ryhtiongelma

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
40
oon reilut 190cm pitkä ja mietityttää tää meikäläisen ryhti... Alaselkä on ikäänkuin kaarella eteenpäin ja samalla työntää pötsiä eteenpäin ja yläselkä ´nojaa´ taaksepäin. Oon käyny vuoden verran salilla eikä tähän asiaan ole oikein parannusta tullut. Toki tota pötsiä löytyy muutenkin vähän liikaa, mikä edelleen korostaa tätä huonohkoa ryhtiä...
Kysytään nyt samalla vielä tosta mahasta, tän vuoden aikana ei oo maha pienentyny yhtään, vaikka olen myös lisännyt aerobista liikuntaa ja ruokaa ei kulu sen enempää kuin ennenkään :confused:

Keskivartalolle lisää treeniä, vatsoja ja selkää. Kannattaa myös venytellä. Jäykät lonkan koukistajat käsittääkseni voivat vetää lantiota liiaksi eteen, jolloin voi mennä kuvatun kaltaiseksi. Vatsaliikkeiksi mielellään sellaisia jotka ottavat kunnolla vatsalihaksiin eikä lonkan koukistajiin.

Vatsoja teen pari kertaa viikossa ja selkää kerran.. Jsokus muuten terkkari pisti käymään fysioterpaeutilla ja se taas käski venytellä niin prkleesti jalkoja jne. mutta arvaa tuliko ala-asteikäisenä paljon venyteltyä... Kuulemma huono ryhti johtui nopeasta pituuskasvusta; senttejä tuli mutta ei kiloja. Nyt on pituus pysyny samana ja 2 vuodessa paino noussu 20kg. Ryhti vaan ei oo parantunu (no ehkä vähän, mutta ei tarpeex)

Originally posted by heicci_84
Jsokus muuten terkkari pisti käymään fysioterpaeutilla ja se taas käski venytellä niin prkleesti jalkoja jne. mutta arvaa tuliko ala-asteikäisenä paljon venyteltyä

Josko alkaisit nyt? Tai ota riski että nautit jokusen vuoden/vuosikymmenen päästä esiinpullistuvasta välilevystä tai vittumaisista yläselän ja hartioiden kivusta.

Katsele palstaa reippaasti taaksepäin, mä ja moni muukin kaveri kirjoitti threadiin jossa samaa ongelmaa käytiin läpi. Hakusanalla "oranki" tai "gorilla" saattaa ko. thread löytyä suoraan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom