Ruokavalio bodypumpin tueksi!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tattoom
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve!

Aloittelin bodypumpissa käyntiä viikko sitten. Bodypump 5 x viikossa.
Lepopäivät lauantai + tiistai. Minkälaista ruokavaliota suosittelisitte minulle treenin tueksi? :)

Kiitoksia!

Jos sä haluat pudottaa painoa, syö vähemmän kuin kulutat. Eli lasket päivittäisen kulutuksesi ja syöt noin 500kcal alle sen, jolloin paino putoaa about puoli kiloa viikossa. Mikäli haluat pysyä samanpainoisena,syöt yhtä paljon kuin kulutat.Jos haluat kasvattaa painoa, syöt enemmän kuin kuin kulutat,se 500kcal päivässä tuo myös lisää sen puolisen kiloa viikossa. Syö tarpeeksi proteiinia, noin 2 grammaa per painokilo/päivä.
Jos haluat kasvattaa lihaksia,et kyllä tee bodypumpilla mitään. Painonpudotukseen se käy yhtä hyvin kuin mikä tahansa muukin urheilu, kunhan pidät ruokavaliosta huolen.*

Mikäli oot oikeasti kiinnostunut asioista, lue forumin aloittelijoiden osiota sekä ravinto-osiota. Niistä saat lähes kaiken tarvittavan tiedon näin alkuun.

Elä hyvä isä mene sinne pumppiin 5:nä päivänä viikossa!! :wtf: Jo lähtökohtaisesti aivan älytön idea. Siinä on alta aikayksikön aivan tukossa. Suosituksena olen kuullut, että korkeintaan 3 kertaa viikossa ja tosiaan jos olet vielä ihan vasta-alkaja niin totuttele kroppaa pikkuhiljaa. Malttia. Jos haluat jaksaa ja kehittyä, niin syödä tietysti täytyy. Järkevää on evästä tasaisesti pitkin päivää ja riippuen mihin aikaan treenaat niin esim. hiilareiden ajoitus. Kuitenkin aina treenin päälle se ns. pääruoka, eli rasvaa, hiilareita ja proteiinia.

Elä hyvä isä mene sinne pumppiin 5:nä päivänä viikossa!! :wtf: Jo lähtökohtaisesti aivan älytön idea. Siinä on alta aikayksikön aivan tukossa. Suosituksena olen kuullut, että korkeintaan 3 kertaa viikossa ja tosiaan jos olet vielä ihan vasta-alkaja niin totuttele kroppaa pikkuhiljaa. Malttia.

Juurikin näin. Eli ei missään nimessä enempää kun 3 krt vko, siis jos haluat jotain seuraavista tuloksista: "kiinteytyä", saada muotoa lihakseen, lisätä kestovoimaa (=lisätä painoja tankoon). Jos haluat vain jammailla hyvän musan tahdissa, sitten tilanne on eri.

Back
Ylös Bottom