Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rupesko nuuka suonta kolottaan kun et raaski juodaRock^ sanoi:Tuli tehtyä hiilari+protsku+kreatiini-juoma ja lopetin salitreenin kesken joten juomakin jäi nauttimatta. Säilyyköhän tuo sama juoma kylmässä pari päivää jos säästäis sen seuraavaa eli ylihuomista treeniä varten?
joku roti hei.Kevyt maito sanoi:Onko kukaan koskaan sekoittanut palautus juomia johonkin isompaan astiaan valmiiksi? Sitten ei tarvittisi sekotella joka kerta, kun vain oottaa esim 3L kannusta tuopillinen valmista tavaraa.Kaisse nyt sekotettuna, tiiviissä astiassa säilyy?
.
Francine sanoi:Siis siinä on vesi mukana? Riippuu miten paljo oot onnistunu saamaan siihen bakteereja (kädet, astiat, aivastelut) sitä tehdessä, mutta jos mä olisin bateeri, mä jakautuisin aivan villinä herkullisessa maltoliuoksessa :D
Ironbutt sanoi:Eikös se ollut niin, että nuo tärkeät aminohapot (leusiini jne.) "hajoavat" käyttökelvottomiksi noin puolen tunnin kuluttua veteen sekoittamisesta.
Ironbutt sanoi:Eikös se ollut niin, että nuo tärkeät aminohapot (leusiini jne.) "hajoavat" käyttökelvottomiksi noin puolen tunnin kuluttua veteen sekoittamisesta. Rupeavat jotenkin käymään ja niistä voi saada vatsankin kipeäksi. Tämä johtunee siitä, että ovat valmiiksi pilkottu sopivaan helposti imeytyvään muotoon.
Näin meille muistaakseni yksi ravintoguru kertoi viime mimmitmiitissä.
Valmiissa pullotetuissa juomissa tämä hajoaminen on varmaan estetty säilöntäaineilla ja ylipäätään sillä, että pullo/tölkki on ilmatiivis. Avaamisen jälkeen hajoaminen alkaa varmaan sitten niissäkin tapahtumaan.
Ironbutt sanoi:Eikös se ollut niin, että nuo tärkeät aminohapot (leusiini jne.) "hajoavat" käyttökelvottomiksi noin puolen tunnin kuluttua veteen sekoittamisesta. Rupeavat jotenkin käymään ja niistä voi saada vatsankin kipeäksi. Tämä johtunee siitä, että ovat valmiiksi pilkottu sopivaan helposti imeytyvään muotoon.
Näinpä. En ymmärrä miksi se palautumisjuoma pitää sotkea veteen jo ennen salille menoa. Ellei sitten salilta löydy juomakelpoista vettä.Jumppaope sanoi:[ironia]Mä olen ostanut valmista palautusjuomajauhetta missä on sellainen hieno annosmitta sisällä. Sellaisen kippaan sheikkeriin veden päälle. Joskus laitan sheikkerin pohjalle ja lisään nesteen myöhemmin esim. salilla. Sitten sekoitan ja juon liuoksen välittömästi. Mielestäni aika helppoa. [/ironia]
Jortsu sanoi:Näinpä. En ymmärrä miksi se palautumisjuoma pitää sotkea veteen jo ennen salille menoa. Ellei sitten salilta löydy juomakelpoista vettä.
Kipin pitää nyt treenata vähän kovemmin tai vaihtaa jauhot että saa ravistamalla liukenemaan. Itsellä ei ole vielä tullut sellaisia jauhoja vastaan mitä ei sheikkerissä saa ravistamalla sekaisin.Kipi I sanoi:Itse ainakin sotken veteen jo ennen salilla menoa! kerkeää liueta kaikki jauhot ja mahd.klimpit! ja toimii..nyt ei ruveta pilkun pilkkuja nussimaan.
Kevyt maito sanoi:Me miehethän ollaan tunnetusti käytännöllisiä.
Jortsu sanoi:Kipin pitää nyt treenata vähän kovemmin