Säännöllisyyttä vatsalihasreeniin

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen nyt reenaillut jonkin aikaa tuolta stickyistä löytämälläni 4-jakoisella ohjelmalla, josta puuttuvat täysin vatsat. Olen tehnyt lähes jokaisen reenin yhteydessä jonkin verran erinäisiä vatsalihasliikkeitä. Haluaisin kuitenkin vähän säännöllistää vatsalihasreenejäni jonkinlaisella ohjelmalla/jaolla. Voisiko joku fiksumpi vähän neuvoa että mitä liikkeitä kannattaisi tehdä ja milloin?

Tämän hetkinen ohjelmani on karkeasti seuraavanlainen:

1. Rinta, haukset, forkut
2. Jalat
3. Olkapäät, ojentajat
4. Selkä, epäkkäät

Joo 2 kertaa viikossa, 4-5 sarjaa molemmilla kerroilla. Tolla jaolla parhaat päivät vatsatreenille on jalka- ja selkäpäivät, koska keskivartalo työskentelee myös kyykyissä ja maastavedossa.

Pakko hehkuttaa tähän, että kyykyt, mavet ja kaikki niiden variaatiot ilman vyötä on mahtavaa vatsatreeniä. Itse teen kohtuu epäsäännöllisesti ja aika vähän suoraa vatsalihastreeniä, mutta treenaan aina ilman vyötä ja mulla kestää keskikroppa nykyään todella hyvin kasassa raskaissa nostoissa. Sen myös huomaa selvästi, että vatsalihakset todellakin väsyy kunnolla vaikkapa kyykkytreenissä.

Ite jopa huomannu, että perus pystäri on kova vatsaliike (mul on aika heikko core). Pitää pitää paketti kasassa ja ottaa myös coreen.

Must tuntuu et Gothzilla trollaa J..:tä :D. Alottelijoide peruskysymys threadissa dissas G6, ku J.. oli ehdottanu sitä yhdelle alottelijalle :D

Btw. Ite teen vatsat 4 kertaa viikkoo. Liikaa? 2-jakonen menossa ja teen vinot yläkroppapäivän ja suorat jalkapäivän. Jos on, nii miten jaan nää vinot ja suorat vai teenkö samana päivänä?

G6 dissaan siks että se on paska ja ärsyttää että sitä aina tyrkytetään väkisin kun joku kysyy parannuksia ohjelmaansa

Ja toi artikkeli oli huono.

yksjakonen jossa hauiksille oma liike vielä leukojen lisäksi? Hauiksille siis 6 sarjaa, kolmena päivänä viikossa, melkein tuplasti sarjoja per viikko mitä koko alakropalle. Kaksi raskasta punnerrusliikettä per treenipäivä kolme kertaa viikossa? Eihän tossa nyt oo käytännössä mitään järkee kun vois ottaa alottelijana jonkun paljon fiksummankin yksijakoisen, tai kaksijakoisen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom