Ruostekorjaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC76
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
9. Kotelosuoja-aineen päälle alusta massa suihkuttamalla. Olen ohentanut sitä polttooöljyllä, jotta tulee ruiskusta läpi. Lämmitys myös toimii.

Ei kyllä ongelmaa ole ollut saada ruiskun läpi alustamassaa, eli en kyllä ensiksi lähtisi ohentamaan, vaan kokeilla suihkuttaa ihan sellaisenaan.

Nuo ruiskut tosiaan niitä, jotka saa ruuvattua kiinni alustamassapurkkiin.

Puhdistaminen tosiaan kyllä pakollista :D Itse pyyhkinyt ylimääräiset pois ja kaatanut johonkin kuppiin tinneriä ja astiasta sillä ruiskun imupäällä imenny aineet läpi.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
mulla löytyisi sinkkisprayta, ajaisko se saman asian. toki voihan sen suihkuttaa pöttiin ja levittää sudilla.

miksi pitää laittaa sinkityksen jälkeen pintamaalia?

mulla löytyisi sinkkisprayta, ajaisko se saman asian. toki voihan sen suihkuttaa pöttiin ja levittää sudilla.

miksi pitää laittaa sinkityksen jälkeen pintamaalia?

Yleistyksenä nuo spraymallit ei niin hyviä ole, mutta voihan silläkin yrittää. Ja toki riippuu kuinka paljon sitä ruostetta jää.

Tärkeintähän olisi saada maali jokaiseen kraateriin siellä, eli kun pensselillä pyörittelee ja levittelee, niin saa joka paikkaa tungettua. Toki, jos alaspäin valuu, niin spraytavara siihen oivaa.

Sinkki ei kestä kulutusta. Onhan siinä toki kiveniskumassa ja alustamassa kulutusta ottamassa, mutta ei tuossa iso homma ole ruiskuttaa vaikka spräytä sinne alle.

Taasen alustamassojen kanssa ruiskulla tulee parempi, kuin siveltimellä.

Koska joutuu uskomaan enemmän "viisaampia", niin moni sanoo, että tuon ruosteenestoaineen (esim. ML) ja alustamassan ruiskutuksessa pitäisi toimia siten, että tuo ML ruiskutetaan ensin (luonnollisesti..) ja melkolailla heti perään alustamassa, eli ei anneta sen ruosteenestoaineen kuivua. Tällöin pitäisi alustamassan tarttua paremmin.

Ja alustamassahan ei toimi sulkevana aineena, eli jos jää ruostetta ja siihen päälle pelkkä massa, niin kosteus pääsee ruosteeseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom