Ruokavalioni ja tupakka

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hekottaja taitaakin olla minun kauan kadonnut veljeni, tiismalleen samanlaiset äidit! :thumbs: Toisaalta hän (äitini) luokittelee nämä mömmöt kahteen luokkaan: Dopingit (Kaikki lihaskasvuun vaikuttavat) ja mömmöt (Jos käyttää näitä pitää olla itävaltalaisen bodybuilderin kokoinen) :anssi:

Lopetin itsekkin tupakoinnin toissapäivänä, tuntuu kuulkaa uskomattoman vaikealle. Noh, syön kokoajan purkkaa niin on edes jotain tekemistä.

Aika myöhäinen aika vetää kaurahiutaleita, ota tuohon vaikka raejuustoa/tonnikalaa/proteiinijuoma ja siirrä nuo hiutaleet hieman aikaisemmaksi...
Mitä mieltä tässä on? Lihakset tarvitsevat enegiaa kasvuun+lihakset kasvavat yöllä=Yöksi tarvitaan energiaa! Voihan tuohon annokseen lisätä vaikka raejuustoa.

Juu ja annan luvan ittelleni polttaa vain 1 röökin salin jälkeen. Saa lisämotivaatiota, ja saa sidottua salin ja lopettamisen yhteen. Jos tekee mieli tupakkaa täytyy mennä salille! (btw: 48 tuntia jo ilman)

hekottaja sanoi:
Ja miten tupakka vaikuttaa lihasten kasvuun? Ja lopetusvinkkejä kiitos!

Vaikea sanoa kuinka paljon se lopullinen vaikutus on, mutta ei siitä hyötyäkään ole. Kaikin puolin järjetön tapa, mistä vielä saa maksaa valtiolle ylimääräistä veroa, siitä että voi tuhota terveytensä.

Nimimerkillä: 10 vuotta aski päivässä ja 5 vuotta ilman.

hekottaja sanoi:
Mitä mieltä tässä on? Lihakset tarvitsevat enegiaa kasvuun+lihakset kasvavat yöllä=Yöksi tarvitaan energiaa! Voihan tuohon annokseen lisätä vaikka raejuustoa.

Kaurahiutaleista tulee paljon hiilihydraatteja, eikä niitä tulisi saada paljon illan aikana.

Kaurahiutaleista tulee paljon hiilihydraatteja, eikä niitä tulisi saada paljon illan aikana
Miksei? itse en usko "insuliini vaikuttaa kasvuhormoonin tuotantoon" hifistelyyn.

hekottaja sanoi:
Miksei? itse en usko "insuliini vaikuttaa kasvuhormoonin tuotantoon" hifistelyyn.

Voi olla hieman mututietoa, mutta olen kuullut, että ylimääräiset hiilarit kertyisivät nukkuessa osittain läskiksi.

Voi olla hieman mututietoa, mutta olen kuullut, että ylimääräiset hiilarit kertyisivät nukkuessa osittain läskiksi
Kaikki ylimääräinen energia muuttuu. Ja sehän on todettu ettei lihasta ilman läskiä. Massaa tässä nyt yritetään saada, eikä pieni määrä rasvaa haittaa.

Joo-o. lopetus meni vituiks. Taas sauhutellaan ku korsteeni.

hekottaja sanoi:
Joo-o. lopetus meni vituiks. Taas sauhutellaan ku korsteeni.
Jep, sitä sattuu itse kullekin. Itse olin ilman tupakkaa huimat 3 päivää :hyper: Jos sitten kokeilisi kesällä uudestaan kun koulussa ei ainakaan jaksa keskittyä ilman tupakkaa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noista ruuista tulee n.2500 kaloria, proteiinia 171g. Mitä tohon lisäis et sais helppoi kaloreita?

En nähnyt tossa sun listassa yhtään hedelmiä, niissähän on hiilareita mukavasti ja vitamiineistaakaan ei oo haittaa! Kaloreita jos haluu niin vedä vaikka rypsäriä ja kasvata niitä ruoka-annoksia kunnolla. Extralitra maitoa tuo mukvasti protskua ja kaloreita.

Juu kyl mä yleensä syön jonku hedelmän päiväs + multitabsin. En viitti öljyy vedellä ku mutsi ihmettelee semmost touhuu ja joudun viel ravintoterapeutil turhaan.

Pitäisin mutsilles pienen luennon tuosta ravintopuolesta! Ite kun asuin viel porukoilla niin täytyi kans vähän selitellä, miks syö niin ku syö mutta kyl ne sen siitä tajus loppujen lopuks. Pakkiksen varmaan pitää tehdä joku julkaisu vanhemmille: "Miksi lapsemme syö kuin hevonen" ja "Lisäravinteiden ABC", loppuis ne viimeisetkin hormonisyytökset.
Minkä ikäinen muuten oot, pitääkö viel pitkäänkin punkata porukoilla?

15vuotta ja pois lähen heti kun mahdollista. Ollaan puhuttu tosin et siirryn omaan ruokataloueen jossain vaihees. Mutsi maksais 6euroo päiväs ruokiin. Mieluummin syön kaurahiutaleita ja rahkaa 10 kertaa päiväs ku et selitän syömisiäni. Tommone julkaisu olis ihan hyvä.

Back
Ylös Bottom