Millaisa ruokavalio suosittelette alipainoiselle jääkiekkoilijalle ja mitä lisäravinteita,kun nyt olen ottanut maitoa palautusjuomana.
Olen 13-vuotias,ja olen nyt ajattelut ottaa tälläisen ruokavalion:
Aamiainen
Kaurapuuroa+marjoja, 1 muna, täysjyväleipää, kinkkua, juustoa, tomaattia, kurkkua, lasi tuoremehua, monivitamiinia, mineraaleja ja 1 kapseli FAST Sports-omegaa.
Päiväateria
Pastaa/perunaa, kanaa/lihaa/kalaa, täysjyväleipää+päälliset, vihanneksia, oliiviöljyä.
Välipala 1-2 tuntia ennen harjoitusta
Jogurttia + hedelmiä/marjoja, täysjyväleipää+päälliset tai proteiinipatukka.
Harjoituksen jälkeen
Palautumiseen 60 grammaa (kukkura 1dl) FAST Reco2 tai Mass2.
Ilta-ateria
Riisiä/perunaa/pastaa, kanaa/lihaa/kalaa, täysjyväleipää+päälliset, raejuustoa, vihanneksia, oliiviöljyä. Jälkiruuaksi rahkaa tai jäätelöä marjoilla/hedelmillä höystettynä.
Iltapala
Täysjyväleipää+päälliset tai jogurttia/raejuustoa/rahkaa+hedelmiä/marjoja.
Suoraan fastin sivuilta otettu tuo ruokavalio,ajattelin ottaa fastien tilalle evolutionia?
Tarkoitus on saada voimaa ja massaa.
Olen 13-vuotias,ja olen nyt ajattelut ottaa tälläisen ruokavalion:
Aamiainen
Kaurapuuroa+marjoja, 1 muna, täysjyväleipää, kinkkua, juustoa, tomaattia, kurkkua, lasi tuoremehua, monivitamiinia, mineraaleja ja 1 kapseli FAST Sports-omegaa.
Päiväateria
Pastaa/perunaa, kanaa/lihaa/kalaa, täysjyväleipää+päälliset, vihanneksia, oliiviöljyä.
Välipala 1-2 tuntia ennen harjoitusta
Jogurttia + hedelmiä/marjoja, täysjyväleipää+päälliset tai proteiinipatukka.
Harjoituksen jälkeen
Palautumiseen 60 grammaa (kukkura 1dl) FAST Reco2 tai Mass2.
Ilta-ateria
Riisiä/perunaa/pastaa, kanaa/lihaa/kalaa, täysjyväleipää+päälliset, raejuustoa, vihanneksia, oliiviöljyä. Jälkiruuaksi rahkaa tai jäätelöä marjoilla/hedelmillä höystettynä.
Iltapala
Täysjyväleipää+päälliset tai jogurttia/raejuustoa/rahkaa+hedelmiä/marjoja.
Suoraan fastin sivuilta otettu tuo ruokavalio,ajattelin ottaa fastien tilalle evolutionia?
Tarkoitus on saada voimaa ja massaa.