Ruumiinrakennekeskustelu

En tiedä virallista nimitystä, mutta suora pötkö.. Lantio on aika kapea, eikä vyötärö erotu kunnolla alhaisillakaan rasvoilla. Hanuri sentään löytyy, mutta sekään ei tuo sitä kaivattua x-mallia edestäpäin katsottuna. Selkää ja olkapäitä pitäisi varmaan jollain ilveellä saada leveämmäksi ja jalkoihin lisää massaa, niin saisi huijattua illuusiota vyötäröstä :)

Kohtalotoveri täällä! Olen tosin ainakin tuota avatartasi vilkaisten tuhdimmassa kunnossa, mutta olen tosiaan ollut koko elämäni niin 45 kuin 65 kiloisenakin aivan pötkö. Keskivartalolle kerääntyy helposti kamaa, tissit on pienet ja lantio ei kummoinen. Sivusta katsottuna hanuria tosiaan piisaa, ja onneksi suht kivan muotoisena.

Kohtalotoveri täällä! Olen tosin ainakin tuota avatartasi vilkaisten tuhdimmassa kunnossa, mutta olen tosiaan ollut koko elämäni niin 45 kuin 65 kiloisenakin aivan pötkö. Keskivartalolle kerääntyy helposti kamaa, tissit on pienet ja lantio ei kummoinen. Sivusta katsottuna hanuria tosiaan piisaa, ja onneksi suht kivan muotoisena.

Kolmas kohtalotoveri ilmoittautuu. Koska olen enemmänkin tasakapea kuin tasapaksu, olen määritellyt itseni i-sarjaan.

Olen oomena, iiso oomena... Tosin rasvaa kertyy myös takapuoleen ja reisiin, hartioissa ja yläselässä on sitten enemmän lihasta ku rasvaa ja hartiat on ku ladonovet leveydeltään, jos siis olisin paremmassa kunnossa. Olen siis omena, johon on tokätty T-kirjain.

Päärynä mikä päärynä. Tosin raskaus pilasi sen päärynän ainoan hyvän puolen, eli vyötärön. Jippii. No eiköhän se sieltä joskus vielä löydy.

Päärynä löytyy täältäkin: pienet tissit, kapea vyötärö, iso pylly ja paksut reidet. Ja lyhyet jalat. Oon kyllä ihan tyytyväinen kroppani muotoon, musta toi iso peba jotenkin tasapainottaa pieniä tissejä :D Salitreeni kyllä selvästi tasottaa tota epäsuhtaa, kun saa niitä lihaksia sinne pienen yläkropan täytteeksi.

Täällä sama juttu! Ainoastaan hoikassa kunnossa vyötärö löytyy, tästä jos vähänkään lihoaa niin kaikki kertyy suoraan keskivartalolle. Suvussa todella paljon tiimalaseja, joten totta kai itsekin kerran kokeilin massaa kerryttää jos sitä painoa olisikin tullut oikeisiin kohtiin.. NOT. Lopputuloksena täydellinen omena, joten tästä opittu ja viisastuttu :D

En kyllä enään tiedä mikä mä oon. Ehkä saatan olla X kun mulla on hartiat vähän leveemmät kuin lantio. :)

Olen se ärsyttävä onnekas, joka on saanut X-mallin lahjana. Tuhdeimmassa kunnossanikin vyötärö on selkeästi ollut kapein kohta, kun laardi kertyy siihen alapuolelle. En nyt mikään ampiaisvyötärö, mutta kuitenni.

Olen petollinen tiimalasi; vyötärö kapea, leveät hartiojat ja lantio. Rasvaa kertyy tasaisesti ympäri kehoa, joten siksi petollinen. :whip:
Sentit lähtee dietatessa ensin takapuolesta ja vasta lopuksi vatsasta! joka on sinänsä ärsyttävää kun maha ei pienene, mutta pääasia että lähtee!
Nyt tavoitteena painoa alas (n. 5kiloa) ja sen jälkeen lihasten kasvatusta ehkäpä joka tavoitteellisesti..
mulla sama homma.

Piti oikein katsoa peiliin tarkemmin. En oikein osaa luokitella itseäni, mutta peräpää ja reisiosasto on ollut kropassa aina se suhteessa massiivisin alue. Vyötärö ei ole mikään amppari, mutta kyllä se nyt sentään erottuu. Jalkoihin tarraa lihakset salitreenissä, mutta hartiat ja yläselkä ovat olleet aina se ongelma! Ne ovat niin kapoiset raukat, eikä lihas tunnu tarttuvan sinne sitten millään. Voisin sanoa olevani jopa suht tyytyväinen kroppaani jos saisin tuonne hartia-yläselkä osioon vähän massaa lisää.

Minä olen tasapaksu - yhtä massiivinen ylä- ja alakropasta. Olen tuntenut itseni aina "isoksi" sirorakenteisten naisten rinnalla, mutta nykyään olen sinut itseni kanssa.

mun on ihan pakko laittaa tää jonnekin jos jollain on jotain sanottavaa :D Kyse on niinkin ruumiinrakenteellisesta osasta kuin eriparitissit :D Eniten pelottaa/huolettaa että nää tulee olemaan enemmän eriparia kun laihdutus jatkuu ja rasvaa lähtee. Tissien pieneneminen ei huoleta ollenkaan! hyvä et pieneneeki! Mut siis... Kun toinen on hieman isompi ja roikkuu hieman alempana, niin voiko tämä kova treenaaminen ja laihdutus saada sen jopa samalle tasolle kuin tuo toinen?

Minä olen vartaloltani ollut aina tasapaksu, tai pikemminkin tasaohut :) 165/n.52kg. Saliharrastusta takana jonkin aikaa, ja nyt takapuoleni on saanut kivasti lihasta, mutta miksi ihmeessä on muodostunut ylimääräistä (rasvaa?) prseen sivuille? Mielummin näin kuin latta mutta en kyllä pysyvästi näitä "lisukkeita" haluaisi.. Käsivarret myös vaikeat, ei tahdo tulla massaa..

Keskitysleiriltä palannut päärynä ilmoittautuu :face: ! Loputkin rasvat on nyt kadonneet yläkropasta ja vieneet mukanaan muutenkin olemattomat tissit. Bonuksena rintojen (siis se kohta, jossa niiden kuuluisi olla) yllä näkyvät luut. Vyötärö sikakapea, siitä pidän, mutta se takapuoli sitten :itku: Kun koon 40 farkut istuisi muuten, niin vyötärölle sopisi 36. Kymmenen senttiä ilmaa vähintään joka vitsin housuparissa vyöllä kurottavaksi ja onpa hei hienon näköistä...

Tiimalasi. Pieni vyötärö, mutta lantio ja hartiat leveät. Lihavimmillani ollessani olin päärynä, massa kertyi alakroppaan. Onneksi ruokavaliolla ja liikunnalla pystyi asian korjaamaan. :)

Lihavimmillani ollessani olin päärynä, massa kertyi alakroppaan. Onneksi ruokavaliolla ja liikunnalla pystyi asian korjaamaan. :)

Kyllä, juuri tätä samaa nyt itsekin yritän eli kiva kuulla muuntautumisestasi tiimalasiksi! Harmi vain tosiaan, että samalla tuo yläosasto menettää noita rasvoja, mutta kaikkea ei kai voi saada? Ei muuta kuin tiimalasin kuva motivaattoriksi työpöydälle ja tiukkaa treenin vääntöä edelleen.

Harmi vain tosiaan, että samalla tuo yläosasto menettää noita rasvoja, mutta kaikkea ei kai voi saada?

Joo, menettihän se minullakin, rintaliiviostoksille piti menä itsekin. Veikkaan että genetiikallakin hieman sormensa pelissä sen treenin lisäksi että millainen keho sieltä rasvan alta paljastuu.

Mä en oikein osaa sanoa mikä mä olen. En tiimalasi, mut en omena tai päärynäkään :D En ylipainoinen mut en laihakaan. Vyötärö erottuu hitusen, jonkinlainen takapuoli löytyy mutta reidet on aika isot. Hartiat kohtuuleveät. Eli aika tasapaksu pötkö :jahas:

Mielipiteitä?
http://i1.aijaa.com/b/00368/11407279.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom