Rutiinisafka treenin jälkeen?

Eli tällaista kysyisin ihmisiltä, että onko teillä jonkinlainen perus "rutiini" safka, joka on siis melkein samanlainen, joka treenin jälkeen.

Itse syön 2 tuntia ennen treeniä perusruoan,, ja ennen treeniä kalsium+ d-vitamniini jauheen, banskun, omenan tai muun hedelmän, sekä 1dl muscle+ naamariin.
Treenin jälkeen taas on aina sama ruokayhdistelmä: 1dl muscle+, 2 kananmunaa, raejuustosalaatti, 2 juustovoileipää, hedelmä+ runsaasti nestettä! :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yleensä se on palkkari+2 ruisleipää kinkulla ja juustolla sekä maitoa muutama desi.

181353.jpg

Ja toi yleensä ~9 aikaa illalla.

Viimeksi muokattu:
palkkarin jälkeen noin 1.5 tunnin päästä oon nyt syöny 50g makaroonia ja 200g raejuustoa. ja ehkä pari leipää lisäks

mrNICEGUY miten pystyt syömään tollasen aterian 9 aikaan? :eek:

Mulla ainaski :urjo:

No eihä tossa ole ku pari hassua kananpalaa, ton kuvan löysin googlella ku yritin ettiä kuvaa missä noi kanat olis paketissa.

Tommonen 550g rasia menee aika näppärästi poskeen, päivisin 2x550 tai 900. :kuola:

mrNICEGUY miten pystyt syömään tollasen aterian 9 aikaan? :eek:

Mulla ainaski :urjo:
Mä pystyisin syömään vaikka heti, nytkin karmea nälkä vaikka muutama tunti sitten vedin tonnikalaa ja raejuustoa sekaisin + palkkari (täyttävä sellainen) päälle.

Sitä paitsi Hornetit on helvetin hyviä.
celb (10).gif

no eihän noissa horneteissa ole muuta ku luuta ja vähän nahkaa. mutta kyllä se salsakastikkeen kanssa on silti ihan kelpoa.

Hornetit on hyvän makuisia mutta mitään syötävää ei niissä kyllä ole. Kun en viitsi maksaa nahasta ja luusta ostan filepaloja.

Mulla yleensä toi ruokailu vaihtelee treenin jälkeen aika paljon. Jos sattuu kotona olemaan valmiina kunnon ruokaa vedän sitä noin 300-500g+raejuusto purkin. Jos tälösta ei satu löytymään kunnon ruokaa otan rahkaa+vadelmakeittoa.:thumbs:
Niin ja tietysti aina treenin jälkeen palkkari.

Aika perussetti: Pastaa+kanahunajafileitä+vihanneksia+maitoa+vettä+maitorahkaa

Ja tosiaan fileet ja muut kunnon kanahärpättimet maksavat min 4€ niin ennemmin ostan niitä kuin noita kanakäppyröitä mitä tuossa kuvassa on. Niissä yleensä ei ole ihan liha/luu-suhde kohdillaan ja paljonkaan syötävää.

Palkkarista 1-1,5 tuntia myöhemmin yleensä 120 g riisiä (kuivapaino) ja 300 g broilerin fileesuikaleita tai 200 g sika-nauta-jauhelihaa ja päälle maitoa sekä vettä.

Ennen treeniä: Tummaa pastaa ja jotain raejuustoa tms. Jotain tunti tai puoli ennen treeniä.

Treenin jälkeen: No proteiinit naamaan (50g) ja siinä ohessa hedelmä, yleensä banaani. Tunti tai puoltoista tämän jälkeen 1 kanan rintafile ja hieman riisiä (tummaa). Siinä ohessa raejuustoa hieman myös. Pian onkin jo ilta ja silloin on vuorossa vakiot rahka+mehukeitto+öljy.

Vois sanoa että 70%treeni+ruokailukerroista menee tuon kaavan mukaan.

mun ainakin pitää olla ainakin 2 tuntia syömättä ennen salille menoa .
treenin jälkeen heti palautusjuoma. kotona syön tonnikalaa ja raejuustoa noin 600 g tai pelkästään puol kiloa rahkaa pelkästään .

Aina puntin jälkeen kalkkunaa ja riisiä/maissia (tosi käteviä ne 200g pakastepussit) ja sitten vähäsen rehuja ja lasi maitoa.

Mites muuten dietillä toi ruokailu? Tai kun treenaa illemmalla, niin palkkarin jälkeen mitä sitten? Nytten vetäny lusikallisen öljyä, 250g rahkaa ja sitten 2-3 näkkäriä... Tuleeko tarpeeksi hiilareita?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom