Ruokavalioni ja tupakka

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
0700: 2reissumiestä, välissä yht. 30g juustoa ja vähän (20g?) kinkkua, 30 margariinia ja lasi (2dl)maitoa
1145: Jonkun verran koulu"ruokaa"
1500: sama kuin aamiainen
1700: 100g makaronia ja 100g lihaa, maitoa lasi.
2015: 120g kaurahiutaleita ja 4dl maitoa.
2200: purkki rahkaa ja lasi maitoa.

Ja sitten vedän jonkun 4dl jugurttia pitkin päivää.

Ja miten tupakka vaikuttaa lihasten kasvuun? Ja lopetusvinkkejä kiitos!

et tosta ruokavaliosta mitään kysymystä esittänyt mutta oletan että haluat tietää syötkö tarpeeksi? ja mun mielestä syöt kyllä aivan liian vähän ainakin näin äkkiseltään katsomalla.
tietääkseni tupakka heikentää hapenottokykyä.....ja näin ollen heikentää suoritusta.
jaa että lopettaa haluisit...no se ois kyllä hyvä asia muttei aina niin helppoa....
itse vaan heitin askin ikkunasta ja lopetin siihen.

vedin syömisestä huonoimman mahdollisen päivän. Kyllä mä yleensä syön edes jonkun verran enemmän.

protskua pitäis saada se 2g/painokilo se olis aika optimaalinen...paljonkos painat? ei taida noista kyllä päivän protskuja tulla..kai?
ja koita syödä kahen tunnin välein hiukan

71kg. oon kyllä joskus laskenu et taitaa keskimäärin tulla 140g proteiinia. Yleensä syön purkin raejuustoa vielä lisäksi.

oompas mä sokee tuolla toisessa threadissahan se paino oli ei vaan heti sitä tajunnut :whip:
koita ihan siellä koulussakin syödä kunnolla vaikkei se oiskaan aina maailman parhainta ruokaa tai ota sinne joku protskudrinkki tms.

juu ottaisinki, mutta ku äiteemuori hankaa vasta noitten "mömmihormoonihuumeiden" kanssa.

nooh jos noissa suomesta saatavissa lisäravinteissa jotain "mömmöä" on niin sitten mä olen maailman vahvin mies.
vie se sun mutsis kuule ihan vaikka johonkin luontaistuotekauppaan tai pakkiksen kauppaan ja käske myyjän selostaa että ne on turvallisia
:kippis1:

Noihin hiilarimöyhöihin puuttumatta tupakoinnista:

Pidin joskus kuukauden tauon (vedonlyönti), josta ekat 2 viikkoa sekakäytin korvauskamoja. Viime syksynä lopetin ilman mitään. Kehitin vähitellen sellasen inhon siihen röökaamiseen, että koko ajan kaikki vaatteet haisee kissan kuselle, suussa maistuu paska, joka aamu pitää räkiä peukalon pään kokosia klimppejä keuhkoista pihalle, ja näin päin pois... Etenkin kehitin vitutuksen siihen, että on riippuvainen jostakin, ja miten paljon se määräsikään elämisen rytmiä.

Ekat 2-3 viikkoa oli pientä taistelua, ja koko ajan tuli sellasia tunteita, että normaalisti tässä nyt polttais tupakan. Sitten vähitellen helpotti, enkä enää edes muista koska teki viimeksi mieli. Polttelin ennen silloin tällöin sikareita, ja niihin olen säilyttänyt itselleni option, tosin en lopetuksen jälkeen ole polttanut niitäkään. Jotenkin mulla ei toiminu se kieltäminen, piti vaan päättää että antaa olla. ja vähitellen vähentäminen ei toiminu mulla, vaan röökiä joko poltetaan, tai ei polteta, mutta poltetaan vähän ei ollut optio. Toki kannatta kokeilla onnistusko se sulla niin, voi olla alku helpompaa esim. jättää aamun eka rööki vähitellen myöhemmäksi, tai ottaa tietty kiintiö tupakoita per päivä.

Nyt sitten huomaa, että esim. makuaisti on parantunut, samoin hajuaisti. Kynnet ei ole enää keltaset, ja kaikkea tämmöstä.

Tsemppiä!

Dino84 sanoi:
nooh jos noissa suomesta saatavissa lisäravinteissa jotain "mömmöä" on niin sitten mä olen maailman vahvin mies.
vie se sun mutsis kuule ihan vaikka johonkin luontaistuotekauppaan tai pakkiksen kauppaan ja käske myyjän selostaa että ne on turvallisia
:kippis1:

Se voi olla viisainta olla viemättä sitä äitimuoria pakkiksen kauppaan, johan se juoksee karkuun ku näkee ne möröt tiskin takana... :lol2:

Mutta joo... joku luontaistuotekauppa vois olla aika jees :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hienoja vastauksia. Mitäs tohon ruokailuun lähtis muuttaa ilman lisäravinteita?

:5: Tupakan lopetuksesta ja miten pääsee eroon kannattaa käydä kyselemässä keskustelupaltalla joka on ihan siihen perehtynyt, eli www.tupakka.org sieltä
keskustelu ja lopetusta suunnitelevat tai jo lopettaneet. Niitä kun selailee niin vinkkejä
löytyy ja kannustusta jos liittyy keskusteluun.

hekottaja sanoi:
Hienoja vastauksia. Mitäs tohon ruokailuun lähtis muuttaa ilman lisäravinteita?

no ensinnäkii suosittelisin ottaa sen palautusjuoman treenin jälkeen.
tonnikala/maitorahka on todella hyviä proteiinin lähteeksi.
koita syödä mahd. useen ja pieniä annoksia kerrallaan. ehkä joku vähintää 3 tunnin välein ois hyvä syödä. ja koitas nyt vaan siellä koulussakin syödä.,
illalla ei enää kovin paljoa kannata hiilareita syödä mielellään.
treenistä pari tuntia niin kunnon tukeva kotiruoka.
ota vaikka aamusin joku vitamiinitabu.
tässä nyt edes jotain pientä vinkkiä.
hiilareita ois hyvä varmaan saada simmonen 5g/painokilo

hekottaja sanoi:
juu ottaisinki, mutta ku äiteemuori hankaa vasta noitten "mömmihormoonihuumeiden" kanssa.

Vieppä se äitimuorisi vaikkapa lähimpään Prismaan. Sieltä sitten etitte lisäravinteet ja pyydät vaikkapa sen urheiluosaston henkilökunnasta jonkun selittämään asioita. Luulis että asenteet muuttuu, kun niitä "kamalia mömmöjä" myydän ihan tavallisissa kaupoissakin.

Tuosta tupakoinnista niin yksinkertainen vinkki, että kaikki kovat kessumiehet tulee ja teloo mut: Pidä huoli, ettei sulla ole kotona röökiä. Helppohan se on vetää takki niskaan ja kävellä kioskille ostamaan, mutta on se kuitenkin hankalampaa kuin ottaa tuore aski pöytälaatikosta ja pistää tupakaksi. Laiska jättää lenkin tekemättä. Muutenkin kannattaa pyrkiä rakentamaan pieniä esteitä sen oman savuttelunhalun ja itse tupakin sytyttämisen välille. Siinä välissä se ongelma on, ei siinä, että tekeekö mieli, koska taatusti tekee ainakin jossain vaiheessa. Onnea matkaan. Parempi olo siitä lopulta tulee. :)

Jos ne myyki testoo rismassa...

Joo ei... huvittaa vaan noi "proteiini kasvattaa naisille viikset" -jutut... Miten vähän normaali ihminen tietää ravitsemuksesta ja aineenvaihdunnasta. Kohtuullisen usein olen törmänny kysymykseen "ai sokerissa on hiilihydraattia?"... :rolleyes:

Lumiukko,

Mulla on muuten kaverin röökit hyllyssä. Toi ne tänne suojaan, koska "sähän et niitä polta" :)

Enpäs muuten oo polttanu eilis aamun jälkeen!! Ei oo enää omia röökejä. Kommentoin taas viikon päästä lopettamista.

hekottaja sanoi:
2015: 120g kaurahiutaleita ja 4dl maitoa.

Aika myöhäinen aika vetää kaurahiutaleita, ota tuohon vaikka raejuustoa/tonnikalaa/proteiinijuoma ja siirrä nuo hiutaleet hieman aikaisemmaksi...

Back
Ylös Bottom