Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No sit sen täytyy kyllä toimia kerran neutraali nii sanoo :jahas:Kipi I sanoi:Jos neutris on sekoittanu aina jauhonsa etukäteen ja silti huomannu kreatiinin tehon, niin tuskin se mihinkään häviää!
Jouni Virtamo sanoi:Valitettavan usein Pakkotoiston keskustelut ovat tällaisia huonon huumorin sävyttämiä, en sen vuoksi halua kovin usein mitään kirjoittaa. Voin vakuuttaa, etten kirjoita tänne mitään pilailumielessä, osallistun täydellä vakavuudella näihin keskusteluihin. Paskanjauhantaan en enää näillä kilometreillä osallistu.
Jumppaope sanoi:Pyydän huonoa huumorintajuani anteeksi.
Rock^ sanoi:Ja väite kreatiinin piloille menemisestä onkin siis totta? Kertokaahan miksei tällaista asiaa ole ilmoitettu esimerkiksi lisäravinnepurkkien kyljessä jos itse ravinneaine muuttuu käyttökelvottomaksi jo puolessa tunnissa. Ihmetyttää myös että miksei aiheesta ole julkaistu tutkimuksia ja levitetty faktoja suuren kansan tietoisuuteen.
Ja miten ihmeessä itse olen saanut nestepöhöä ja siitä aiheutunutta voimien käyttöä kreatiinikuurillani jossa kreatiinit nautitaan vasta sitten kun ne ovat olleet vedessä jo jonkin aikaa eli palautusjuoma on tehty jo kotona ennen treeniä.
Itsekin ajattelin jo etukäteen että olisi kumma jos teho menetettäisiin jopa muutamassa tunnissa, muutaman prosentin heitot ei olisi niinkään yllättäneet.CartDude sanoi:Siellä on kuvaajat ja käppyrät, tutkikaa itse lisää jos kiinnostaa, eli tuon mukaan vesiliuoksessa, neutraalissa pH:ssa 8 tunnin jälkeen ei ole sanottavaa muutosta tapahtunut, puhumattakaan siitä että "teho olisi menetetty"...