Ruotsin Ylivoimaa-ko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

pexxi

Mode
Tässäpä olis uusi Pro Ruåttista!

Ohessa linkki, josta kuvia löytyy. Mielipiteitä kaverista?

www.musclemayhem.com

Muscle Mayhem Forum > Le Mayhem de Muscle > Gossip, General Discussion, Topics and Questions > New Pro!

Rantaruottalainen aika tiukassa kunnossa:thumbs:

Ainakin ilmeestä päätellen toi on vähän :blow: näitä poikia :lol2:

No onhan se aika kovassa kunnossa .

edit : korjasin , on ruotsalainen .

Tuota, tuo reisien muoto jotenkin pisti silmään, tuossa ekassa kuvassa etenkin. Mistä johtuu tuo "palikkamaisuus", elikkä että polvien jälkeen reisi tekee jyrkän käännöksen isommaksi, eikä niin tasaisesti paksune kuin joillain muilla huipuilla. Vähän huonosti selitetty, mutta minua kiinnostaisi kun itsellänikin käy juuri samalla tavalla (vähän pienemmässä mittakaavassa tosin :) Eli mikä lihas on suhteellisesti "liian" iso muihin verrattuna, vai onko tuo vaan rakenteellinen juttu mille ei mitään voi?

Kyllä mun mielestä noin nuoreksi kaveriksi on PIKKASEN kova kondis!!

Lieköhän toi kaveri sisäisesti "terveyden perikuva"?:D

Ainakin mun kielenkäytössä rantaruottalainen tarkoittaa Suomen rannikolla (Vaasa, Porvoo, Tammisaari jne.) asuvaa ruotsinkielistä suomalaista, ei ruotsalaista.

Originally posted by naiskovis
Ainakin mun kielenkäytössä rantaruottalainen tarkoittaa Suomen rannikolla (Vaasa, Porvoo, Tammisaari jne.) asuvaa ruotsinkielistä suomalaista, ei ruotsalaista.

Totta, ja kansanläheisempi nimitys on rantahurri :) .

Kireä on mutta, jotenkin vähän palikka ulkonäkö... Jotain puuttuu. High lats, ja vatsat näyttää aika:david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom