Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juonko tota muscle vaan sillo kun meen salille? Sit syön joka päivä ihan normisti plus noi whey 3, vitaaminit ja omega-3?
Gia, alota maltillisesti. Ei tarvi heti heittää mitään maksimipainoja sinne. Kyl se penkkikin taitaa olla tekniikkalaji sinänsä. Ilkeetä jälkeä tulee jos väärin tekee.
Eiku testasin ensin pelkällä tangolla. Sitten lisäsin molempiin päätyihin 10 kg, niin silti heitteli tanko vaikka se ei painanu, ei pysyny jotekin tasapainossa :(
kehittävät väittelyt :D ei kyl toi 25%-75% kovin hyvin tunnu osuvan kohilleen :jahas:
ehkä jos nosto kestää yli 5 sekkaa
Eiku testasin ensin pelkällä tangolla. Sitten lisäsin molempiin päätyihin 10 kg, niin silti heitteli tanko vaikka se ei painanu, ei pysyny jotekin tasapainossa :(
[avautuminen]Oo sä tota mieltä mä oon omaani :D En tiedä onko tuota tutkittu mutta olen sitä mieltä silti.
itse isken taas lusikkani tähänkin soppaan ja sanon että tuo 75% ojentaja juttu on varmasti luettu jostakin artikkelista joka käsittelee paidalla nostamista
Mitä tarkoitatte kun sanotte että lavat yhteen?
Mikä on lava?
[avautuminen]
No ole ihan rauhassa sitä mieltä, mutta älä tuu aloittelijoiden osiolla olevaan ALOTTELIJAN tekemään threadiin selittämään sun omia juttujas sillä, "kun musta nyt vaan tuntuu et ojentajilla on 75% (!!) vaikutus penkkiin tulevasta voimasta". Pahimmassa tapauksessa kys. alottelija kuuntelee sun neuvoo niin paljon, et hinkkaan ojentajia joka reenissä sen 20 sarjaa vaan sillä, koska se kuuli netissä joltain viisaaltaa kaverilta mikä auttaa penkkiin.
[/avautuminen]
aaaaaaaaaah...
Kyseessä siis lapa, monikossa lavat Eli selkä tiukaksi laittamalla lavat yhteen ennen nostoa.
Lapa, eli? Ja miten tuon selän laitetaan tiukaksi