Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HassuSetä sanoi:Juu, kiitos vastauksista.
Itse sekoitan sen 2-4 rkl puoleen lasiin mehua, ei maistu kyllä mehua kummemmalta
Kaloreita koneeseen ja hyviä rasvoja.Krice sanoi:Mikä idea tuossa rypsiöljyn syömisessä on?
Kylmäpuristettu kyllä maistuu, pähkinäiseltä ja pahalta, mutta kaikkea ei voi saada. Siksi tulikin mieleen, että kai sulla edes on kylmäpuristettua? Ne haaleat kultasula-halpikset kelpaa saranoiden öljyämiseen.Talakanpinskeli sanoi:Mitäs muita hyviä keinoja tiedätte sisällyttää rypsiöljy ateriaan paitsi vetäistä se vaan ruokalusikasta? Ehkä olen sitten heikko, mutta on tosissaan taisteltava, ettei se tule ylös samantien, kun on ne pari ruokalusikkalista ottanut. Vaikkei se varsinaisesti miltään maistukaan.
Samaa olen itsekkin miettinyt. Eli mitä parempaa kylmäpuristetussa on suhteessa normiin rypsäriin?Thjonder sanoi:Itse olen käyttäny Italiasta tuotua laadukasta oliiviöljyä vähän aikaa, mutta nyt pullo loppui. Pohdin, että kuinka suuri ero on perus Kultasulalla ja sitten kylmäpuristetulla rypsiöljyllä, jos makua ei oteta huomioon?
Thjonder sanoi:Pohdin, että kuinka suuri ero on perus Kultasulalla ja sitten kylmäpuristetulla rypsiöljyllä, jos makua ei oteta huomioon?