Ruokavalio ja lihastreeni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hyri
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moi, oon 18 ja oon tossa ennen tätä kuukauden paussia treenannut 4 kertaa viikossa 16 viikon ajan ja painoa ei vain näytä tulevan lisää, lähtö paino oli 60 ja nyt se on noin 61 ja pituus 179cm, kyllä on huomannut kumminkin, että olo on paljon parempi kuin ennen ja kun ennen treenausta sain noin puuskutuksella maximissaan 9-10 punnerrusta niin nykyään saan 35 yhteen soittoon, missä kilot? Tein mensworkoutguide.com 16viikon ohjelmaa eli maanantaina ylävartalo sekä torstaina ja tiistaina alavartalo ja perjantaina, jokaiset liikkeet on noin 3 seteissä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ja treeni kestää noin 30-45minuutia. Luulen kuitenkin, että vikaa on nyt ruokavaliossa kun ei näytä kiloja tulevan, nyt oli tarkoitus palata tauolta kun koulu alkaa ja saada jotain tolkkua ruokavalioon, minulla on ollut välivuosi joten rytmit on ollut aika sekaisin, eli heräilin joskus 12 ja sen jälkeen heti söin lämpimän ruoan sen ja sen jälkeen reeni, myöhemmin kumminkin jätin syömättä sen toisen ruoan jos ei ollut hirveä nälkä ja odotin sinne iltapalaan, no iltapala tuli syötyä noin 10 jälkeen ja sitten kun menin 2-3 yöllä nukkumaan ja silloin oli taas nälkä mutta en raaskinut syödä kun väsytti niin paljon.

Eli tavoitteeni on nyt kun tulee rytmi takaisin, niin saada kunnon ruokavalio-ohjeet esimerkiksi aamuksi, koulunruokaan on vaikea vaikuttaa ja sitten se toinen lämmin ruoka päivässä sekä sitten iltapala. Aion tehdä edelleen noita 16viikon ohjelmassa olevia 2 viikon treenejä.

Ja jos joku tietää niin, jalkoihin on tullut kyllä voimaa vaikka sitä ei välttämättä huomaa sekä käsiin, no niistä huomaa vähäsen sekä hartioihin, mutta olen ollut tosi ruipelo ja olen sitä aika paljon vieläkin niin voiko olla mahdollista, että kehossani on ollut enemmikseen rasvaa kuin lihasta joka on sitten treenauksien myötä muuttunut lihakseksi eikä näin ollen paino ole noussut, toki tiedän, että se olisi voinut nousta paljon enemmänkin oikean ruokavalion avulla, mutta päätös kysymykseni oli pääasiassa tässä.

Toivottavasti joku tietää, olisi hyvä saada parempia tuloksia aikaan.

niin voiko olla mahdollista, että kehossani on ollut enemmikseen rasvaa kuin lihasta joka on sitten treenauksien myötä muuttunut lihakseksi eikä näin ollen paino ole noussut...

Kopioin viestistäsi yhden selvän virheen...Juuu.. eli siis ei rasva "muutu" lihakseksi. Saattaa olla tosin olla käynyt niin että olet kasvattanut lihasta ja menettänyt rasvaa ~ paino pysynyt suunnilleen samana..

Mutta todennäköisesti syy on siinä että et syö tarpeeksi ja paino ei pääse nousemaan ( lihakset kasvamaan).

Lukaiseppa tätä pakkotoiston forumia läpi ajatuksella muutamana päivävä niin alkaa asiat selvenemään. Ainakin aloittelijan + ravinto puolen pysyvät threadit.

Tsemppiä.

Saattaa olla tosin olla käynyt niin että olet kasvattanut lihasta ja menettänyt rasvaa ~ paino pysynyt suunnilleen samana..
Niin 180cm ja 60kg ? Eihän tossa voi olla läskiä grammaakaan..

Niin ja SYÖ että se paino nousee, kyllä sulla on varaa nostaa painoa varmaan joku 20kg aika hyvin, itseassa en nyt oikein edes ymmärrä miten voi 180cm ihminen painaa noin vähän..

Onko tossa 16vk:ssa muuten tullut hyvin tulosta ?

e. Kantsii vaikka 2-3h välein syyä ja illalla voi vetästä 1rkl öljyä että niitä kaloreita tulee jossei muuten.
Aamulla jos puuria niin kunnon voi silmä vain siihen, niin ja ootko ottanu palkkarin reenin jälkeen ? Jos et, niin ottaisin ehdottomasti, 1desi heraa ja puol desii hiilaria niin hyvä tulee. Ja noista ruokavalio jutuista kyllä löytyy asiaa pirusti kun vähän lukee.

ite 183cm ja 93kg ;)

Itse olen aktiivisesti käynyt nyt 7kk salilla ja paino on pysynyt tismalleen samana kokoajan. 90kg ja pituutta 176cm. Sarjapainot on nousseet tänä 7kk aikana mavessa, takakyykyssä ja penkissä 30-40kg (per liike siis). Ja syön kuin hevonen kokoajan, mutta paino ei muutu mihinkään..

Rasvaa kuitenkin on himpun verran, kuten varmasti voi päätellä jo alkutilanteestakin: 176/90.. Eli ainakin mulla käynyt niinkuin Östermalmi kahdessa ensimmäisessä kappaleessa kirjoitti.

Itsellä on ainakin sellainen ongelma että paino ei nouse. Syön 5-6 kertaa päivässä kunnolla, helposti yli 2500kcal, näin olen tehnyt sen koko ajan kun salilla olen käynyt, eli noin 2 kuukautta.

Mitat on noin 176/60, eikä paino ole noussut yhtään salilla käynnin alotettua, mutta mm. käsistä huomaa selvästi että lihasta on tullut. Tulokset on melkein kolminkertaistunut siitä kun alotin, mutta paino ei tunnu nousevan millään. Lähteekö se ajan kanssa nousemaan, vai pitääkö syödä vielä enemmän?

Itsellä on ainakin sellainen ongelma että paino ei nouse. Syön 5-6 kertaa päivässä kunnolla, helposti yli 2500kcal, näin olen tehnyt sen koko ajan kun salilla olen käynyt, eli noin 2 kuukautta.

Mitat on noin 176/60, eikä paino ole noussut yhtään salilla käynnin alotettua, mutta mm. käsistä huomaa selvästi että lihasta on tullut. Tulokset on melkein kolminkertaistunut siitä kun alotin, mutta paino ei tunnu nousevan millään. Lähteekö se ajan kanssa nousemaan, vai pitääkö syödä vielä enemmän?
Kokeileppas näitä vanhoja juttuja esim. rypsiöljyä aamupuuroon ja illalla lusikallanen rypsiöljyä ym.

Mitä ihmettä!
-Raamia tulee.
-Kädet paisuu.
-Tulokset nousee.
Ja silti porukka valittaa ettei paino nouse? Eikö se ole hyvä asia että kaikki menee kuten pitääkin eikä tunnu ylimääräistäkään kertyvän? :puntti:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom