullut pieni väli, joten ilmeisesti sekin kiihdytti suht paljon. Kummalle tuo nyt tuli?

Pieni paniikki päällä kun tuli syksyllä saatua keskellä yötä sakot ylinopeudesta kun töiden takia ajoin valtatiellä 25 km yli. Normaalisti ajan sen maks 10 kmt yl sallitun jos yli menee.

Tästä pääsemme toiseen aiheeseen, eli kun auto on firmalle liisattu ilman ns haltijaa niin tuleeko se mulle vai firmalle? jos firmalle niin silloinhan ei multa pitäisi kortin lähteä, mutta etsivätkö he oikean henkilön vai onko sama miten se maksetaan? Minähän sen joka tapauksessa maksan, mutta kun uutena kuskina mahdollisesti toinen sakko tietää kortin lähtöä niin haluaisin tietää miten tästä selvitään...:(

Sekavaa tekstiä, mutta jos joku voi asiaa hieman valaista niin olen kiitollinen...:worship:

Miten läheltä? itselle tuli kortti kesällä ja tullut ajetuksi reippaasti työn puolesta. Nyt välähti autosta salama Helsingissä ruoholahdessa vilkkaan liikennöidyllä tiellä missä oli useita autoja. Kaikki ajoivat liikennevaloista kiihdyttäen, itse hieman enemmän kun meinasi tulla isompi linja-auto kylkeen viereiseltä kaistalta. Valo siis välähti yli viisi ja alle 10 metrin päässä(en aivan varma). Minun ja edelläajavan välille oli tullut pieni väli, joten ilmeisesti sekin kiihdytti suht paljon. Kummalle tuo nyt tuli?

Pieni paniikki päällä kun tuli syksyllä saatua keskellä yötä sakot ylinopeudesta kun töiden takia ajoin valtatiellä 25 km yli. Normaalisti ajan sen maks 10 kmt yl sallitun jos yli menee.

Tästä pääsemme toiseen aiheeseen, eli kun auto on firmalle liisattu ilman ns haltijaa niin tuleeko se mulle vai firmalle? jos firmalle niin silloinhan ei multa pitäisi kortin lähteä, mutta etsivätkö he oikean henkilön vai onko sama miten se maksetaan? Minähän sen joka tapauksessa maksan, mutta kun uutena kuskina mahdollisesti toinen sakko tietää kortin lähtöä niin haluaisin tietää miten tästä selvitään...:(

Sekavaa tekstiä, mutta jos joku voi asiaa hieman valaista niin olen kiitollinen...:worship:

Tottakai ne etsii oikean henkilön, muutenhan firman autolla voisi törttöillä ilman minkäänlaista vastuuta.

Tottakai ne etsii oikean henkilön, muutenhan firman autolla voisi törttöillä ilman minkäänlaista vastuuta.

Ei helvetti... Kaikkein eniten vituttaa kun jouduin kiihdyttämään sen helvetin linja-auton takia...

Mutta olisi kiva tietää että välähtikö se mulle vai edellä ajavalle joka myös kiihdytteli reippaasti. Mikä noissa se raja kuvaamiseen on? tuskin sillä etäisyydellä paljoa yli 10 kmt yli ehtii kiihtyä. Kyseessä siis Ruoholahdesta tultaessa se iso mutka Länsi-sataman risteyksen jälkeen, missä oli Romeo pitkää kaijassa...

Miten se etsiminen tapahtuu? auto siis vuokrattu projektia varten ja ei mitään haltijaa merkitty. Tuleeko kyselemään toimistolta vai miten homma toimii?

Onko ne ympänny niitä kameralaitteistoja jo henkilöautoihinkin?

Tähän asti olen luullut, että niitä on vain Ford Tourneo Connect -pakuissa ja yhdessä Transportterissa. Näin siis stadissa.

itse huomasin myös välähdyksen mechelinin kadulla tänään. ei toivottavasti välähtäny mulle kun maksoin justiinsa viime kuisen välähdyksen...

Hmm. Koskas tuota sakkoa voisi odotella saapuvaksi jos se nyt on tulossa? kohta kolme viikkoa mennyt...

Hmm. Koskas tuota sakkoa voisi odotella saapuvaksi jos se nyt on tulossa? kohta kolme viikkoa mennyt...

En tarkkaan tiedä mikä niillä on systeemi, mutta omiin tolppasakkoihin meni aikaa vajaa 5 viikkoa.

Mitenköhän ne pyöriä valvoo noilla tolpilla? Tuli viimekesänä laskettua tuolla kouvolan suunnalla aika rajusti noihin tolppiin. Eihän niitä muista kattoa kun pyörällä ajaa, autolla kyllä huomaa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom