Moi, oon 18 ja oon tossa ennen tätä kuukauden paussia treenannut 4 kertaa viikossa 16 viikon ajan ja painoa ei vain näytä tulevan lisää, lähtö paino oli 60 ja nyt se on noin 61 ja pituus 179cm, kyllä on huomannut kumminkin, että olo on paljon parempi kuin ennen ja kun ennen treenausta sain noin puuskutuksella maximissaan 9-10 punnerrusta niin nykyään saan 35 yhteen soittoon, missä kilot? Tein mensworkoutguide.com 16viikon ohjelmaa eli maanantaina ylävartalo sekä torstaina ja tiistaina alavartalo ja perjantaina, jokaiset liikkeet on noin 3 seteissä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ja treeni kestää noin 30-45minuutia. Luulen kuitenkin, että vikaa on nyt ruokavaliossa kun ei näytä kiloja tulevan, nyt oli tarkoitus palata tauolta kun koulu alkaa ja saada jotain tolkkua ruokavalioon, minulla on ollut välivuosi joten rytmit on ollut aika sekaisin, eli heräilin joskus 12 ja sen jälkeen heti söin lämpimän ruoan sen ja sen jälkeen reeni, myöhemmin kumminkin jätin syömättä sen toisen ruoan jos ei ollut hirveä nälkä ja odotin sinne iltapalaan, no iltapala tuli syötyä noin 10 jälkeen ja sitten kun menin 2-3 yöllä nukkumaan ja silloin oli taas nälkä mutta en raaskinut syödä kun väsytti niin paljon.
Eli tavoitteeni on nyt kun tulee rytmi takaisin, niin saada kunnon ruokavalio-ohjeet esimerkiksi aamuksi, koulunruokaan on vaikea vaikuttaa ja sitten se toinen lämmin ruoka päivässä sekä sitten iltapala. Aion tehdä edelleen noita 16viikon ohjelmassa olevia 2 viikon treenejä.
Ja jos joku tietää niin, jalkoihin on tullut kyllä voimaa vaikka sitä ei välttämättä huomaa sekä käsiin, no niistä huomaa vähäsen sekä hartioihin, mutta olen ollut tosi ruipelo ja olen sitä aika paljon vieläkin niin voiko olla mahdollista, että kehossani on ollut enemmikseen rasvaa kuin lihasta joka on sitten treenauksien myötä muuttunut lihakseksi eikä näin ollen paino ole noussut, toki tiedän, että se olisi voinut nousta paljon enemmänkin oikean ruokavalion avulla, mutta päätös kysymykseni oli pääasiassa tässä.
Toivottavasti joku tietää, olisi hyvä saada parempia tuloksia aikaan.
Eli tavoitteeni on nyt kun tulee rytmi takaisin, niin saada kunnon ruokavalio-ohjeet esimerkiksi aamuksi, koulunruokaan on vaikea vaikuttaa ja sitten se toinen lämmin ruoka päivässä sekä sitten iltapala. Aion tehdä edelleen noita 16viikon ohjelmassa olevia 2 viikon treenejä.
Ja jos joku tietää niin, jalkoihin on tullut kyllä voimaa vaikka sitä ei välttämättä huomaa sekä käsiin, no niistä huomaa vähäsen sekä hartioihin, mutta olen ollut tosi ruipelo ja olen sitä aika paljon vieläkin niin voiko olla mahdollista, että kehossani on ollut enemmikseen rasvaa kuin lihasta joka on sitten treenauksien myötä muuttunut lihakseksi eikä näin ollen paino ole noussut, toki tiedän, että se olisi voinut nousta paljon enemmänkin oikean ruokavalion avulla, mutta päätös kysymykseni oli pääasiassa tässä.
Toivottavasti joku tietää, olisi hyvä saada parempia tuloksia aikaan.