Saanko näin kasvatettua lihasmassaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Gia
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jos haluut tehä penkkiä ni lisää se ohjelmaan! Vinopenkki ottaa ylärintalihaksiin joten lisää normipenkki niin saat muuallekkin lihaa :P

Jiisus! :) Tänään vedin penkkiä ja meni päi mäntyä :(

Ei vaan tanko nouse tasaisesti ylös, vaan toinen puoli on aina vinossa..

Gia, alota maltillisesti. :) Ei tarvi heti heittää mitään maksimipainoja sinne. Kyl se penkkikin taitaa olla tekniikkalaji sinänsä. Ilkeetä jälkeä tulee jos väärin tekee.

Gia, alota maltillisesti. :) Ei tarvi heti heittää mitään maksimipainoja sinne. Kyl se penkkikin taitaa olla tekniikkalaji sinänsä. Ilkeetä jälkeä tulee jos väärin tekee.

Eiku testasin ensin pelkällä tangolla. Sitten lisäsin molempiin päätyihin 10 kg, niin silti heitteli tanko vaikka se ei painanu, ei pysyny jotekin tasapainossa :(

Eiku testasin ensin pelkällä tangolla. Sitten lisäsin molempiin päätyihin 10 kg, niin silti heitteli tanko vaikka se ei painanu, ei pysyny jotekin tasapainossa :(

Pistä vähän vähemmän painoa ja testaa myös käsipainoilla.

Gia, juu sama ongelma oli minullakin kun penkkiä aloin tekee, vaikeeta kyl oli.
Mut lueppa tuolta liikkeiden tekniikoista, miten se penkki pitäis tehä oikeaoppisesti, lavat yhdes jne. :D Siitä sit ku se alkaa tuntuu luonnolliselta, etkä ihan pakolla väännä ittees siihen oikeeseen asentoon, olis varmaa hyvä merkki, että painoja voi alkaa nostaa :)

Ei se liikerata heti mitenkään luonnolliselta tunnu, mutta malta vain sillä tangolla tehdä toistoja ja keskittyä siihen, että se tanko osuu rintaan vähän nännien alapuolelle. Ja tietty lavat takana ja niin edespäin. Siis takana, ei niskassa ne lavat;)

Kyllä se siitä pikku hiljaa alkaa luonnolliselta tuntumaan ja kädet nousee samaa tahtia ylös :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oo sä tota mieltä mä oon omaani :D En tiedä onko tuota tutkittu mutta olen sitä mieltä silti.
[avautuminen]
No ole ihan rauhassa sitä mieltä, mutta älä tuu aloittelijoiden osiolla olevaan ALOTTELIJAN tekemään threadiin selittämään sun omia juttujas sillä, "kun musta nyt vaan tuntuu et ojentajilla on 75% (!!) vaikutus penkkiin tulevasta voimasta". Pahimmassa tapauksessa kys. alottelija kuuntelee sun neuvoo niin paljon, et hinkkaan ojentajia joka reenissä sen 20 sarjaa vaan sillä, koska se kuuli netissä joltain viisaaltaa kaverilta mikä auttaa penkkiin.
[/avautuminen]

aaaaaaaaaah... :kuola:

itse isken taas lusikkani tähänkin soppaan ja sanon että tuo 75% ojentaja juttu on varmasti luettu jostakin artikkelista joka käsittelee paidalla nostamista :zzzz:

itse isken taas lusikkani tähänkin soppaan ja sanon että tuo 75% ojentaja juttu on varmasti luettu jostakin artikkelista joka käsittelee paidalla nostamista :zzzz:

Tämä on aivan totta. Muistaakseni mm. critical benchin sivulta löytää tämän kyseisen uskomuksen kun tarpeeksi selaa. Myös Juha Hulmin tutkimuksessa kerrotaan että tällainen arvio on olemassa. Ja kyseessä nimenomaan paitapunnerrus. http://www.cc.jyu.fi/~jjhulmi/Penkki.doc

Itseni on juuri tämän takia vaikea uskoa että Raw-punnerruksesas suhteet olisivat samoin, koska paitapunnerrus ja Raw-punnerrus poikkeavat toisistaan melkoisesti.

Vaikka itse aiemmin väittelin asiasta melko huonosti, niin näkisin kuitenkin että väitteen esittäjällä on todistustaakka.

[avautuminen]
No ole ihan rauhassa sitä mieltä, mutta älä tuu aloittelijoiden osiolla olevaan ALOTTELIJAN tekemään threadiin selittämään sun omia juttujas sillä, "kun musta nyt vaan tuntuu et ojentajilla on 75% (!!) vaikutus penkkiin tulevasta voimasta". Pahimmassa tapauksessa kys. alottelija kuuntelee sun neuvoo niin paljon, et hinkkaan ojentajia joka reenissä sen 20 sarjaa vaan sillä, koska se kuuli netissä joltain viisaaltaa kaverilta mikä auttaa penkkiin.
[/avautuminen]

aaaaaaaaaah... :kuola:

:offtopic: Jatketaan tätä sitten, kyse oli maximista ainoastaan.

EDIT: juu en ole löytänyt todistusaineistoa.

Lapaluita tarkotetaan, jos selvensi asiaa yhtään. Latinaksi lapaluu on scapula, jonka voit bongata kuvasta:
Illu_pectoral_girdles.jpg

Eli pidät koko penkin ajan lapaluut mahdollisimman supistettuina yhteen, eli vedät olkapäitä taakse (tai penkissä siis maata kohti). Auttoiko?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom