Ryyppäämisestä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli viekö juonti paljon lihoja jos sitä harrastaa esim. joka toinen viikonloppu?ainaki ne seuraavan päivän syömiset menee vähän nii ja näin.
ja sitte kuulin tämmösen legendan että kaikki mitä syöt humalassa menee suoraan laardiks vyötärölle,onko totta?

aapeli99 sanoi:
Eli viekö juonti paljon lihoja jos sitä harrastaa esim. joka toinen viikonloppu?ainaki ne seuraavan päivän syömiset menee vähän nii ja näin.
ja sitte kuulin tämmösen legendan että kaikki mitä syöt humalassa menee suoraan laardiks vyötärölle,onko totta?

Jos alkoholia on veressä sen energiaa käytetään ensisijaisesti ruumiin elintoimintoihin. Tällöin ruumis ei käytä muita ravinteita energian tarpeeseensa niin paljoa vaan alkaa käyttää syötyä ravintoa kudoksien uudistamiseen ja kasvattamiseen. Tottakai tämä syöty ruoka kasvattaa lihaksiakin jossain suhteessa jos sille on luotu edellytykset vaikka sitten olisikin juonnut alkoholia. Juotu alkoholi tietty vähentää lihaksien anaboliaa jonkun verran laskemalla lihaskasvua edistävien hormonien tasoja.

Hullu inkkari sanoi:
hyvä neuvo 16-vuotiaalle... vai onko... :david:

joo oli huonosti muotoiltu toi mun postaus..sorry.siis tarkotus ei ollut kannustaa juomaan vaan jos "pakko" on juoda,niin ei voivottele sitä täällä sitten.täällähän on noita tredejä runsaasti.

ja jos kunnolla juo niin onhan se sanomattakin selvää,että ruoka ei maistu seuraavana päivänä ja salilla on heikko olo muutaman päivän.

tenu sanoi:
ja jos kunnolla juo niin onhan se sanomattakin selvää,että ruoka ei maistu seuraavana päivänä ja salilla on heikko olo muutaman päivän.

kyllä mulle rapulassa ainakin ruoka maistuu ja hyvin maistuukin. Pe-su juoppoputkella kylläkin tulokset putoo (ainakin itellä) koko seuraavaksi viikoksi.

kyllä juominen romuttaa, eli viina nyt ei ole se paras mahdollinen palautusjuoma :D
-Kohtuudella nautittuna nostaa mieltä :)

Ei tippa tapa, eikä ämpäriin huku.

Kyllä ryyppäys haittaa todellakin jos kunnot koomat vedät. Trust me! Yks punaviinilasi on tietenkin eri asia ja jopa edistää terveyttä. Ja jos oot 16 niin kandee ottaa maltilla muutenkin. Siinä vaiheessa kun ei osata muutenkaan vetää sitä jumia oikein. Tai itse asiassa paras jos ei ota ollenkaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vuonna 2000 join TODELLA paljon. Tässä kyseisen vuoden kehitys (kävin salilla säännöllisesti):

penkki +0kg
kyykky +0kg
maastaveto +0kg

rasvaprosentti +10% (arvio)

Niin... No olen itte vietän hyvinkin railakasta opiskelijaelämää jo pari vuotta :kippis1: ja on tullu vedettyä häppää aika isosti. Ja kyllä mulla ainakin on kehitystä tullu iha suht ok. Varmasti tulis enemmän, jos en dokais, mut onhan se kivaa lähtee näyttää kiukaita kartsalle :hyper: .

50% kettujen viekkaudesta perustuu kanojen tyhmyyteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom