Säkin hakkaaminen ja punttien nostelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ABFG
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jos harrastaa kumpaakin noista, niin kannattaako tuo säkin hakkaaminen tehdä ennen painojen nostelua vai sen jälkeen? Vai onko tällä mitään merkitystä palautumisten tai muun kannalta?

Riippuu varmaan pitkälti kuinka kiukulla sitä säkkiä hakkaat, jos kevyemmin niin sehän on varmaan loistava tapa lämmittellä lihakset :whip:

Muuten kannattaisi ehkä harkita jopa tuon säkkeilyn siirtämistä välipäiville. Tai niin minä ainakin ajattelin tehdä, heti kun löydän jostain säkin :rolleyes:

Hilppa sanoi:
Riippuu varmaan pitkälti kuinka kiukulla sitä säkkiä hakkaat, jos kevyemmin niin sehän on varmaan loistava tapa lämmittellä lihakset :whip:

No siis silleen että tulee hiki pintaan ja kädet vähän väsähtää mut ei mitenkään apinanraivolla kuitenkaan :)

mulla ainakin väsähtää ojentajat säkkiä hakatessa,että ehkä välipäivä olisi paras.eli jos treenaat ma,ke,pe niin la vois piestä säkkiä.tai sitten pe treenin päätteeksi

jälkeen jos reilummin hakkaat. ite nakkelen joskus sellasia yksittäisiä nakkikoppi avara heijareita säkin ohi kulkiessa, sitä voi tehdä reenien välissäkin ilman että menee pumppiin :D

Itse teen tai tein säkinhakkaamisen välipäivinä.Nyt ei ikävä kyllä ole enää mahdollisuutta:(
Mutta rinta-olkapää treeniä edeltävänä päivänä en säkkiä muksinut,ettei treenit hirveästi kärsi...
Loistavaa kuntoilua!! Itseasiassa olkapäät väsyy eniten koska niitä alkaa väsyessä nostamaan.Opettele iskemään kunnolla.Pyydä joltain neuvoa jos ei osaa..Tuli aiemmin muksittua n. 2kertaa viikossa.

Yläkroppareenin jälkeen tulee yleensä hakattua, mutta ei sitä saatana jaksa kuin muutaman minuutin. Niin perkeleen raskasta hommaa:D

vähä off topic, muttakun itsekin hakkaan säkkiä silloin tällöin niin miten siihen kannattaa valmistautua? kait jotain venyttelyy ja käsien pyörittelyy ?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
jotain venyttelyy ja käsien pyörittelyy ?
kaikissa urheilu muodoissa pieni venyttely on itsestään selvää jos aikoo jotain tehdä missä tulee hiki...

Pieni venyttely ja alottelee hissukseen kevyillä lyönneillä.
Itse vedän rauhalliset loppuaerobiset säkkiä hakkaamalla, ja joskus ennen reeniä lämmitellen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom